کدام شیرپاک کن مناسب پوست شماست؟

  دوشنبه، 23 تیر 1399   زمان مطالعه 3 دقیقه
کدام شیرپاک کن مناسب پوست شماست؟
شیر پاک کن های کرمی موجود در بازار ممکن است با پوست شما سازگار نباشد، اما شیر پاک کن های طبیعی، علاوه بر پاکسازی پوست، عوارض خاصی هم برای پوست شما ندارد. شیر پاک کن، نوعی پاک کننده است که باعث حذف آلودگی و باقیمانده  محصولات آرایشی صورت شده و پوست صورت را به طور کامل پاکسازی می کند

شما ممکن است برای تمیز سازی پوست، صورت خود را با آب و صابون بشویید؛ اما بخاطر داشته باشید که شستشوی صورت با صابون ممکن است پوست شما را حساس و خشک کرده و خارش ایجاد کند. بنابراین، شما به راحتی می توانید از شیر پاک کن خانگی استفاده کنید تا آسیبی به پوست شما وارد نشود.

شیر پاک کن چیست؟

شیر پاک کن های کرمی موجود در بازار ممکن است با پوست شما سازگار نباشد، اما شیر پاک کن های طبیعی، علاوه بر پاکسازی پوست، عوارض خاصی هم برای پوست شما ندارد. شیر پاک کن، نوعی پاک کننده است که باعث حذف آلودگی و باقیمانده محصولات آرایشی صورت شده و پوست صورت را به طور کامل پاکسازی می کند.زمانی که از لوازم آرایش استفاده می کنید و یا زمانی که احساس می کنید پوست شما نیاز به پاکسازی دارد، می توانید از شیر پاک کن استفاده کنید.

فوم شستشوی صورت

چنانچه دنبال فوم های سبکی هستید، که پوستتان را هم بطور کامل پاک کنند؛ این محصول برای شما مناسب است. فوم های شستشوی صورت نه تنها آرایش سبک و الودگی ها را از روی پوست پاک می کند، بلکه باعث نرمي و لطافت پوست هم می شود.لازم نیست پاک کننده ها حتماً به صورت فوم باشند تا پوست شما را کاملا تمیز کنند. ولی، بیشتر اشخاص فوم ها را برای پاک کردن پوست، ترجیح می دهند.

ژل شستشوی صورت

ژل های شستشوی صورت شفافند و همانطور که از نامشان معلوم است، مثل ژله هستند. این مدل شوینده های صورت اصولا برای پاک کنندگي عمیق پوست طراحی شده اند. برای از بین بردن انسداد منفذهای پوست بسته شده ، مؤثرند. چربی اضافه و باکتری هایی را که عامل ایجاد اکنه هستند، از بین می برند. ضدعفونی کننده هستند و لایه برداری می کنند.

صابون

عنوان بدترین نوع پاک کننده پوست متعلق است به صابون. استفاده از این پاک کننده قوی به علت خشک کردن سطح پوست توصیه نمی شود. البته در نظر داشته باشید که این روزها صابون های تخصصی برای شست و شوی پوست صورت تولید شده که آسیبی به پوست وارد نمی کند.

تونرها

تونرها برای انواع پوست خشک و چرب در بازار موجود است. تونر محلولی بسیار مناسب برای افرادی است که پوست چرب و مستعد اکنه دارند و نمی توانند از شیر پاک کن کرمی استفاده کنند.

آرایش پاک کن برای پوست های خشک

مایع آرایش پاک کن و روغن پاک کننده آرایش برای خانم هایی که پوست های بسیار خشکی دارند مناسب اند. مایع آرایش پاک کن بدون اینکه پوست را خشک کند آرایش تان را کاملا پاک میکند و اتفاقا خاصیت مرطوب کنندگی دارد، روغن پاک کننده آرایش هم برای خانم هایی که هر روز آرایش میکنند مناسب است و پوست آن ها را چرب میکند.

آرایش پاک کن برای پوست های حساس

آرایش پاک کن و یا همان شیر پاک کن های کرمی که بسیار نرم و مرطوب هستند برای پوست های حساس مناسب اند، آرایش پاک کن های کرمی باید روی پوست مالیده شوند و به آرامی با دستمال پاک شوند.

آرایش پاک کن برای پوست های چرب

آرایش پاک کن های فومی حالت کفی دارند و برای پاک کردن لایه های غلیظ آرایش از آن ها استفاده میشود. این نوع آرایش پاک کن برای پوست های چرب و جوش دار مناسب اند، اگر پوست خشک و حساسی دارید سراغ این شیر پاک کن نروید.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
خلاقیت خنده دار هندونه فروش شیرازی، برای فرار از گرما حماسه آفرید/ هنر نزد ایرانیان است و بس... (224 نظر) نگاهی به اعلامیه ترحیم مادر جوان حمید گودرزی که دیشب خبر فوتش را آقای بازیگر اعلام کرد +عکس/ روحش شاد (130 نظر) مراسم تشییع پدر حامد بهداد، با حضور چهره های سرشناس و بازیگران +عکس/ روحش شاد و یادش گرامی (70 نظر) رونمایی از همزاد و بدل ایرانی هانده ارچل، بازیگر ترکیه‌ای محبوب ایرانی ها/ ایشون هم بازیگر خیلی معروفیه+عکس (55 نظر) سینه زنی شاهرخ خان، بازیگر معروف هندی در هیئت عزاداری امام حسین (ع) +ویدئو (51 نظر) خلاقیت خنده دار میوه فروش وانتی با عکس رضا گلزار حماسه آفرید/هنر نزد ایرانیان است و بس+ عکس (49 نظر) نگاهی به ماشین مازراتی هوش پران علی دایی که همه آرزوشو دارن/ شهریار فوتبال ایران سوار بر دلبر مشکی😍 (31 نظر) خلاقیت خنده‌دار اوستا بنّا در ساختن توالت کنار روشویی برای راحتیِ صاحبخانه حماسه آفرید+ عکس/ مغز نیست که فسفر خالصه😂 (30 نظر) انتخاب محمدرضا گلزار و بهرام رادان به عنوان خوش‌تیپ‌ترین و خوش قیافه‌ترین بازیگران ایران از منظر الیف ارول بازیگر چشم آبیِ ترکیه‌ای+ ویدیو/ چشم آیسان خانوم و مینا مختاری روشن! (28 نظر) مات و مبهوت موندن مهران مدیری از دیدن همزاد خودش تو دورهمی/ چقدرم که شبیه همدیگه هستن!+عکس (26 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (19 نظر) خلاقیت منحصر به فرد آرایشگر خوش ذوق در تغییر چهره داماد حماسه ساز شد+ویدئو/سلطان بی چون و چرای گریم در سطح خاورمیانه😂 (19 نظر) برادر رهبر معظم انقلاب: ایشان در عروسی من با ماشین فولکس‌شان، شب تا ساعت12 برای آنهایی که جهاز آورده بودند دنبال شام بودند+ عکس (18 نظر) رهبر معظم انقلاب: آرزوی کفش بنددار به دلم بود؛ تا الان هم من کفش بنددار نپوشیده‌ام (16 نظر) هنرمندان و ورزشکارانی که در مراسم نذری پوریا پورسرخ بازیگر سریال کیمیا حضور داشتند/ علی پروین هم بود+عکس (15 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
منتخب روز   
(فیلم) سکانس فوق عاشقانه شهاب حسینی و لیلا حاتمی در فیلم "پرسه در ماه" / ما کاملا شبیه همیم طرز نگاهامون دو دو زدن چشامون ...😍 استارت تمرینات سخت علیرضا بیرانوند در تراکتور +فیلم/ آقای دروازه بان آمادگی بدن بالایی دارد! سکانس عاشقانه دل باختن قباد به شهرزاد/ نشود فاش کسی آنچه میان من و توست (فیلم) سکانس فوق العاده احساسی و عاشقانه از شهاب حسینی و معشوقه‌اش در سریال "شهرزاد" / با چراغی همه جا گشتم و گشتم در شهر هیچکس به تو مانند نشد😍 (فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت