دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ورزش /

کنایه طعنه‌آمیز قربانی به حواشی اخیر استقلال؛ یاد قهوه تلخ افتادم 

یکشنبه، 11 تیر 1402
کد خبر: 346517
ساعدنیوز : بازیکن اسبق استقلال با اشاره به اتفاقات اخیر تمرین آبی‌پوشان تهرانی واکنش نشان داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز به نقل از ایرنا، پیروز قربانی با اشاره به حواشی و اتفاقات اخیر در تمرین استقلال تهران که با واکنش‌های مختلفی هم همراه بود، تاکید کرد: فقط باید نسبت به این اتفاقات ابراز تاسف کرد، چیزی ندارم بگویم.

وی ادامه داد: در برخی مواقع نیاز به حرف زدن نیست و حتی سکوت کردن هم می‌تواند کمک‌حال استقلال باشد. سطح توقع از استقلال بالاست و باید توقعات به حق هواداران را پاسخ داد. به هر حال شرایط استقلال مشخص است و همه باید کمک کنیم تا نکونام در این فصل موفق باشد.

او در مورد جدایی قائدی و محبی گفت: 50 درصد فاکتورهای هجومی استقلال به این دو بازیکن باز می‌گردد،‌ اگر آنها بروند باید بازیکنی در حد و اندازه‌های آنها جذب شوند. استقلال به بازیکنانی در حد ملی نیاز دارد، خیلی از بازیکنانی که مستعد بوده و توانمند هستند در استقلال شاید آن توانایی را نتوانند نشان دهند و برای همین باید در جذب بازیکنان دقت لازم صورت گیرد.

بازیکن اسبق استقلال تهران تاکید کرد: در 10 سال اخیر نفراتی به استقلال آمدند که در حد شان و نام استقلال نبودند، شاید بتوان گفت بیش از 80 درصد افراد شامل این شرایط بودند.

وی در مورد سبک بازی نکونام در فولاد و احتمال موفقیت وی با همین سبک در استقلال تصریح کرد: آن سبک بازی در استقلال جواب نمی‌دهد، حتی اگر استقلال قهرمان هم بشود هواداران دوست دارند بازی زیبا و تماشایی را از نظاره‌گر باشند.

گفتنی است در آخرین واکنش‌ها به اتفاقات اخیر تمرین استقلال،‌ وزیر ورزش و جوانان مرکز حراست این وزارتخانه را مامور کرد تا بدون مماشات با عوامل و مسببان اتفاقات رخ داده برخورد کند. از سویی دیگر فدراسیون فوتبال نیز سه‌هوادار این باشگاه که در تمرین روز گذشته مسبب بی‌اخلاقی بودند را از حضور در میادین ورزشی محروم کرده و خواستار توضیح حضوری سرپرست مدیرعاملی استقلال تهران شده است.

قرار است حجت کریمی، سرپرست مدیرعاملی و رییس کانون هواداران باشگاه دعوت روز دوشنبه 12 تیرماه در کمیته انضباطی حضور پیدا کرده و در خصوص اتفاقات اخیر پاسخگو باشد.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز جمعه 29 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
ویراستاری تخصصی مقاله
هزینه چاپ یک کتاب
خطای دید/ حتی افرادی با ضریب هوشی بالا نمی‌توانند "تخم‌مرغ عید پاک" را که در "مهمانی خرگوشی" گم شده است، در 4 ثانیه پیدا کنند
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
دارالترجمه رسمی به زبان انگلیسی
نگاهی به ماشین رِنج روور هوش پران سردار آزمون که همه آرزوشو دارن/ستاره فوتبال ایران سوار بر هواپیمای رویاهایش😍
تبدیل پایان نامه به مقاله و کتاب
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
ویدیویی پربازدید از زورگویی بچه گربه به داداشش موقع شیر خوردن/ خیلی ماهرانه داره بهش میگه برو پیِ کارِت😂
ویدیو/ سوال چینی "حامد آهنگی" از مترجم‌ زبان چینی/ اومد اداشونو دربیاره ولی محتواش جالب‌تر شد