خرید سرور مجازی برای کدام کسب و کارها انتخاب درستی است؟

  سه شنبه، 29 فروردین 1402   زمان مطالعه 4 دقیقه
خرید سرور مجازی برای کدام کسب و کارها انتخاب درستی است؟
این روزها زمزمه های زیادی در مورد سرور مجازی وجود دارد. ابتدا این مقاله را مطالعه کنید و ببینید آیا سرور مجازی برای شما مناسب است یا خیر؟ و به طور کلی خرید سرور مجازی برای کدام کسب و کارها انتخاب درستی است؟

این روزها زمزمه های زیادی در مورد سرور مجازی وجود دارد و بسیاری از افراد، دیگران را تشویق به خرید سرور مجازی می کنند و حتی بسیاری از افراد بدون آگاهی و بدون آن که بدانند آیا سرور مجازی مناسب آن هاست یا نه، اقدام به خرید سرور مجازی می کنند و تنها هزینه بیهوده ای را صرف می کنند؛ اما این حرف به معنای بد بودن سرور مجازی نیست، بلکه به این معناست که برای هر کسب و کاری مناسب نیست. اگر شما هم این روزها به فکر خرید سرور مجازی هستید، بهتر است ابتدا این مقاله را مطالعه کنید و ببینید آیا سرور مجازی برای شما مناسب است یا خیر؟ و به طور کلی خرید سرور مجازی برای کدام کسب و کارها انتخاب درستی است؟

همراه ما باشید.

سرور مجازی چیست؟

سرور مجازی یا vps که مخفف عبارت virtual private server به معنای یک کامپیوتر مجازی در دیتاسنتر است که 24 ساعت روشن و دارای اینترنت پرسرعت است. سرور فیزیکی به کمک نرم افزار مجازی سازی، به چندین سرور با منابع و امکانات مستقل تقسیم می شود که در این سرور شما می توانید سیستم عامل خودتان را انتخاب کنید و مدیریت را به دست بگیرید. سرور مجازی نسبت به هاست اشتراکی مزیت های زیادی دارد و می توان گفت ویژگی ها و مزیت های سرور اختصاصی را با هزینه پایین تر می تواند در اختیار شما قرار دهد.

خرید سرور مجازی برای کدام کسب و کارها انتخاب درستی است؟

در این مقاله کسب و کارهایی که سرور مجازی می تواند برایشان یک گزینه هوشمندانه باشد را معرفی می کنیم.

کسب و کارهایی که نیاز به امنیت بالاتری دارند

سرور مجازی امنیت بالاتری نسبت به هاست های اشتراکی دارد و اگر شما فکر می کنید که نیاز به امنیت بالاتری دارید، سرور مجازی گزینه مناسبی برای شماتست. می توانید مدیریت سرورتان را به دست بگیرید و فضای اختصاصی خودتان را داشته باشید. در سرور مجازی شما تحت تاثیر سرور های دیگر که همگی روی یک سخت افزار بنا شده اید، نخواهید بود.

کسب و کارهایی که نیاز به امنیت بالاتری دارند

اگر ترافیک بالایی دارید و هاست جوابگوی نیاز شما نیست

بسیاری از افراد در زمان شروع کسب و کارشان، هاست خریداری می کنند تا هزینه زیادی نپردازند، این کار به نظر هوشمندانه می رسد؛ اما داستان زمانی تغییر می کند که کسب و کار شما بزرگ تر می شود و ترافیک بالایی وارد سایت شما می شود. اگر کسب و کار شما هم رشد کرده است یا کمپین های تبلیغاتی مختلفی را اجرا کرده اید، توصیه می کنیم از سرور مجازی استفاده کنید. سرور مجازی انعطاف پذیر است و شما به راحتی می توانید منابع را افزایش دهید و از down شدن سایت جلوگیری کنید.

سرعت سایت شما کاهش یافته است

سایت هایی که در حال رشد هستند، علاوه بر رشد ترافیک، با رشد محتوا هم مواجه هستند. این موضوع سبب می شود که سرعت سایت شما کاهش پیدا کند، خرید سرور مجازی می تواند این مشکل را حل کند و با افزایش منابع، سرعت بالاتری را برای سایت شما فراهم کند.

اگر یک فروشگاه اینترنتی دارید

فروشگاه های آنلاین بخاطر تراکنش های مالی که دارند، نیاز دارند تا بستر امنی را برای کاربرانشان فراهم کنند. بهتر است اگر قصد داشتن یک فروشگاه آنلاین را دارید، از همان ابتدا به فکر یک سرور مجازی باشید تا هم خیالتان از بابت امنیت سرور راحت باشد و هم وجود یک فضای امن برای گردش مالی راحت تر.

اگر تریدر هستید

از آن جایی که بسیاری از صرافی های ارزدیجیتال یا فارکس ip های ایرانیان را مسدود کرده اند، ایجاد اکانت در این سایت ها با ip ایران یا vpn و دیگر روش های تغییر ip، یک ریسک به حساب می آید که می تواند حساب شما را بلوکه کند. یکی از امن ترین روش هایی که وجود دارد، استفاده از سرور مجازی است که شما می توانید با استفاده از یک ip ثابت، در این سایت ها ثبت نام کنید و ترید کنید و درامد کسب کنید.

قصد نصب کردن یک نرم افزار سفارشی را دارید، سرور مجازی بخرید

اگر کسب و کارتان به نقطه ای رسیده است که نیاز به نصب نرم افزار سفارشی دارید یا نیاز دارید از پیکربندی سرور سفارشی یا مشارکت در برنامه نویسی پیشرفته استفاده کنید، سرور مجازی به راحتی می تواند نیاز شما را پوشش دهد.

نیاز به برگزاری کلاس یا وبینار آنلاین دارید

نیاز به برگزاری کلاس یا وبینار آنلاین دارید

یکی از مشکلاتی که هاست های اشتراکی در برگزاری کلاس های آنلاین دارند، این است که وقتی دانش آموزان زیادی وارد سایت می شود، بخاطر منابع محدود نمی تواند پاسخگو باشد و سرعت به شدت کاهش پیدا می کند. در این شرایط شما می توانید با استفاده از سرور مجازی این مشکلات را حل کنید.

اگر هم قرار است کلاس ها و محتواهای ضبط شده را برای دانلود در اختیار کاربران قرار دهید، می توانید از هاست دانلود هم استفاده کنید و شما می توانید با این کار به راحتی مشکلات دانلود را حل کنید و امکان سرعت بالای دانلود را برای کاربران فراهم کنید.

پیشنهاد ساعد نیوز برای خرید سرور مجازی: https://asamserver.com

سخن آخر

در این مقاله کسب و کارهایی که سرور مجازی برایشان مناسب بود را معرفی کردیم. در صورتی که جزو کسب و کارهایی هستید که به سرور مجازی نیاز دارید، حتما توجه کنید که از ارائه دهنده ای سرور بخرید که امن باشد و گواهی های لازم و نماد اعتماد الکترونیک را داشته باشند. نکته دیگری که در انتخاب ارائه دهنده اهمیت دارد، این است که پشتیبانی خوبی داشته باشند و نسبت به مسائل مالی پاسخگو و مسئولیت پذیر باشند. در صورتی که چنین ارائه دهنده ای سراغ ندارید، می توانید از آسام سرور خرید کنید.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
خلاقیت خنده دار هندونه فروش شیرازی، برای فرار از گرما حماسه آفرید/ هنر نزد ایرانیان است و بس... (240 نظر) نگاهی به اعلامیه ترحیم مادر جوان حمید گودرزی که دیشب خبر فوتش را آقای بازیگر اعلام کرد +عکس/ روحش شاد (137 نظر) مراسم تشییع پدر حامد بهداد، با حضور چهره های سرشناس و بازیگران +عکس/ روحش شاد و یادش گرامی (70 نظر) رونمایی از همزاد و بدل ایرانی هانده ارچل، بازیگر ترکیه‌ای محبوب ایرانی ها/ ایشون هم بازیگر خیلی معروفیه+عکس (62 نظر) سینه زنی شاهرخ خان، بازیگر معروف هندی در هیئت عزاداری امام حسین (ع) +ویدئو (55 نظر) خلاقیت خنده دار میوه فروش وانتی با عکس رضا گلزار حماسه آفرید/هنر نزد ایرانیان است و بس+ عکس (52 نظر) نگاهی به ماشین مازراتی هوش پران علی دایی که همه آرزوشو دارن/ شهریار فوتبال ایران سوار بر دلبر مشکی😍 (31 نظر) خلاقیت خنده‌دار اوستا بنّا در ساختن توالت کنار روشویی برای راحتیِ صاحبخانه حماسه آفرید+ عکس/ مغز نیست که فسفر خالصه😂 (30 نظر) انتخاب محمدرضا گلزار و بهرام رادان به عنوان خوش‌تیپ‌ترین و خوش قیافه‌ترین بازیگران ایران از منظر الیف ارول بازیگر چشم آبیِ ترکیه‌ای+ ویدیو/ چشم آیسان خانوم و مینا مختاری روشن! (28 نظر) مات و مبهوت موندن مهران مدیری از دیدن همزاد خودش تو دورهمی/ چقدرم که شبیه همدیگه هستن!+عکس (26 نظر) برادر رهبر معظم انقلاب: ایشان در عروسی من با ماشین فولکس‌شان، شب تا ساعت12 برای آنهایی که جهاز آورده بودند دنبال شام بودند+ عکس (20 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (19 نظر) خلاقیت منحصر به فرد آرایشگر خوش ذوق در تغییر چهره داماد حماسه ساز شد+ویدئو/سلطان بی چون و چرای گریم در سطح خاورمیانه😂 (19 نظر) نگاهی به ماشین بی ام و هوش پران کریم باقری که همه آرزوشو دارن/ زیدان فوتبال ایران سوار بر هواپیمای رویاهایش😍 (17 نظر) رهبر معظم انقلاب: آرزوی کفش بنددار به دلم بود؛ تا الان هم من کفش بنددار نپوشیده‌ام (16 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
منتخب روز   
(فیلم) سکانس فوق عاشقانه شهاب حسینی و لیلا حاتمی در فیلم "پرسه در ماه" / ما کاملا شبیه همیم طرز نگاهامون دو دو زدن چشامون ...😍 استارت تمرینات سخت علیرضا بیرانوند در تراکتور +فیلم/ آقای دروازه بان آمادگی بدن بالایی دارد! سکانس عاشقانه دل باختن قباد به شهرزاد/ نشود فاش کسی آنچه میان من و توست (فیلم) سکانس فوق العاده احساسی و عاشقانه از شهاب حسینی و معشوقه‌اش در سریال "شهرزاد" / با چراغی همه جا گشتم و گشتم در شهر هیچکس به تو مانند نشد😍 (فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت