دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

دانشگاه /

قوانین و مقررات آموزشی دانشگاه‌ها یکپارچه سازی می‌شود 

شنبه، 08 اردیبهشت 1397
کد خبر: 5366
ساعد نیوز: مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی آموزش عالی وزارت علوم از ابلاغ آیین‌نامه " یکپارچه سازی قوانین و مقررات آموزشی دانشگاه‌ها" تا پایان اردیبهشت ماه خبر داد و گفت: نسخه نهایی این آیین‌نامه آما

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز به نقل از ایسنا، دکتر آهنچیان  ضمن اعلام این مطلب اظهار کرد: تنظیم آیین نامه " یکپارچه سازی قوانین و مقررات آموزشی دانشگاه‌ها" که مقاطع تحصیلی کاردانی تا دکتری تخصصی را در برمی‌گیرد به پایان رسیده و خوشبختانه معاونین آموزشی دانشگاه‌های سطح یک در تدوین این آیین نامه نهایت همکاری را انجام دادند.

 

وی در ادامه تصریح کرد: آیین نامه فوق منتظر امضای معاون آموزشی وزارت علوم است و پس از تایید بلافاصله به دانشگاه‌ها ابلاغ خواهد شد.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی آموزش عالی وزارت علوم خاطرنشان کرد: آیین نامه " یکپارچه سازی قوانین و مقررات آموزشی دانشگاه‌ها" چارچوب کلی برای انتظام بخشی به برنامه‌های آموزش و تحصیلات تکمیلی را به دانشگاه‌ها می‌دهد و بر اساس آن اختیار تنظیم شیوه نامه و جزییات قوانین و مقررات در خصوص مقاطع تحصیلی را به دانشگاه‌ها داده خواهد شد. در واقع این آیین نامه در مسیر استقلال دانشگاه‌ها ابلاغ خواهد شد.

دکتر آهنچیان اضافه کرد: قرار بر این بود که آیین‌نامه فوق قبل از پایان سال 96 به دانشگاه‌ها ابلاغ شود، اما واقعیت این است که قبل از پایان سال به دلیل انجام یک مرحله دیگر از کار کارشناسی در خصوص این آیین نامه ابلاغ آن برای بررسی تخصصی‌تر و رفع اشکالات احتمالی در دانشگاه‌های سطح یک برای یک ماه دیگر متوقف شد و در حال حاضر این دانشگاه‌ها نظر خود در زمینه آیین نامه را ارائه کردند و ما منتظر امضای معاون آموزشی هستیم  و تا پایان این ماه به دانشگاه‌ها ابلاغ می‌شود.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 16 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
پذیرش و چاپ مقاله علمی پژوهشی در کمترین زمان
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
ترجمه رسمی انگلیسی اسناد و مدارک
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
مراحل سابمیت مقاله
مراحل اکسپت مقاله
گام به گام مراحل چاپ کتاب