خیانت زن ایرانی به سبک سریال های ترکیه ای !

  پنجشنبه، 11 خرداد 1402 ID  کد خبر 342586
خیانت زن ایرانی به سبک سریال های ترکیه ای !
ساعد نیوز: مردی ادعا کرد پسر همسایه که دوست دوران کودکی همسرش بوده با وی رابطه برقرار کرده است.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ساعد نیوز به نقل از رکنا، مرد جوان وقتی به جرم سرقت دوچرخه پسر همسایه بازداشت شد از وی شکایت و ادعای عجیبی را مطرح کرد. این مرد گفت پسر همسایه که دوست دوران کودکی همسرش بوده با وی رابطه برقرار کرده است. رسیدگی به این پرونده از یک سال قبل به دنبال تماس پسر جوانی به نام احسان با پلیس 110 آغاز شد.

مرد جوان وقتی به جرم سرقت دوچرخه پسر همسایه بازداشت شد از وی شکایت و ادعای عجیبی را مطرح کرد. این مرد گفت پسر همسایه که دوست دوران کودکی همسرش بوده با وی رابطه برقرار کرده است.

رسیدگی به این پرونده از یک سال قبل به دنبال تماس پسر جوانی به نام احسان با پلیس 110 آغاز شد.

احسان از مرد همسایه به نام پیمان به جرم سرقت دوچرخه اش شکایت کرد .

وی گفت: من صاحب دوچرخه حرفه ای هستم که گران قیمت است. مرد همسایه که به تازگی به محله ما اسباب کشی کرده و دوچرخه ام را دزدیده است .به همین خاطر از او شاکی هستم.

با این شکایت پیمان بازداشت شد اما ادعای عجیب را مطرح کرد.

وی گفت: من و همسرم دو سال است با هم ازدواج کرده ایم. دو ماه قبل من به اصرار همسرم خانه ام را فروختم و خانه ای در نزدیکی خانه مادر زنم خریدم اما بعد از اسباب کشی به خانه جدید رفتارهای همسرم تغییر کرد .او دیگر به من اهمیتی نمی داد تا اینکه متوجه شدم به پسر همسایه به نام احسان که دوست دوران کودکی اش بوده علاقمند شده است. قبلا همسرم از خاطرات کودکی اش با احسان زیاد برایم صحبت کرده بود. وقتی آنها بعد از سالها با هم روبه رو شدند خاطرات دوران کودکی شان زنده شده و احسان به همسرم ابراز علاقه کرده و آنها با هم در ارتباط هستند. حالا از همسرم و احسان شاکی هستم.

با این شکایت پرونده پیمان به اتهام سرقت دوچرخه و پرونده همسر وی و احسان به اتهام رابطه نامشروع و خیانت به شعبه 12 دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.

در ابتدای جلسه پیمان در جایگاه ویژه ایستاد و گفت :من اتهام سرقت دوچرخه پسر همسایه را قبول ندارم .او چون با همسرم در رابطه است به دروغ چنین شکایتی را علیه من مطرح کرده تا مرا به دردسر بیاندازد.

وی ادامه داد :من هرگز فکر نمی کردم اسباب کشی به محله قدیمی زندگی همسرم می تواند برایم دردسرساز باشد . وقتی بعد از اسباب کشی همسرم و پسر همسایه روبرو شدند به یاد خاطرات کودکی شان افتادند و به همین خاطر آنها با هم رابطه برقرار کرده‌اند. در زمانی که من در زندان هستم احسان چند بار با من تماس گرفته و از من خواسته تا از همسرم جدا شود .او می گوید عاشق همسرم است و می خواهد با او ازدواج کند.من از احساس و همسرم به خاطر رابطه پنهانی شاکی هستم.

وی گفت: قبول دارم که من و همسر پیمان دوستان دوران کودکی بودیم و بعد از اینکه سالها زن جوان را می دیدم چند بار با او صحبت کردم اما هیچ رابطه پنهانی با او نداشتم.

وی ادامه داد: پیمان دوچرخه گرانقیمت من را دزدید و چون دستش رو شد چنین شکایتی را علیه من مطرح کرده است.

زن جوان نیز منکر رابطه پنهانی با پسر همسایه شد و گفت :من هیچ ارتباطی با پسر همسایه نداشتم و نمی‌دانم چرا همسرم چنین شکایتی را مطرح کرده است.

