دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ویدیو / ورزشی /

کنایه مجید وارث به ادبیات چاله میدانی علیرضا دبیر درباره لوپز افسانه ای با پنج مدال طلای المپیک +فیلم/ یارو... 

یکشنبه، 25 شهریور 1403
ساعدنیوز: میخائین لوپز دارنده 5 مدال طلای المپیک در پاریس کفش هایش را آویخت. در اینجا ادبیات سخیف رئیس فدراسیون کشتی را درباره این کشتی گیر افسانه ای کوبایی را تماشا میکنید.

به گزارش پایگاه خبری ساعدنیوز، المپیک با تمام فراز و نشیب‌هایش برای کشتی ایران به پایان رسید. در کشتی فرنگی یک اتفاق کاملاً قابل پیش‌بینی بود،‌ چون المپیک‌های قبلی؛ میخایین لوپز کوبایی از المپیک 2008 بیجینگ تا 2024 پاریس،‌ قهرمان تکراری سنگین‌وزن بود که در این سال‌ها حتی اگر طلای جهانش را به پول بخشید، اما طلای المپیکش را در سال‌های قهرمانی، با کسی سهیم نشد.

او پس از المپیک 2016 ریو دیگر در مسابقات جهانی شرکت نکرد تا فقط به المپیک‌ها بیاید و طلایش را بگیرد و برود. بعد از توکیو هم همین کار را کرد. هرچند قصد داشت در تورنمنت رنک‌دار بوداپست کشتی بگیرد، اما دقیقه نودی از این امر منصرف شد. سهمیه المپیک را هم هموطنش گرفت و او فقط برای رکوردشکنی و کسب پنجمین طلا آمد.

در واقع آخرین میدانی که او پیش از المپیک پاریس تجربه کرد،‌ المپیک توکیو بود و بعد از آن به خانه رفت و در سالِ‌ منتهی به رکوردشکنی،‌ کرواسی را برای انجام تمریناتش انتخاب کرد. فدراسیون کشتی کرواسی چند ماه پیش رسماً از لوپز قدردانی کرد و باعث افتخارش دانست که این اعجوبه،‌ زاگرب را برای تمریناتش انتخاب کرده است.

لوپز اما خیلی هم از کشتی دور نشد،‌ او در خیلی از مسابقات دعوت میزبان را قبول کرده و به عنوان تماشاگر و سفیر کشتی، عازم کشور میزبان می‌شد. در بلگراد 2023 هم حاضر بود و در راستای اهداف اتحادیه جهانی برای ترویج کشتی همراه با فرانک اشتبلر حرکت کرد.

لوپز بدون رنک وارد المپیک جاری شد،‌ برای او هیچ حریفی تفاوتی با دیگری نداشت چون با یک فرمول و نسخه تکراری، همه را شکست می‌دهد؛ اما نکته جالب در آخرین المپیک او،‌ اینکه فقط ایرانی‌ها توانستند از او امتیاز بگیرند.


2 پسندیدم 12 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 25 شهریور
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
رونمایی از مهدی جابری رقیب ایلامی هادی چوپان بر روی استیج انتخابی مستر المپیا در چین +فیلم/ آقای عضله که می گن ایشون هستن
از ساده و بدون تجملات تا مدرن و کلاسیک؛ در مروری بر دفاتر کاری چهره‌های سیاسی کشور+ عکس/ رهبر انقلاب، محمود احمدی نژاد، محمدجواد ظریف و...
لحظه ی بیرون آمدن بی نقص ترین و زیباترین مروارید سیاه از دل صدف سخت+ ویدئو
مراحل سابمیت مقاله
تصویری از خانه ابدی پدر محمدجواد آذری جهرمی سیاستمدار جوان ایرانی / روحش شاد و یادش گرامی
ویرایش و ویراستاری متون انگلیسی
گرگ پارسی دلتنگ غروب شیراز شد +فیلم/ هادی چوپان از لس آنجلس دلش هوای بالکن باشگاه خودش را کرد
نگاهی به استایل الگانت بازیگران و هنرمندان سریال زخم کاری/ از مدل مانتو الناز ملک و رعنا آزادی ور تا تیپ گنگ جواد عزتی+عکس
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