دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ورزش /

کوه زنوزی موش زائید/ قول مهدی ترابی به هواداران پرسپولیس: نگران نباشید برمی گردم! 

یکشنبه، 31 تیر 1403
کد خبر: 398444
ساعدنیوز: مهدی ترابی ستاره فصل قبل پرسپولیس پیامی خطاب به هواداران این باشگاه منتشر کرد.

به گزارش پایگاه خبری ساعدنیوز، مهدی ترابی پس از سال‌های درخشان در پرسپولیس تصمیم به جدایی گرفت و راهی تراکتور شد که اکنون در پیامی برای سرخ‌پوشان پایتخت و هوادارانش نوشت:

«امروز احساسات مختلفی در قلبم وجود دارد. همانطور که شما می‌دانید تصمیم گرفتم تا وارد یک ماجراجویی جدید و چالش جدیدی بشوم.

با تشکر از باشگاه شروع می‌کنم که از من استقبال کرد و فرصتی داد تا بخشی از این باشگاه فوق‌العاده باشم؛ پرسپولیسی که همیشه در قلبم باقی خواهد ماند.

در این سال‌ها چیزهای بسیاری یاد گرفتم و خودم را در یک خانواده‌ی فوتبالی پیدا کردیم. از تمام آنها تشکر می‌کنم که باعث پیشرفت من به عنوان یک بازیکن و همچنین پیشرفت به عنوان یک مرد شدند.

درک می‌کنم که این خداحافظی می‌تواند احساسات متفاوتی به همراه داشته باشد و طبیعی است چون شما یک تکه‌ی بزرگ از قلب خود را ترک می‌کنید اما مهم این است که فراموش نکنید در فوتبال به مانند زندگی گاهی اوقات تغییرات باعث پیشرفت همه می‌شود.

برای همه‌ی شما، باشگاه و هواداران بهترین‌ها را در آینده می‌خواهم و شکی ندارم که هنوز هم با یکدیگر کارهای بزرگی انجام خواهید داد. یک آغوش گرم با امید اینکه این یک خداحافظی نباشد و در آینده یکدیگر را ببینیم. بدرود.»


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 31 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
تست هوش/ حتی تیزترین ذهن‌ها نمی‌توانند در 10 ثانیه "کاسۀ شیشه‌ای" را در اتاق گربه و سگ پیدا کنند
مراحل سابمیت مقاله
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
خلوت سهیلا منصوریان با آب های آزاد کیش / وقتی دختران سرزمین مان تصمیم می گیرند ناخدای زندگی خود باشند معجزه همان جا رخ میدهد !
عروسی آقای فوتبالیست معروف با ازدحام دختران نوجوان هوادارش جنجالی شد/ داماد برای امضاء دادن عروس 23 ساله را ترک کرد +فیلم
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
اصول مهم ویراستاری تخصصی کتاب چیست؟
خلاقیت خنده دار پدر ایرانی در آماده‌شدن برای مقابله با پشه آئدس حماسه آفرید+عکس/ پدر من زحمت نکش خود پشه با دیدن آلت قتل فرار می‌کنه😂