دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

سیاست /

یک دیپلمات اهل کره جنوبی مدعی شده است که شایعه کمای کیم جونگ اون رهبر کره شمالی قویتر از همیشه است 

دوشنبه، 03 شهریور 1399
کد خبر: 98692
شانگ سانگ می دیپلمات کهنه کار کره جنوبی و مشاور رئیس جمهور کیم دائه جونگ فقید با گفتگو با نیویورک پست اعلام کرده است که به احتمال بسیار قوی کیم جونگ اون در کما به سر می برد و خواهرش کیم یو جونگ در حال آماده سازی زمینه برای انتقال قدرت در این کشور است.

به گزارش ساعد نیوز، وضعیت وخیم جسمانی کیم جونگ اون رهبر کره شمالی باعث شده است تا گمانه زنی های جدیدی درباره آینده سیاسی این کشور مطرح شود. در همین راستا شبکه فاکس نیوز آمریکا به نقل از شانگ سانگ می یک دیپلمات اهل کره جنوبی در گفتگو با نیویورک پست مدعی شده است که کیم جونگ اون در حالت کما قرار دارد ولی هنوز علائم حیاتی خودش را دارد. فاکس نیوز مدعی شده است که هفته گذشته سرویس اطلاعاتی کره جنوبی در دیداری خصوصی با قانونگذاران این کشور، اعلام کرده است که خانم کیم یو جونگ معاون کمیته مرکزی حزب کارگری کره شمالی بخش اعظمی از کارهای اجرایی این کشور را به دست گرفته است هرچند قدرت مطلقه در دست کیم جونگ اون است. البته پیشتر نیز به دلایل مشابه و غیبت طولانی مدت کیم جونگ اون از انظار عمومی، گمانه زنی های مشابهی مطرح شده بود.

به گزارش ساعد نیوز، به نظر جنگ قدرت در کره شمالی در آینده ای بسیار نزدیک آغاز خواهد شد و شواهد از آن حکایت دارد که چرخه انتقال قدرت آسان نخواهد بود و مدعیان فرآوانی برای تصدی برخی مناصب وجود خواهد داشت. ناظران بر این باور هستند که حتی با تغییر رهبر فعلی کره شمالی سیاست های کلی آن تغییری نخواهد کرد و برخی از تحلیلگران معتقدند که در آینده شاهد سیاستی رادیکال تر از جانب این کشور خواهیم بود.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 16 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
مراحل اکسپت مقاله
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
ترجمه رسمی انگلیسی اسناد و مدارک
قیمت استخراج مقاله از پایان نامه
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI
برای چاپ کتاب و تبدیل پایان نامه تان به کتاب با سرعت نور کلیک کنید!
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
هزینه استخراج مقاله ISI از پایان نامه