دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / دنیای مد و زیبایی / طلا و جواهرات /

خیره کننده‌ترین میراث پرنسس دایانا که به کیت میدلتون رسید 

پنجشنبه، 02 شهریور 1402
حلقه نامزدی شیک و خاص پرنسس دایانا میراث ارزشمندی است که بعد سالها به کیت میدلتون رسید.

حلقه نامزدی پرنسس دایانا با آن یاقوت آبی کبودش، یکی از شناخته‌شده‌ترین جواهرات تاریخ می‌باشد. اما خب همه طرفدار این انگشتر خیره کننده نبودند.

اگرچه حلقه نامزدی پرنسس دایانا با یک رینگ از طلای سفید و الماسی 14 قیراطی تزئین شد؛ در کاتالوگ جواهر فروشی طراح نیز نشان داده شد. این یعنی هر کس که بخواهد می‌تواند این حلقه را خریداری کند. در صورتی که این حلقه مخصوص پرنسس دایانا طراحی شده و خانواده سلطنتی دوست نداشتند که مردم عادی آن را داشته باشند.

ارزش این حلقه 47 هزار پوند (60 هزار دلار) بوده و به گفته مجله ووگ در آن زمان، کمتر کسی توان خرید این انگشتر شگفت انگیز را داشته است.

جواهر ساز این حلقه را با الهام از هدیه عروسی پرنس آلبرت با ملکه ویکتوریا در سال 1840 درست کرده است. شاهزاده مذکور، تصمیم داشت یک الماس با یاقوت کبود آبی رنگ به عروس آینده خود هدیه دهد. پس یاقوت را بر روی یک رینگ زیبای طلایی گذاشته و به نو عروسش هدیه کرد. در دهه‌های گذشته ملکه الیزابت بارها و بارها از این یاقوت به عنوان سنجاق سینه در مراسمات عمومی استفاده کرده است.

طبق رسوم دربار انگلستان، افرادی که دیگر نسبتی با خانواده سلطنتی ندارند نمی‌توانند طلاهای سلطنتی را از خانواده خارج کنند.

خواستگاری شاهزاده ویلیام از کیت میدلتون

پرنسس دایانا بعد از طلاق از پرنس چارلز در سال 1996 هنوز این انگشتر استفاده می‌کرد. اما بعد از مرگش حلقه دوباره به خانواده سلطنتی سپرده شد.این حلقه به عنوان ارثیه به پسر بزرگ چارلز و دایانا یعنی ویلیام رسید و او نیز با آن از عروسش یعنی کیت میدلتون در سال 2010 خواستگاری کرد.

بخش فرهنگ و هنر ساعدنیوز یک پلتفرم برای افزایش آگاهی و اطلاعات شما در زمینه مد و فشن است ما در کنار شما هستیم تا بهترین ها را با یکدیگر تجربه کنیم. برای پیگیری جدید ترین اخبار، ترند های مد و فشن و تحلیل استایل سلبریتی ها با بخش فرهنگ و هنر ساعد نیوز همراه باشید.


2 پسندیدم 2 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 27 تیر
از سراسر وب
دیدگاه ها
بازدیدکننده
11 ماه پیش

انگلیسی های لاشخور
پاسخ
دیدگاه خود را ثبت نمایید
(تصاویر) چیدمان مدرن و اروپایی پنت هاوس شیک رضا گلزار با مبلمانی با رنگ های متضاد هم، ستون های طرحدار و باشگاه خانگی
نگاهی به چیدمان هنرمندانه اتاق خواب رامین رضاییان+عکس/ از لوسترهای ژاپنی بالای تخت‌خواب تا گلهای استوایی و سرسبز کنار تخت/ اینجا خود بهشته😍
دارالترجمه رسمی به زبان انگلیسی
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
نگاهی به عزاداری دو نفره نیوشا ضیغمی و دخترش لنا در مراسم شام غریبان امام حسین (ع)+ویدیو/ قبول باشه
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
ستاره معصومی همسر سابق مهدیی قائدی عاشورا وتاسوعای حسینی را اینگونه تسلیت گفت + عکس
اعتراف طناز طباطبایی/ عاشق فوتبالیست معروف بودم و به خاطرش فوتبال می دیدم
ویدیو/ شعر حماسی استاد شهریار، در وصف اسطورهٔ دینی تاریخ اسلام، امام حسین (ع) و روز عاشورا از زبان رئیس جمهور ایران دکتر پزشکیان
مقایسه شگفت انگیز استایل جورجینا با آنتونلا همسر مسی/ رقابت سرسخت همسران فوتبالیست/ بنظرتون کدوم جلوتره؟ +عکس