دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

جامعه /

کودکی که بدون دست و پا به دنیا آمد و قهرمان شد! 

چهارشنبه، 17 خرداد 1402
کد خبر: 343232
ساعدنیوز : نیک وی آچیچ کودکی که بدون دست و پا بدنیا آمد تا نشان بدهد برای موفق شدن نیازی به دست و پا نیست.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ساعدنیوز، نیک وی آچیچ از معدود افرادی است که به دلیل ابتلا به سندروم تتراآملیا، بدون دست و پا به دنیا آمد. او در زندگی مشکلات و محدودیت‌های زیادی داشته اما با این وجود موفق شده با تمام این محدودیت‌ها کنار بیاید و حتی او از بسیاری از افراد سالم در زندگی موفق‌تر است.

کودکی نیک وی آچیج

او با تلاش بسیار زیاد و به کمک مادرش یاد گرفت با دو انگشتی که در انتهای اندامی مانند پا در سمت چپ پائین‌تنه‌اش وجود دارد، بنویسد. همچنین کارهای روزانه دیگری مانند نوشیدن آب با لیوان، تایپ، پرتاب توپ بیس‌بال و … را آموخت.

در دبیرستان به عنوان رهبر گروه برای موسسه خیریه اعانه جمع می‌کرد و در سن 17 سالگی موسسه خود با عنوان «زندگی بدون دست و پا» را به منظور امید دادن به افراد افسرده و ناتوان تأسیس کرد. نیک وی آچیچ جوان در سن 21 سالگی از دانشگاه گریفیت با دو مدرک لیسانس در رشته‌های حسابداری و برنامه‌ریزی مالی فارغ‌التحصیل گردید.

ازدواج نیک وی آچیج

نیک وی آچیچ در سال 2008 ، کانایی میاهارا (Kanae Miyahara) را ملاقات نمود. کانایی می‌گوید “وقتی برای اولیک بار نیک را دیدم همه آنچه را که در یک نفر دیگر به دنبالش بودم در او یافتم. او مرد و همسر مورد نظر من برای ازدواج بود”.

پس از ازدواج آن‌ها با همدیگر، در کالیفرنیای جنوبی زندگی مشترک خود را شروع کردند. نیک مشغول نویسندگی و تنظیم سخنرانی‌های خود می‌باشد و همسرش خانه‌داری و نگهداری از او را به عهده دارد. خداوند یک نعمت بزرگ دیگر به نیک و همسرش داد. آن‌ها دو پسر و دو دختر کاملا سالم و زیبا دارند.

در زندگینامه نیک وی آچیچ می‌خوانیم که او با پیشرفت فعالیت‌هایش تبدیل به یک سخنران موفق شد که برای میلیون‌ها نفر جذابیت داشت و آن‌ها را به امید داشتن به زندگی تشویق می‌کرد.

اکنون نیک وی آچیچ سخنران انگیزشی و مدیر سازمان غیرانتفاعی زندگی بی‌حدومرز است و در جنوب کالیفرنیا زندگی می‌کند.

او مهارت‌های دیگری چون شنا کردن، موج سواری و بازی گلف را فرا گرفت. نیک کتاب زندگی بی‌حد و مرز را در خصوص شرح زندگی خود به چاپ رسانده است.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 27 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
تبدیل پایان نامه به مقاله و کتاب
نگاهی به چیدمان هنرمندانه اتاق خواب رامین رضاییان+عکس/ از لوسترهای ژاپنی بالای تخت‌خواب تا گلهای استوایی و سرسبز کنار تخت/ اینجا خود بهشته😍
ویراستاری تخصصی مقاله
هزینه چاپ یک کتاب
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
ویدیو/ شعر حماسی استاد شهریار، در وصف اسطورهٔ دینی تاریخ اسلام، امام حسین (ع) و روز عاشورا از زبان رئیس جمهور ایران دکتر پزشکیان
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
خطای دید/ حتی افرادی با ضریب هوشی بالا نمی‌توانند در 10 ثانیه "اسکوتر" را در میان انبوهی از "سگ بولداگ" پیدا کنند
مقایسه شگفت انگیز استایل جورجینا با آنتونلا همسر مسی/ رقابت سرسخت همسران فوتبالیست/ بنظرتون کدوم جلوتره؟ +عکس
(ویدئو) بازی صبحگاهی گربه زیبای محمدرضا گلزار / وقتی گلزار سر به سر گربه اش میذاره