ساعدنیوز
ساعدنیوز

خطرناک ترین فستیوال های جهان

  یکشنبه، 13 آذر 1401   زمان مطالعه 9 دقیقه
خطرناک ترین فستیوال های جهان
آیا تا به حال فکر کرده اید که در جهان چه فستیوال های خطرناکی برگزار می شود؟ با ساعد نیوز همراه شوید تا با این فستیوال ها آشنا شوید.

همیشه هم جشنواره ها و فستیوال هایی که در سراسر دنیا برپار می شود با جشن و شادی همراه نیست بلکه برخی از این فستیوال ها ترسناک و یا شاید هم خطرناک است. و ممکن است آسیب جدی به شرکت کنندگان در این فستیوال ها وارد شود. اما به علت اینکه ای فستیوال ها هیجان زیادی دارند و همیشه افرادی هستند که به دنبال هیجان هستند، بنابر این این فستیوال ها با شور و هیجان زیادی در سراسر جهان برگزار می شوند.

پریدن از روی نوزادان

شهری کوچک در اسپانیا به نام "کاستریل دمارکیا" می باشد که یکی از خطرناکترین شهرهای جهان برای نوزادان به شمار رود، رسم قدیمی که در این شهر مرسوم است، جان نوزادان را در معرض خطر قرار می دهد. این مراسم بازسازی نبرد همیشگی میان خیر و شر است و گفته می شود با قرار دادن نوزادان در مسیر زندگی خوب درهای بهشت بر روی افراد باز می شود. مردی که نماد شیطان است از بالای سر نوزادان می پرد تا روحش پاک شود. براساس این رسم خانواده ها نوزادان یکساله خود را بر روی حصیری در مرکز شهر قرار می دهند.

در این میان مردی که نماد بدی است در اطراف درحال نواختن طبل خواهد بود. طی قرن هایی که این مراسم به صورت سالانه در این شهر کوچک اجرا شده، هیچ گزارشی از آسیب دیدگی در میان نوزادان مشاهده نشده است اما با این وجود این فستیوال هنوز به عنوان یکی از خطرناکترین فستیوال های جهان شناخته می شود. مراسم پریدن از روی نوزادان نقطه اوج فستیوال چهار روزه است که در امتداد تعطیلات مسیحیان به مناسبت روز "کورپوس کریستی" اجرا می شود.

پریدن از روزی نوزاد

پایین انداختن نوزادان از بالای ساختمان

شهری خطرناک در هند، جایی که اهالی یک روستای هندی بیش از 700 سال است که در یک مراسم خطرناک نوزادن خود را به زمین پرتاب می کنند. اهالی روستا انجام این مراسم را علاوه بر مطمئن شدن از سالم بودن نوزاد، به فال نیک می گیرند. ساکنین هندی این روستا، کودکان را از روی یک دیوار بلند به زمین می اندازند و در زیر این دیوار 18 نفر با در دست داشتن پتو این نوزاد را گرفته و سپس آن نوزاد را به والدینش تحویل می دهند.

بالون Tazaungdaing

یکی از باشکوه ترین مراسم آتش بازی جهان فستیوال بالون Tazaungdaing است که در شهر تانجی میانمار برگزار می شود. این مراسم از خطرناک ترین آتش بازی های جهان نیز محسوب می شود. جشنواره تانجی هر سال و در پایان فصل باران های این کشور با شکوه و استقبال فراوان برگزار می شود.

اگر چه این جشنواره ریشه در آیین بودیسم دارد اما رقابت بالون های پرشده از هوای گرم در این کشور به اواخر قرن ۱۹ ام میلادی و به زمان استعمار انگلیس بر این کشور باز می گردد. بالون های این جشنواره با مواد آتش زای دست ساز پر می شوند. این فستیوال یکی از زیباترین و در عین حال خطرناک ترین فستیوال های آسیا به شمار می رود. این فستیوال که در ماه نوامبر (آبان ماه) برگزار می شود، از باشکوه ترین جشنواره های نور و آتش در میانمار است. این لحظات خیره کننده از بالون های پر شده از هوا می تواند جان افراد را نیز به مخاطره بیاندازد. این مراسم در پایان فصل باران برگزار می شود. مردم بالون های پر شده از هوای گرم خود را که فانوسی کوچک را نیز حمل می کند، به هوا می فرستند. در طی یک مراسم عمومی، مردم با هیجان این بالون ها را به هوا رها می کنند. آنها برای آتش زدن بالون های خود خطر می کنند تا مطمئن شوند بالن های شان آتش گرفته. بعداز ظهری که در آن این فستیوال برگزار می شود معمولا دود همه جا را فرا می گیرد.

بالون Tazaungdaing

کادری کامبالا در هند

تصور کنید که با دو جفت بوفالو که با تازیانه حرکت می کنند، با بدن نیمه برهنه و در زمین های خیس شالیکاری مسابقه می دهید. حتما به نظرتان وحشتناک و غیر قابل تصور می آید. اما چنین مسابقه ای در Karnataka در جنوب شرقی هند برگزار می شود. دو بوفالو با میله ای که زیاد هم محکم نیست به هم وصل شده اند و یک کشاورز که لباس کمی پوشیده انها را میراند- سینه این مردان به خاطر نپوشیدن لباس با شاخ حیوان زخمی می شود! شرکت کننده خودشان را در معرض خطر قرار می دهند، چون شرکت کننده ها دقیقا نمی دانند از چه مسیری باید بروند.

آتش بازی در مکزیک

هیچ کدام از جشنواره های آتش بازی دیگر مثل مکزیک برگزار نمی شود. این جشنواره از سال ۱۹۸۹ سالانه برگزار می شودف اما تاریخچه این جشن ها به گذشته و خدای John (قدیس حامی و تولیدکننده آتش) برمی گردد. برگزار کننده های آتش بازی ها ر مکزیک هر کدام قدیسه محافظ خودشان را دارند. قسمت مهم این جشنواره نمایش باشکوه toritos است، که در آن ۲۵۰ عددبدنه شبیه گاو نر با مواد آتش بازی پر شده و در خیابان اصلی Tultepec مرکز منطقه مخصوص آتش بازی در مکزیک رژه می روند. تصور کنید ۲۵۰ عدد از این گاوها مصنوعی با هم شعله ور شوند!

کرک پینار در ترکیه

شاید در مورد فستیوال Kirkpinar نشنیده باشید، اما این مسابقات قهرمانی از سال ۱۳۴۶ بین ورزشکاران با بدن ها روغن زده هر سال نزدیک Edirne در ترکیه برگزار می شود.
فوربس نیز نام این مسابقه را با عنوان ورزشی با طولانی ترین مسابقه ثبت کرده است. ورزشکاران در این مسابقه تنها یک شلوارک چرمی می پوشند و یکی یکی در یک زمین باز می جنگند، اینها قبل از مسابقه بدن خودشان را با روغن زیتون چرب می کنند.
باوجود اینکه زمان این مسابقه از سال ۱۹۷۵ محدود شده است، اما شرکت کننده ها از ۹ صبح تا تاریک شدن هوا مبارزه می کنند.

کالگاری استامپد در کانادا

Calgary Stampede در کالگاری، آلبرتا کانادا از سال ۱۸۸۶ به عنوان مراسم کشاورزی سالانه آغاز شد. نمایش های سوارکاری از سال ۱۹۱۲ به اینفستیوال اضافه شد و اولین مسابقات با واگن ها از سال ۱۹۲۳ شروع شد. این مسابقات که به شدت می تواند برای شرکت کنندگان و خود حیوانات خطرناک باشد. بین سالها ۱۹۴۸ و ۱۹۹۹ پنج مورد از تلفات انسان ها و ۶۵ مورد از مرگ اسب ها بین سالها ۱۹۸۶ تا ۲۰۱۵ گزارش شده است. دلیل این مرگ ها جراحات زیاد ناشی از مسابقات بوده است که البته به جز مرگ موردهای زیادی تا اخر عمر با جراحات ناشی از این مسابقه ها زندگی کرده اند.

هفته مقدس در فیلیپین

جشن های هفته مقدس در فیلیپین به خاطر رفتارهای خشن قربانی کردن یکی از بدنام ترین جشنواره هاست. این جشنواره مخصوص کسانی است که می خواهند در رنج کشیدن- حتی با عیسی مسیح- رقابت کنند! کلیسای کاتولیک مدرن در تلاش است از اجرا نمونه های استثنائی مثل شلاق زدن خود، تصلیب کردن و دیگر آسیب های دردناک به بدن جلوگیری کند. در بین این شرکت کنندگان افرادی هستند که هر سال داوطلبانه برای مصلوب شدن پیشقدم می شوند.

هفته مقدس دز فیلیپین

پنیر نوردی در تپه های میل کشور انگلستان

این فستیوال پرطرفدار در واقع مسابقه ای پرخطر است! هر سال در زمانی خاص مسابقه ی پنیر نوردی در کشور انگلستان برگزار می شود مردان و زنان بیشماری در این مسابقه شرکت کرده اند و گاها عده ی زیادی از آنها به شدت آسیب می بینند در این مسابقه پنیر دایره ای شکلی را از بالای تپه ای به پایین پرتاب می کنند سپس همه به دنبال پنیر از از تپه پایین می آیند هر کسی که دستش زودتر به پنیر برسد برنده خواهد شد! شیب این دره به شدت زیاد است و حتی می توان گفت عمود است از این رو تعداد زیادی از شرکت کنندگان معمولا آسیب می بیند.

TAKeuchi matsuri در کشور ژاپن

یکی از وحشیانه ترین و وحشتناک ترین فستیوال های موجود در کشور ژاپن است در این فستیوال تمامی شرکت کنندگان به دو گروه تقسیم می شوند ، هر یک از شرکت کنندگان یک چوب بامبو در دست دارند زمان شروع مسابقه دو گروه با این چوب ها حسابی یکدیگر را می زنند این مبارزه ی ترسناک آسیب های بسیار جدی را به شرکت کنندگان وارد می کند.

دویدن گاوها در پامیلونای کشور اسپانیا

یکی دیگر از فستیوال های خطر ناک در کشور اسپانیا فستیوال دویدن گاوهاست . این فستیوال 600 ساله تا به امروزه تلفات بسیاری داشته در این فستیوال تعدادی گاو وحشی در خیابان ها رها می شود در حالی که افراد زیادی در آن خیابان هستند این گاوها تاخت و تاز می کنند و افراد سعی می کنند از دست آنها فرار می کنند تماشای این فستیوال را اصلا توصیه نمی کنیم چرا که بسیار خطرناک است.

Yanshui Beehive، تایوان

جشنواره آتش بازی در تایوان با اینکه بسیار هیجان انگیز است اما بسیار خطرناک بوده و موجب آسیبهای جدی به شرکت کنندگان و افرادی که در جشن حضور دارند می شود.در جشن آتش بازی Yanshui Beehive تایوان مردم زیادی در بلندی دور هم جمع می شوند و بطریهای موشکی را روشن کرده و آن را پرتاب می کنند و زمانی که بطری منفجر می شود، آتش آن بسیار خطرناک است. با وجود اینکه افراد شرکت کننده در این جشن لباسهای نسوز بر تن دارند ولی باز از خطرات این آتش در امان نیستند و به تعداد زیادی از افراد صدمات جدی وارد می شود.

جشنواره Agni Keli، هند

هر سال در ماه آوریل، جشنواره Agni Keli در مانگالور در هند در طی 8 روز برگزار می شود. در طول مدت جشنوراه شرکت کنندگان لباسهای بدون بالاپوش بر تن دارند و از فاصله 30 تا 50 فوتی به سمت یکدیگر مشعل های روشن پرتاب می کنند.با وجود اینکه لباس شرکت کنندگان تنها بالا پوش دارد، آتش سوزیی اتفاق نمی افتد اما بسیاری از افراد در معرض آسیب های زیادی در حین برگزاری مراسم قرار می گیرند.

فستیوال Onbashira در ژاپن

فستیوال Onbashira (پایه های مقدس) هر هفت سال یک بار در Nagano Prefecture ژاپن برگزار می شود. در این جشنواره 16 راس درخت صنوبر را قطع کرده و از یک سرازیری تند در کوه به پایین هل می دهند. تنه های درختان سپس به صورت عمودی در گوشه های چهار معبد محلی قرار گرفته و برای این مراسم بازسازی و تعمیر می شوند. اما این بخش ترسناک ماجرا نیست...
این جشنواره وقتی ترسناک می شود که افراد زیادی دنبال این تنه های درخت از روی کوه به پایین می دوند و این کار ممکن است اسیب های جدی بهشان وارد کند.

سخن آخر

بعد از آشنا شدن با این فستیوال های خطرناک، آیا دوست دارید که در آنها شرکت کنید؟ آیا فستیوال های خطرناک در ایران هم برگزار می شود؟

پایگاه خبری ساعدنیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
تصویری بسیار قدیمی از 17 سالگی آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب/ساده زیستی رهبر از ابتدای زندگی (278 نظر) میز عزای ساده و بدون تجملات مادر محسن کیایی، مجری برنامه صداتو +عکس/ روحشون شاد چه چهره دلنشینی داشتن (153 نظر) بهترین گردو ایران متعلق به کدام شهر است (129 نظر) (عکس) دمپایی‌های لاکچری بچه‌های دهه شصت / هر کی از اینا برای بچش می‌خرید خیلی لاکچری بود ... (102 نظر) تصویری از خانه ابدی همسر جوان فریبا نادری/ روحش شاد و یادش گرامی (61 نظر) شبی که محمود احمدی نژاد مهمانِ خانه ابدی مادرش شد و در آن خوابید+عکس/روحش شاد و یادش گرامی... (48 نظر) رونمایی از نوزاد خوشگل و بامزه ریما رامین فر، همای پایتخت+عکس / عاشقانه های ریما و امیر جعفری ارزش صد بار دیدن رو داره👌 (36 نظر) برنامه عالی صداوسیما که توسط رهبر معظم انقلاب تحسین شد/ خیلی اوقات دلم نمی‌آید که برخیزم و بروم+عکس (33 نظر) حضور چهره های فوتبالی در بیمارستان و روحیه دهی به علی دایی در عیادت از اسطوره فوتبال+ عکس/ مهدی رحمتی، عادل فردوسی‌ پور، کارلوس کی‌روش و ... (33 نظر) (عکس) زیبایی بی حد و اندازه روژان سریال نون خ در عکسی که هدیه بازوند در اینستاگرامش منتشر کرد / مهیار حق داره این قدر عاشقش باشه ... (31 نظر) خلاقیت خنده دار و هوشمندانه قصاب اهوازی برای فریب گوسفند و قربانی کردنش حماسه آفرید+عکس/ مغز تو رو باید طلا گرفت😂 (24 نظر) علی دایی: دکترها گفته بودند شاید زیر عمل زنده نمانم+عکس/ همیشه عضو خانواده پرسپولیس هستم/ همه درآمدم را در ایران سرمایه‌گذاری کردم (24 نظر) نگاهی به گل آرایی فوق زیبا و شیک مراسم ترحیم رضا داوودنژاد/ واقعا حیف جوونیش+عکس (23 نظر) میز عزای شیک پسر نسرین مقانلو با گل آرایی منحصر به فرد و شمع و تسبیح/ حیف جوونیش+عکس (21 نظر) رونمایی از خواهر زیبا و واقعی رحمان و رحیم پایتخت / فقط شباهت بی حد و اندازه به برادراش+عکس (19 نظر)
دیگران می‌خوانند   
خلاقیت خنده دار دانش آموز تنبل در پاسخ به سوال ریاضی حماسه ساز شد+عکس/حیف انیشتین این نخبه رو ندید مرد (ویدئو) "کامپیوتر آنتیکیترا"، شاهدی بر نبوغ بشریت در دوران باستان! نگاهی به اتاق خواب ساده و بدون تجملات بهنوش بختیاری+عکس/ چرا همه چی درهم برهمه؟ (ویدئو) وحشت فامیل دور از پیشرفت تکنولوژی هوش پلاستیکی/ فقط دلایلش از علت نابودی صنف درماندگان! (عکس) تفریح جالب بچه های حسین ماهینی در یک روز بکر بهاری / کوچولو ها چه خوب دارن موتور سواری می کنن! اشکان خطیبی سلبریتی بخت برگشته ای که دیگر احساس خوشبختی نمی کند/ حواشی داغ امروز یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 میز عزای ساده و بدون تجملات حسن جوهرچی، فرهاد سریال فاصله ها در حیاط خانه اش +عکس/ روحش شاد و یادش گرامی فرزاد، برادر بزرگ فرهاد مجیدی در کنار آرامگاه ابدی پدرش /روحشان شاد و یادشان گرامی +عکس (ویدئو) حضور عزت‌الله انتظامی بدون کنکور در دانشگاه پس از بازی در فیلم گاو/ فقط گفتم می‌خواهم سواد داشته باشم! دابسمش خانوادگی آهنگ معروف هوروش بند توسط علیرضا بیرانوند و اکرم بانون در ماشین لاکچری عیادت پژمان جمشیدی پرسپولیسی از بازیگر زن معروف سینما و فیلم جنجالی بی بدن + عکس تصویری از خانه ابدی نجم الدین شریعتی مجری برنامه سمت خدا/ از شعر روی سنگ قبر تا تاریخ فوت ... +عکس (ویدئو) خلاقیت بی‌نظیر در اختراع دفتر هوشمند/ دیگه لازم نیست از جزوه‌هات عکس بگیری! سلفی فرهاد مجیدی با فرزندان بامزه و خوشگلش در ماشین لاکچری و میلیاردی 10ساله شد/ فقط ژست خفن بردیا +عکس لاو ترکاندن هادی چوپان برای پسر ته تغاری اش سورنا با یک شعر تُرکی فضای مجازی را زیر و رو کرد/ عجب هم خوش سلیقه است آقای عضله تصاویر واقعی از تعقیب بالگردهای دشمن بعثی توسط خلبان شهید شیرودی+ویدئو رونمایی از کیک تولد خوشمزه و منحصر بفرد بهرام رادان با دیزاین توت فرنگی و بلوبری+عکس/ مبارکا باشه روزی که نقی معمولی و ارسطو عامل مهمان عادل فردوسی پور در برنامه نود شدند/ محسن تنابنده وضعیت بهداشتی اسفبار استودیوی 90 رو لو داد +فیلم (ویدئو) توصیۀ شنیدنی استاد جواد خیابانی به کنکوری‌‌ها/ درس نخونید... دختر قشنگ سیدحسین حسینی، مانلی در کنار رامان برادر عزیز و کوچولویش / چه قاب فوق العاده خوشگل و نازی +عکس (ویدئو) اگر همۀ دروس را در کنکور 1403 صفر بزنیم، چه رتبه‌ای کسب می‌کنیم؟ (ویدئو 18+) کتک زدن وحشیانه داور در بازی فوتبال دسته دو جوانان تهران/ فقط اونی که می پره جفت پا تو صورت داور/ فدراسیون فوتبال دقیقاً کجایی عزیزم کجایی؟! پست عاشقانه مینا خانوم همسر باسلیقه بهرام رادان برای تولد آقای بازیگر اینگونه ثبت شد+عکس/ ماشالله خوش تیپ ماجرای شوخی مستهجن محمدرضا شاه با مادرش / خاندانی که بویی از شرافت و انسانیت نبرده بودند مراقبت رمانتیک پلنگ سفید از جفت باردارش/ واقعا گاهی باید از حیوانات درس مهربانی گرفت😍 (عکس)چهره باورنکردنی و عجیب توکا فرهنگ /دختر داریوش فرهنگ کپی امیر تتلو شد!! (فیلم) شرط عجیب یک دختر برای پسری که استعداد و آینده خوانندگی داره/«یا من رو انتخاب کن یا خواننده شدن» (ویدئو)خانه 9 میلیون دلاری و فوق لوکس همسر خاوری در کانادا!!/چقدر لاکچری و شیک طراحی شده (فیلم) سوپرماکت رفتن عجیب نعیمه نظام دوست/میگه این کره حیوانیه یا انسانی!/خودش ترکید از خنده 😄 ویدئوی پرویز پرستویی از کاسبی پسران خاوری /جنجال خانواده خاوری در کانادا خبر ساز شد... (فیلم) سکانس تاریخی سریال لیسانسه ها/ مگه بهتر از حبیبم داریم خواستگار!/میگه آینه آینه!🤣 (فیلم) سکانسی از سریال پایتخت که هیچکس راز آن را نفهمید! پارسا پیروزفر به خواستگاری زیباترین دختر ترک هم جواب رد داد!/آقای بازیگر انقد باوقاره هانده آرچل هم عاشقش شده سوسانو چگونه از دنیا رفت و جومونگ چه بلایی سر او آورد؟ سوتی های عاشقانه سلمان نون خ تمامی ندارد +ویدیو/ بیچاره میخواست ثواب کنه کباب شد😂 مهران مدیری: بخاطر یک دختر از برادرش سیلی خوردم +ویدئو سلفی زیبا و جذاب مریم کاویانی، مرضیه سریال فاصله ها و پسر خوش چهره و چشم رنگی‌اش+عکس رونمایی کاظم نوربخش، سلمان سریال نون خ از تیپ و استایل متفاوتش در پشت صحنه/ کارشون واقعا سخته+عکس نگاهی به گوشه شیک خانه نسرین مقانلو و رونمایی از بوفه زیبا و لوکسش/ اصیل و ایرانی پسند+عکس تغییر چهره جالب و هوش پران پاشا جمالی، مهیار نون خ بعد از تراشیدن موهایش +عکس
تیتر امروز   
کشمکش بر سر سه هزار میلیارد تومان؛ دولت برنده است یا مجلس؟ اشکان خطیبی سلبریتی بخت برگشته ای که دیگر احساس خوشبختی نمی کند/ حواشی داغ امروز یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 مراقبت رمانتیک پلنگ سفید از جفت باردارش/ واقعا گاهی باید از حیوانات درس مهربانی گرفت😍 (عکس)چهره باورنکردنی و عجیب توکا فرهنگ /دختر داریوش فرهنگ کپی امیر تتلو شد!! (فیلم) شرط عجیب یک دختر برای پسری که استعداد و آینده خوانندگی داره/«یا من رو انتخاب کن یا خواننده شدن» (ویدئو)خانه 9 میلیون دلاری و فوق لوکس همسر خاوری در کانادا!!/چقدر لاکچری و شیک طراحی شده (فیلم) سوپرماکت رفتن عجیب نعیمه نظام دوست/میگه این کره حیوانیه یا انسانی!/خودش ترکید از خنده 😄 ویدئوی پرویز پرستویی از کاسبی پسران خاوری /جنجال خانواده خاوری در کانادا خبر ساز شد... (فیلم) سکانس تاریخی سریال لیسانسه ها/ مگه بهتر از حبیبم داریم خواستگار!/میگه آینه آینه!🤣 (فیلم) سکانسی از سریال پایتخت که هیچکس راز آن را نفهمید! پارسا پیروزفر به خواستگاری زیباترین دختر ترک هم جواب رد داد!/آقای بازیگر انقد باوقاره هانده آرچل هم عاشقش شده فال شمع روزانه امروز یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 فال روزانه امروز یکشنبه 9 اردیبهشت ماه 1403 عجیب‌ترین بخشش در خوزستان: مقتول دستور بخشش قاتلش را داد خواهرکشی ناموسی در مشهد/ قتل زن 23 ساله به دست برادر 17 ساله
منتخب روز   
نگاهی به خانه پدری استاد شهریار در روستای خشکناب شهرستان بستان آباد/ شعرهای مشهور استاد برای این روستاست +عکس عکس عروسی امیر جعفری و ریما رامین‌فر، همای سریال پایتخت فیک و تقلبی از آب درآمد / هوش مصنوعی داره وارد مراحل ترسناکی میشه! (عکس) تیپ و استایل فوق‌العاده شیک و لاکچری یاورِ سریال فاصله‌ها بعد از 14 سال در عربستان سعودی / ببینیدش نمی تونید بشناسید! فروش ویلای روف گاردن دار و استخر دار حسن جوهرچی، فرهاد سریال فاصله‌ها توسط دخترش در شمال ! / در منطقه‌ای تهرانی نشین!!! سلفی دونفره نعیمه نظام دوست با سلطان کمدی ایران که یکسال حق نداشت منتشرش کنه! / چه ست آدیداسی پوشیده مهران مدیری ... سلفی آسانسوری علیرضا نیکبخت با همسر دومش که بیشتر از جانش او را دوست دارد / کراش دهه هشتاد فوتبال ایران حالا مرد زندگی شده ... (عکس) تعجب کاربران خارجی فضای مجازی از حجاب کامل همسر ستاره لیورپول / دنیا با حجاب جای زیباتری نیست؟ (عکس) بیتابی همسر و فرزندان شهرام عبدلی، بازیگر نقش مهران در سریال فاصله‌ها، بر سر پیکر بی جان او / تو کاری با دلم کردی که فکرشم نمی کردم ... (عکس) همبازی بودن آقای بیاتی، خواستگار فهیمه در پایتخت 5 با بازیگر معروف در فیلم نوستالژیک دهه شصتی / روحش شاد ... ویدئویی باورنکردنی از مرد سومالیایی که با نصف مغزش زندگی می کند/ بیچاره چه بلایی سرش اومده