به دنبال اظهارات ضد و نقیض متهمان قرار شد تا تحقیقات درباره این پرونده تکمیل شود تا سپس آنها بار دیگردر دادگاه از خود دفاع کنند.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: آقای ما اجازه نمی‌دهد که در خانه، غیر از برنج کوپنی استفاده کنیم و آن هم کفاف خوراک ما را بیش از یک بار در هفته نمی‌دهد (669 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (197 نظر) (فیلم) ورود جالب و معنادار رهبر انقلاب به حسینیه امام خمینی (ره) به همراه مسعود پزشکیان و شعار حیدر حیدر جمعیت (69 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (57 نظر) میز غذای ساده رهبر معظم انقلاب و خوردن غذا در بشقاب استیل/ ساده زیستی ایشان همیشه مثال زدنی است+عکس (30 نظر) بنز آخرین مدلی که رهبر معظم انقلاب آن را رد کرد: ببرید اینها را بفروشید! (24 نظر) ریحانه سادات دختر بزرگ شهید رئیسی: سجاده نماز پدرم را در اندونزی تکه تکه کردند و به عنوان تبرّک بین مردم پخش کردند+ویدیو (22 نظر) حضور ساده و بدون تشریفات همسر رهبر معظم انقلاب در یک درمانگاه/ ایشان گفتند من نمی‌خواهم پارتی بازی بکنم+ویدیو (19 نظر) رهبر معظم انقلاب: بعد از فوت پدرم همه‌ی موجودی خانه‌اش 45 هزار تومان شد که نمی‌شد با آن گاز یا یخچال خرید (17 نظر) خلاقیت تحسین برانگیز مغازه دار یزدی در ایام محرم/آدم حظ میکنه از اینهمه درک و شعور+فیلم (15 نظر) هنرمندان و ورزشکارانی که در مراسم نذری پوریا پورسرخ بازیگر سریال کیمیا حضور داشتند/ علی پروین هم بود+عکس (14 نظر) پارسا پیروزفر سَرَش را از ته تراشید؛ تغییر چهره آقای بازیگر قابل شناسایی نیست (12 نظر) (ویدئو) آخرین لحظات ثبت شده بازیگران فوت شده در کنار همسر و فرزندانشان/ یادی کنیم از هنرمندانی که در بین ما نیستند، روحشان شاد😢 ماهچهره خلیلی، حسام محمودی ، حسن جوهرچی و .. (10 نظر) نگاهی به حیاط قدیمی خانه ترلان پروانه در تولد 21 سالگیش +عکس/ مبارکا باشه (9 نظر) نگاهی به خلوت احساسی آزاده نامداری، مجری پرانرژی در ماه محرم و شال سبزرنگ زیبایش/ حیف جوونیش+عکس (9 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
روایتی از مخالفت همسر رهبر معظم انقلاب با هدیه ای که به رهبر داده بودند/ ما این غذاهایی که می‌خوریم، با این ظرفها جور درنمی‌آید، اینها را رد کنید، برود
تیمار جوجه لک لک مصدوم روستای قراجه محمد مرند توسط اهالی آن
فال روزانه امروز پنجشنبه 28 تیر ماه 1403
فال ابجد روزانه پنج‌شنبه 28 تیر 1403
حرمت شکنی دختران بی‌حجاب در دسته عزاداری کرج!
فال قهوه با نشان روز پنجشنبه 28 تیر ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز پنجشنبه 28 تیر 1403+فیلم
فال شمع روزانه امروز پنجشنبه 28 تیر 1403
نگاهی به جواهرات مجلل و باشکوه خانواده آمبانی که پربازدید شد/ از زمرد نماد عشق آقای داماد تا گردنبند دستساز مادر شوهر جنجالی+عکس
پایان رابطه عاشقانه زهرا گونش ستاره 2 متری والیبال ترکیه و نامزد پولدار و خوش استایلش/ چقدرهم جذاب و باکلاس+عکس
7 روش تضمینی و قطعی رفع بوی بد سینک ظرفشویی
مبل‌های کثیف خانه را چگونه تمیز کنیم؟ / یک راه سریع و تضمینی
چرا کارگردان مختار نگذاشت بازیگر نقش حضرت عباس (ع) در فیلم یا سریالی دیگر بازی کند؟
نامه زیرکانه و دلبرانه انیس الدوله، بانوی اول حرمسرا به ناصرالدین شاه / یا به من وام بدهید یا شهرستانک را از من بخرید!
رفع فیلترینگ به طور کامل در دست شخص رئیس جمهور است
منتخب روز   
(فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!! واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان