دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ویدیو / ورزشی /

کولاک جواد خیابانی در آنتن زنده تلویزیونی: استادیوم های عراق را ایرانی ها ساختند ، ایرانی ها دارند چمن آن جا را کنترل می کنند ،وطنتون رو دوست داشته باشید 

یکشنبه، 01 مهر 1403
ساعدنیوز: وضعیت اسفناک ورزشگاه آزادی و برگزاری بازی های مهم سرخابی ها در یکی از بی کیفیت ترین چمن های ایران در قلعه حسن خان داد همه را درآورده است. در اینجا ویدئویی از حمله جواد خیابانی به مسئولان ورزشی کشور در آنتن زنده تلویزیونی را تماشا می کنید.

به گزارش پایگاه خبری ساعدنیوز، مهدی تاج روز جمعه در گفت‌وگوی تلویزیونی اظهار داشت: تیم ملی برای همه ایران است و هر چقدر بتوانیم دیدارهای تیم ملی را به شهرهای مختلف ببریم، بهتر است. امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی الان در مشهد است و همه امکانات ورزشگاه امام رضا (ع) را قبول قبول دانست و تائید کرد که امیدواریم بتوانیم بازی خوبی را در مشهد برگزار کنیم و آن خاطره تلخی که هم برای ما و هم فیفا ایجاد شده بود از بین برود.

وی اظهار داشت: همه مسولان استان خراسان رضوی و آستان قدس رضوی در این رابطه همکاری لازم را دارند. چند روز پیش هم جلسه‌ای در وزارت کشور با حضور مسئولان صدا و سیما، معاونت سیاسی، مسئولان آستان قدس رضوی و بنده برگزار و تصمیمات خوبی هم گرفته شد که بتوانیم از امکانات کشور به نحو احسن استفاده کنیم.

تاج در خصوص برگزاری دیدارهای استقلال و پرسپولیس در لیگ نخبگان در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد نیز گفت: در کنفدراسیون فوتبال آسیا مصوباتی را می‌گذرانند که شاید کشورهایی که عضو هیات رئیسه هستند زودتر متوجه می‌شوند. ما متوجه شدیم که در اواخر پاییز یک شرکت استرالیایی قراردادی را با ای اف سی منعقد کرده که بیایند باشگاه‌ها و ورزشگاه‌های کشورها را بازدید کنند که ایران جزو اولین کشورها است.

وی افزود: اگر در ورزشگاه‌های ما کارهایی انجام نشود و نواقص رفع نشود، همه را رد می‌کنند و این خبر بسیار بدی برای کشورمان است. ما بین بد و بدتر، بد را انتخاب کردیم و از 26 خرداد برای تجهیز ورزشگاه‌ها جلساتی را برگزار کردیم. با وزارت ورزش، شرکت توسعه تجهیز، مدیران کل، رئیسان هیات‌های استانی و هیات‌ها و مسوولان باشگاه‌ها هم در جلسات متعدد، خواستیم که باید این نواقص را برطرف کنند اگر برطرف نشود هم بازی انجام نمی‌شود و هم مجوز باشگاهها تائید نخواهد شد.

رئیس فدراسیون فوتبال یادآور شد: این کار را با جدیت دنبال می‌کنیم و ورزشگاه آزادی تهران تا پایان پاییز آماده میزبانی است و همه تجهیزات در آنجا فراهم شده و یک ورزشگاه متفاوتی را خواهید دید. در ورزشگاه‌های دیگر هم کار در حال انجام است. ورزشگاه نقش جهان باید چمنش درست شود و فولادشهر و غدیر اهواز هم شرایطشان خوب است.

وی با اشاره به تاکید وزیر ورزش برای رفع نواقص ورزشگاه‌ها گفت: شخص وزیر آدم عمرانی است و خیلی جدی گفتند که باید همه اینها آماده شود.


پسندیدم 11 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 15 مهر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
رونمایی هادی چوپان از پوستر مستر المپیا 2024 با تصویری جذاب از گرگ پارسی +عکس/ کمربندها را ببندیم بریم لاس وگاس
عاشقانه های فاطیما بهارمست و دارا حیایی در سریال از سرنوشت / دارا حیایی : صد سال دیگه هم میگم بهترین تصمیم زندگیمی
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI با بهترین کیفیت
اصول مهم ویراستاری تخصصی کتاب چیست؟
گریم و استایل بسیار شیک و البته متفاوت عمو پورنگ برای نقش خاله الهه/ خانوم بودن هم بهش میاد، مگه نه؟
ویرایش و ویراستاری متون انگلیسی
مهران غفوریان: کارگردان از من خواست برقصم و خیلی خوب رقصیدم شب که اومدم خونه گریه کردم احساس کارگری میکردم!+فیلم
تبدیل پایان نامه به مقاله
تعرفه استخراج مقاله از پایان نامه
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی