ساعدنیوز
ساعدنیوز

کلاس های آیلتس در تهران

  چهارشنبه، 20 اسفند 1399 ID  کد خبر 141228
کلاس های آیلتس در تهران
ساعدنیوز: امروزه بسیاری از افراد در سراسر دنیا به خاطر دلایل و اهداف مختلفی در آزمون‌های آیلتس شرکت می‌کنند.همه ساله تعداد زیادی از افراد که قصد تحصیل، مهاجرت و یا کار در کشورهای خارجی را دارند در  کلاس‌های آیلتس در شهر تهران شرکت می‌کنند. اگر قصد دارید درباره‌ی چگونگی آزمون آیلتس اطلاعات بیشتری کسب نمایید پس این مقاله یقینا برای شما مفید خواهد بود

امروزه بسیاری از افراد در سراسر دنیا به خاطر دلایل و اهداف مختلفی در آزمون های آیلتس شرکت می کنند. در تهران نیز این قضیه مستثنی نیست. همه ساله تعداد زیادی از افراد که قصد تحصیل، مهاجرت و یا کار در کشورهای خارجی را دارند در کلاس های آیلتس در شهر تهران شرکت می کنند. در تهران کلاس های آیلتس و امتحانات مشابه ای برگزار می شود تا شرکت کنندگان برای آزمون آمادگی لازم را داشته باشند. اگر قصد دارید درباره ی چگونگی آزمون آیلتس اطلاعات بیشتری کسب نمایید پس این مقاله یقینا برای شما مفید خواهد بود. حتما تا انتهای این مطلب ما را دنبال کنید.

تصویر

آشنایی با انواع آزمون آیلتس و نحوه نمره دهی آن

آزمون آیلتس به عنوان یکی از معتبرترین آزمون های بین المللی زبان انگلیسی برای مهاجرت، کار و تحصیلات در کشورهای زبان انگلیسی و همچنین پرکاربردترین آزمون سنجش مهارت زبان انگلیسی در سطح بین المللی به شمار می رود. درست است که آزمون آیلتس، آزمونی اروپایی است و مرکز آن در انگلیس واقع شده است ولی با این وجود اکثر دانشگاه های جهان این مدرک را به عنوان مدرکی قابل اعتماد و معتبر از میزان دانش و آگاهی شخص از انگلیسی قبول دارند. آزمون آیلتس تمام مهارت های انگلیسی از قبیل گفتار، نوشتار، شنیدار و خواندن را شامل می شود؛ به همین سبب سالانه افراد زیادی از سراسر دنیا در این آزمون شرکت می کنند تا مهارت ها و توانایی های خویش را در زبان انگلیسی محک بزنند.

این آزمون در دو گونه ی آکادمیک و جنرال برگزار می شود. آزمون آیلتس آکادمیک برای افرادی است که می خواهند در دانشگاه کشوری به تحصیل بپردازند و آزمون آیلتس جنرال برای اشخاص غیر دانشجو مناسب است. بر اساس نمره ای که در آزمون کسب می کنید شما را در دانشگاه یا محل کار می پذیرند. برای شرکت در دوره های و کلاس های آیلتس در شهر تهران کافی است تاریخ برگزاری این آزمون را در سایت موسسه سفیر گفتمان جست وجو کنید.

تصویر

حداقل نمره ای که می توانید از این آزمون کسب کنید نمره ی صفر و حداکثر نمره، نمره ی نه است. اما از آنجایی که افراد به دلایل مختلفی در این آزمون شرکت می کنند بهترین نمره ی آیلتس برای هر داوطلب متفاوت است. نمره نهایی این آزمون از میانگین نمرات در چهار بخش آزمون (شنیدن، گفتن، خواندن و نوشتن) به دست می آید. افرادی که در آزمون آیلتس موفق به کسب رتبه نه می شوند به عنوان کاربران متخصص شناخته می شوند. این بدین معنا است که این شخص به زبان انگلیسی تسلط کامل و کافی دارد. البته افراد زیادی نیستند که به این نمره می رسند و همه نیز به این نمره نیازی ندارند. از فواید شرکت در آزمون آیلتس می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • با شرکت در آزمون آیلتس مهارت های خود را در انگلیسی تقویت می کنید.
  • می توانید بفهمید که چقدر در انگلیسی مهارت دارید.
  • با گرفتن نمره ی مطلوب، انگیزه و اعتماد به نفس خود را افزایش می دهید.
  • مدرک معتبری دریافت خواهید کرد که در سراسر دنیا از رسمیت برخوردار است.
  • با استفاده از مدرک خود می توانید در کشورهای دیگر به تحصیل بپردازید یا کار کنید.

نحوه شرکت در آزمون ماک آیلتس

ماک در زبان انگلیسی به معنای تقلیدی است و منظور از آزمون ماک آیلتس این است که این نوع آزمون کاملا شبیه به آزمون اصلی است. به آزمون ماک آیلتس اصطلاحا آزمون آزمایشی یا شبیه سازی شده آیلتس نیز گفته می شود. در آزمون ماک آیلتس همانند آزمون آیلتس اصلی، سوالات دارای چهار بخش خواندن، شنیدن، نوشتن و گفتن است. در تمام این سطوح اشخاصی هستند که آزمون را از شرکت کننده بگیرند و شخصی که به مهارت های آیلتس تسلط کامل دارد نیز آزمون را تصحیح می کند. آزمون ماک در شرایط استاندارد و با سوالاتی استاندارد برگزار می گردد. این آزمون درست مانند آزمون آیلتس دو نوع دارد: آزمون ماک آیلتس آکادمیک و آزمون ماک آیلتس جنرال. مدت زمانی که این آزمون به طول می انجامد حداکثر سه ساعت می باشد.

تصویر

نکته ی لازم به ذکر این است که این نوع آزمون ها رایگان نبوده و متقاضیان باید برای شرکت در آزمون از نحوه ی سوالات و مدیریت زمان در طول آزمون آگاهی کافی داشته باشند. اما نکته ی مهم این است که هزینه ی آزمون اصلی بسیار بالا است. بنابراین آزمون ماک آیلتس محک خوبی برای شرکت کنندگان خواهد بود که پیش از شرکت در آزمون آیلتس از میزان آگاهی و تسلط خود با خبر شوند و همچنین پول کمتری نیز بپردازند. موسسه زبان سفیر گفتمان این نوع آزمون را برگزار می کند. شما می توانید برای آگاهی از زمان برگزاری این آزمون ها به سایت موسسه ی سفیر گفتمان سر بزنید و فرم ثبت نام خود را پر کنید.

در بخش ریدینگ یا خواندن آزمون ماک آیلتس توانایی شرکت کننده در درک و استنتاج متن و هدف اصلی آن و همچنین درک شرکت کننده در دریافت هدف نویسنده سنجیده می شود. بر همین اساس باید به سه بخش و در مجموع چهل سوال پاسخ دهند. در بخش ریدینگ یا خواندن به شرکت کننده سه متن طولانی داده می شود و باید به سوالات با توجه به متن مورد نظر پاسخ دهند. هدف این بخش این است که ادراک شرکت کننده را از موضوعات به صورت کلی و جزیی بررسی کنند و درک او را از هدف متن و نویسنده، استدلال و معانی بسنجند. در بخش لیستنینگ یا شنیدن، درک شرکت کننده را از ایده های اصلی و جزییات و همچنین اهداف و نگرش ها را در قالب صوتی می سنجد. بر همین اساس به چهار فایل صوتی باید گوش دهند و به چهل سوال پاسخ دهند. در رایتینگ یا نوشتن، مهارت فرد را در ارائه ی راه حل و دفاع از یک مسئله و واقعیت می سنجند. رایتینگ در دو بخش انجام می پذیرد.

دوره های آیلتس در شهر تهران

در تهران برخی از آموزشگاه ها به برگزاری دوره های آموزشی آزمون آیلتس می پردازند که موسسه سفیر گفتمان نیز یکی از آن هاست. این آموزشگاه ابتدا به برگزاری دوره های آمادگی آیلتس می پردازد و شرکت کنندگان را برای شرکت در این آزمون آماده می کنند. تعیین سطح برای دوره های حضوری آیلتس در واحد های آیلتس تهران در موسسه سفیر به صورت حضوری و آنلاین انجام می پذیرد. تعیین سطح آنلاینی که در سایت سفیر موجود است فقط برای دوره های عمومی می باشد. برای تعیین سطح ایلتس باید به واحدهای سفیر مراجعه نمایید و در دوره های آیلتس ثبت نام کنید. پس از برگزاری آزمون آزمایشی آیلتس نتایج آن برای شرکت کنندگان اراِئه می شود و در صورتی که آزمون دهندگان از نمره ی آیلتس آزمایشی خود ناراضی باشند می توانند به آن اعتراض نمایند تا نمره ی آنان مجددا بررسی شود. شرایط آزمون آزمایشی آیلتس و تصحیح آزمون کاملا استاندارد است.

تصویر

موسسه زبان سفیر گفتمان

موسسه سفیر گفتمان با افتخار اولین ارائه دهنده ی سیستم آموزش ترکیبی هایبرید شامل آموزش حضوری به همراه آموزش آنلاین است که نخستین بار در 20 اردیبهشت سال 1378 نخستین شعبه ی خود را در قلهک تهران افتتاح کرد. آموزشگاه زبان سفیر گفتمان هم اکنون با دو دهه سابقه ی درخشان دارای 102 شعبه در تهران و سایر مراکز استان ها می باشد و یکی از برترین ها و پیشگامان در صنعت آموزش زبان شناخته شده است. موسسه زبان سفیر گفتمان شامل تیم بزرگی است که شامل مدرسان و اساتید کارآزموده و با تجربه، تواناترین مدیران، کارشناسان و کارکنان اداری و پشتیبانی فعال می باشد که بی وقفه در جهت ارائه ی بهترین خدمات آموزشی در حال فعالیت هستند. این موسسه با پشتوانه دانشگاه آکسفورد در جهت تربیت مدرسان زبان کشور قدم برداشته و هم اکنون در حدود 1200 مدرس در شعبه های خویش دارد. این موسسه دوره های آموزشی متفاوتی از جمله کلاسهای خصوصی، کلاسهای انگلیسی تجاری ویژه شرکت ها، برگزاری آزمون آیلتس تهران و... را برای علاقمندان به یادگیری زبان انگلیسی و فرانسه ارائه می دهد بنابراین موسسه زبان سفیر گفتمان بهترین موسسه ی آموزش زبانی است که شما می توانید برای یادگیری خود و یا فرزندان تان انتخاب کنید.

پایگاه خبری ساعدنیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
ساده ترین و بی ریاترین جشن تولدی که بچه های روستا برا دوست مریضشون گرفتن+عکس/ چه کیکی هم براش درست کردن😍 (83 نظر) خلاقیت خنده دار اوستا بنا در طراحی پله حماسه آفرید/ وقتی فقط از یه نیم کره مغزت استفاده میکنی😂 (76 نظر) نگاهی به کالسکه ساده و بدون تجملات نوه رهبر انقلاب که هر ساله در راهپیمایی ها از آن استفاده میکنند+عکس (73 نظر) هنرنمایی های شگفت انگیز قناد خوش ذوق در تزیین کیک برای مشتری هایش/ اسمشو باید تو گینس ثبت کرد+ عکس (40 نظر) رخت عزای علی دایی در خانه ابدی پدرش+عکس/ قامت خمیده شهریار ایران در حضور فامیل و آشنایان (36 نظر) فاتحه خوانی رهبر معظم انقلاب بر مزار پدر بزرگوارشان در حرم امام رضا+عکس/ تاریخ فوتشون چند روز قبل از تولد رهبری بوده (35 نظر) خلاقیت هوشمندانه اُوستا بنّا در ساخت خانه 2 طبقه/ دکترای افتخاری حق توئه +عکس (31 نظر) ایده خنده دار یک ایرانی برای احداث برج آزادی روی پشت بوم خونه اش حماسه آفرید/یه پا جاذبه گردشگریه واسه خودش😂+عکس (27 نظر) خلاقیت خنده دار دانش آموز تنبل در پاسخ به سوال ریاضی حماسه ساز شد+عکس/حیف انیشتین این نخبه رو ندید مرد (27 نظر) سردار سلیمانی: یک دختر دارم که برای خودش چریک است؛ زمان جنگ خواستگاری رفتم و با همسرم ... (26 نظر) خلاقیت منحصربفرد بقال تبریزی با نوشته جالب روی شیشه مغازه اش حماسه آفرین شد/ آدم حَظ میکنه از این درک و فهم بالا +عکس (23 نظر) امیر جعفری، همسر همای پایتخت: همه دارو ندارم از خونه گرفته تا ماشین به اسم ریماست... (22 نظر) بوی بد واژن: علل، درمان‌های خانگی و روش‌های پیشگیری (21 نظر) رونمایی از مادربزرگ زیبای هانده ارچل بازیگر سریال مست عشق؛ وقتی خوشگلی رو از مامان بزرگت به ارث میبری/ خدا شانس بده والا😅 (23 نظر) عرص ارادت احساسی روحانی، هاشمی و احمدی نژاد به رهبر معظم انقلاب در عیادت از ایشان در بیمارستان+عکس/ صف کشیدن روسای جمهور برای احوالپرسی با حضرت آقا (19 نظر)
دیگران می‌خوانند   
رونمایی از چهره جذاب و بدون ریش و سبیل رضا اکبرپور، اسماعیل سریال گیلدخت/ تو خیابون اصلا قابل شناسایی نیست!+عکس تشکر احساسی پربازدید یک گوسفند خوش شانس از قهرمان زندگی‌اش/ سگ چوپان گله را از دست گرگ نجات داد+عکس نگاهی به خانه و زندگی ساده و بدون تجملات حاج آقا قرائتی در پایتخت/ منزلی که حتی از راه آهن تهران پایین تر است!+عکس خودروهای برقی، تهدیدی برای سلامتی و امنیت سرنشینان دیگر خودروها چالش برای کسایی که ادعای تیزبینی دارند! / مورچه رو پیدا کن در این معمای تصویری 5 تفاوت را در کمتر از 10 ثانیه پیدا کنید (تصاویر) لیختن اشتاین، کشوری که می‌توانید آن را اجاره کنید! (ویدئو) دانشجویان مونیخ با سرسره به کلاس درس می‌روند! (تصاویر) میو میو تا مدرک دکترا! گربه‌ای که دانشجوی دانشگاه آمریکا شد (ویدئو) کارهایی که دانشجوها زمان امتحانات عهد میبندن انجام ندن اما انجام میدن 😂 (تصویر) فرشته‌ای در لباس معلم! / فداکاری معلمی که دانش‌آموز سرطانی‌اش را در بیمارستان درس می‌دهد (ویدئو) یادی از عمو زنجیرباف، معلم نمونه بچه‌های دهه شصت، سیدحسن نیرزاده نوری مرگ خبرساز کهنسال‌ترین معلم ایران در مهاباد/ او در سال 1356 بازنشست شد+عکس عجیب ترین مدل پارک کردن ماشین با روش های خلاقانه و هوش پران/ مغز آدم سوت میکشه+عکس ناگفته هایی از سبک زندگی شخصی استاد و معلم بزرگ ایرانی از زبان فرزندشان/ دلیل همکاری شهید مطهری با مجله زن روز در زمان شاه چه بود؟+عکس تداوم بارش‌ها در بیشتر استان‌ها/ورود سامانه بارشی جدید به کشور از دوشنبه انگیزه دانشجویان از تداوم اعتراضات؛ در کوی دانشگاه‌های آمریکا چه می‌گذرد؟ کشف حیرت انگیز نیمه گمشده یک مجسمه افسانه‌ای در مصر بعد از 96 سال/ نتایج و مطالعات جدید بررسی رامسس دوم+عکس رونمایی از همسران مجریان معروف و محبوب تلویزیونی/ از رامبد جوان تا پدرام کریمی و ...+عکس دستور رئیسی برای برخورد قاطع با متخلفین در محیط زیست مقاومت اسلامی عراق برای اولین بار تل آویو را هدف قرار داد تصاویری جالب از بازدید یهودیان اسرائیل از موشک ایرانی / مواجهه جالب اسرائیلی ها با دست نوشته یا حیدر کرار ... نگاهی به حیاط باصفا و دلباز خانه زیبای مهدی قائدی در ایران/ خونه نگو باغ بگو+عکس رونمایی رضا گلزار از مادر جوان و کم سن و سالش/ چه خانم ایرانی باکلاس و اصیلی+عکس هدف BBC از مطرح کردن دوباره ماجرای نیکا شاکرمی چه بود؟ حضور دختران ابراهیم رئیسی در یک همایش بین المللی+عکس شباهت بی حد و انداره پردیس پورعابدینی به خواهر باکلاس و بزرگتر از خودش/ مگه داریم این همه شباهت؟+عکس از زنده پیدا شدن یسنا تا قاری قرآن کشف حجاب کرده در حواشی داغ امروز جمعه 14 اردیبهشت 1403 تیکه انداختن خنده دار به بهرام افشاری، بهتاش پایتخت/ داداش تو با این رشدت سال بعد نارگیل میدی!+ویدیو نگاهی به مراسم ازدواج لاکچری و باشکوه یک مرد 86 ساله با اولین عشق زندگی‌اش/ بعد از 60 سال چه بریز و بپاشی کرده براش+ویدیو مازندرانی حرف زدن شهاب حسینی در حضور نقی و ارسطوی پایتخت+ویدیو/ محسن تنابنده: برای نقش شوهر فهیمه گزینه خوبی هستی😂 حضور پدربزرگ و دایی مژده لواسانی در برنامه زنده و بوسیدن دست پدربزرگ توسط خانم مجری +ویدیو/ خدا برا هم حفظتون کنه نگاهی به کیک تولد 1 سالگی و 4طبقه آروکو پسر سپهر حیدری و آرام خانوم/ کیک نیست کاخه برا خودش+ عکس تیپ خاص و جذاب رضا عطاران، رامین سریال متهم گریخت بعد از دو دهه، مُد روز شد!+عکس نگاهی به خونه زندگی زیبا و شیک سارا صوفیانی و همسرش قبل از مهاجرت/ چیدمان آنتیک و منحصر به فرد منزلشون رو ببینید!+عکس قامت رعنای رهبر انقلاب در لباس خادمی شاه خراسان+عکس /حقا که تو از سلاله ی فاطمه ای... با خنده خود به درد ما خاتمه ای تاثیر لبنیات در لاغری و چربی سوزی بهترین راهکارها برای از بین بردن کبد چرب جشن تولد ساده و بدون تجملات 61 سالگی احمدی نژاد در خانه ساده و بدون زرق و برقش+عکس سرطان دهانه رحم: همه چیزهایی که باید بدانید
تیتر امروز   
خودروهای برقی، تهدیدی برای سلامتی و امنیت سرنشینان دیگر خودروها چالش برای کسایی که ادعای تیزبینی دارند! / مورچه رو پیدا کن در این معمای تصویری 5 تفاوت را در کمتر از 10 ثانیه پیدا کنید (تصاویر) لیختن اشتاین، کشوری که می‌توانید آن را اجاره کنید! (ویدئو) دانشجویان مونیخ با سرسره به کلاس درس می‌روند! (تصاویر) میو میو تا مدرک دکترا! گربه‌ای که دانشجوی دانشگاه آمریکا شد (ویدئو) کارهایی که دانشجوها زمان امتحانات عهد میبندن انجام ندن اما انجام میدن 😂 (تصویر) فرشته‌ای در لباس معلم! / فداکاری معلمی که دانش‌آموز سرطانی‌اش را در بیمارستان درس می‌دهد (ویدئو) یادی از عمو زنجیرباف، معلم نمونه بچه‌های دهه شصت، سیدحسن نیرزاده نوری ناگفته هایی از سبک زندگی شخصی استاد و معلم بزرگ ایرانی از زبان فرزندشان/ دلیل همکاری شهید مطهری با مجله زن روز در زمان شاه چه بود؟+عکس تداوم بارش‌ها در بیشتر استان‌ها/ورود سامانه بارشی جدید به کشور از دوشنبه انگیزه دانشجویان از تداوم اعتراضات؛ در کوی دانشگاه‌های آمریکا چه می‌گذرد؟ کشف حیرت انگیز نیمه گمشده یک مجسمه افسانه‌ای در مصر بعد از 96 سال/ نتایج و مطالعات جدید بررسی رامسس دوم+عکس دستور رئیسی برای برخورد قاطع با متخلفین در محیط زیست مقاومت اسلامی عراق برای اولین بار تل آویو را هدف قرار داد
منتخب روز   
کشف کله‌پاچه چهارهزارساله در گورستانی عجیب+ فیلم سیاه خان ، زشت ترین فرد تاریخ ایران+ فیلم (ویدئو) 10 نوع از خطرناک ترین مارهای جهان که در ایران هم دیده شده اند/ کابوس شب یعنی اینا نگاهی به خانه پدری استاد شهریار در روستای خشکناب شهرستان بستان آباد/ شعرهای مشهور استاد برای این روستاست +عکس عکس عروسی امیر جعفری و ریما رامین‌فر، همای سریال پایتخت فیک و تقلبی از آب درآمد / هوش مصنوعی داره وارد مراحل ترسناکی میشه! (عکس) تیپ و استایل فوق‌العاده شیک و لاکچری یاورِ سریال فاصله‌ها بعد از 14 سال در عربستان سعودی / ببینیدش نمی تونید بشناسید! فروش ویلای روف گاردن دار و استخر دار حسن جوهرچی، فرهاد سریال فاصله‌ها توسط دخترش در شمال ! / در منطقه‌ای تهرانی نشین!!! سلفی دونفره نعیمه نظام دوست با سلطان کمدی ایران که یکسال حق نداشت منتشرش کنه! / چه ست آدیداسی پوشیده مهران مدیری ... سلفی آسانسوری علیرضا نیکبخت با همسر دومش که بیشتر از جانش او را دوست دارد / کراش دهه هشتاد فوتبال ایران حالا مرد زندگی شده ... (عکس) تعجب کاربران خارجی فضای مجازی از حجاب کامل همسر ستاره لیورپول / دنیا با حجاب جای زیباتری نیست؟ (عکس) بیتابی همسر و فرزندان شهرام عبدلی، بازیگر نقش مهران در سریال فاصله‌ها، بر سر پیکر بی جان او / تو کاری با دلم کردی که فکرشم نمی کردم ... (عکس) همبازی بودن آقای بیاتی، خواستگار فهیمه در پایتخت 5 با بازیگر معروف در فیلم نوستالژیک دهه شصتی / روحش شاد ...