کولر گازی کریر ساخت کجاست؟

  شنبه، 25 فروردین 1403   زمان مطالعه 3 دقیقه
کولر گازی کریر ساخت کجاست؟
کولر گازی های کریر به عنوان یکی از محصولات محبوب در بازار تهویه مطبوع شناخته می‌ شوند. این کولرها از تکنولوژی پیشرفته‌ ای برخوردار بوده و از محبوبیت بالایی برخوردارند.

کولر گازی های کریر می توانند با گرفتن گرمای محیط، دمای مورد نیاز شما را در فصول گرم سال فراهم کنند. در این مطلب قصد داریم شما را با کشور سازنده کولر گازی های کریر، ویژگی ها و مزایای آن بیشتر آشنا کنیم.

کولر گازی های کریر چه ویژگی هایی دارند؟

همانطور که گفته شد کولر گازی های کریر از تکنولوژی پیشرفته ای برخوردار بوده و دارای یک سری ویژگی های منحصر به فرد هستند. در زیر به برخی از این ویژگی ها اشاره کرده ایم.

  • کولر گازی های کریر به دلیل استفاده از فناوری روز، کارایی بسیار بالایی دارند. این کولرها قادرند در محیط‌ های گرم به خوبی عمل کنند.

  • کولر گازی های کریر به لحاظ مصرف انرژی نیز بسیار کارآمد هستند. طراحی مناسب آن ها سبب شده که از انرژی به صورت بهینه استفاده کرده و هزینه‌ های انرژی را به حداقل برسانند.

  • برخی از مدل ‌های کریر از سیستم تصفیه هوا برای حذف گرد و غبار، باکتری‌ ها و عوامل آلرژی ‌زا استفاده می ‌کنند. این امر باعث بهبود کیفیت هوا شده و به سلامتی کاربران کمک می ‌کند.

  • بیشتر مدل‌ های کریر از نمایشگر ها و کنترل‌ های هوشمند برای تنظیم دما و سایر تنظیمات استفاده می‌ کنند. از این طریق کاربران می توانند به طور دقیق دما را تنظیم و عملکرد کولر گازی را کنترل کنند.

انواع مدل های کولر گازی کریر کدامند؟

کریر برای ارائه گزینه ‌های متنوع به مصرف‌ کنندگان، انواع مدل‌ های کولر گازی را عرضه می‌ کند. در زیر، به برخی از مدل‌ های معروف کولر گازی کریر اشاره کرده ایم.

کولر گازی اسپلیت: کولر گازی های اسپلیت دارای ویژگی هایی از جمله تکنولوژی اینورتر، تکنولوژی هوشمند، حالت های مختلف عملکرد و کنترل خودکار رطوبت هستند که تمامی این ها سبب راحتی کاربران و بهبود عملکرد کولر گازی می شود.

کولر گازی داکت اسپلیت: کولر گازی دیواری یا داکت اسپلیت دارای تجهیزاتی مانند سیستم انتقال حرارت، تهویه هوای پیشرفته و جدید ترین تکنولوژی هستند که می توان ظرفیت های مختلف آن را خریداری کرد.

کولر گازی ایستاده: کولر گازی ایستاده یا همان اسپلیت های ایستاده دارای وزنی سنگین، ظرفیت بالا، یونیت داخلی و خارجی با کمپرسور قوی هستند که اکثرا در محیط هایی با مساحت بالا مورد استفاده قرار می گیرند.

کولر گازی پنجره ای: این کولر گازی ها همانطور که از نامشان پیداست در داخل چهارچوب پنجره قرار گرفته و قسمتی از آن خارج از پنجره قرار می گیرد. نگهداری و استفاده از این کولر گازی ها بسیار آسان بوده و می توان در تمام فصول سال از آن بهره برد.

کولر گازی کریر ساخت کجاست؟

کولر گازی کریر به تازه به بازار ایران عرضه شده و علاوه بر امکانات بی نظیر، قیمت مقرون به صرفه و طراحی زیبا و ساده ای دارد. شرکت این کولر گازی از جمله شرکت های بزرگ در تاسیسات تهویه مطبوع در جهان بوده و در سال 2012 ارزش این برند حدود 12 الی 13 میلیون دلار براورده شد.

کارخانه برند کریر برای اولین بار در کشور آمریکا و در شهر های تگزاس و مکزیک تاسیس شد. ویلیس هاویلند مخترع این کولر گازی بعد ها نمایندگی هایی در کشور های فرانسه و هند تاسیس کرد. به طور کلی می توان گفت که کولر گازی های صادر شده به ایران در کشور آمریکا ساخته و در چین مونتاژ می شوند.

کولر گازی کریر

مزایای استفاده از کولر گازی های داکت اسپلیت چیست؟

استفاده از کولر گازی های داکت اسپلیت مزایای بسیاری به همراه دارد که در زیر به برخی از آن ها اشاره کرده ایم.

  • مصرف کم انرژی

  • کمک به تهویه مناسب هوا

  • دارای ظرفیت های مختلف

  • قابل استفاده در هر نوع محیط

  • دارای کنترل و ریموت

  • طراحی های متنوع و زیبا

  • قابل استفاده در هر آب و هوایی

  • دارای فیلتر هوا

کولر گازی های کریر را از کجا بخریم؟

برای خرید و تهیه کولر گازی های کریر می توانید آن را از نمایندگی و فروشگاه ایران کریر خریداری کرده و یا از سایت معتبر ایران کریر سفارش داده و خریداری کنید. سایت ایران کریر تمامی مدل های این کولر گازی را با ظرفیت های مختلف با گارانتی معتبر دارا بوده که می توانید با در ارتباط بودن با کارشناسان فوق حرفه ای و مشاوره با آن ها کولر گازی مورد نظر را با توجه به نیاز ها و خواسته های خود خریداری کنید.

سخن آخر

در این مطلب به نقد و بررسی کولر گازی های ایران کریر و تاریخچه ساخت آن پرداخته و ویژگی های منحصر به فرد آن را شرح دادیم. کولر های گازی کریر به دلیل ویژگی‌ های برتر خود، دارای محبوبیت بالایی در بین مصرف کنندگان بوده و شما نیز با انتخاب یک مدل مناسب، می ‌توانید از هوای خنک و تمیز در منزل، دفتر یا هر محیط دیگری لذت ببرید.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: آقای ما اجازه نمی‌دهد که در خانه، غیر از برنج کوپنی استفاده کنیم و آن هم کفاف خوراک ما را بیش از یک بار در هفته نمی‌دهد (647 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (110 نظر) نگاهی به ماشین مازراتی هوش پران علی دایی که همه آرزوشو دارن/ شهریار فوتبال ایران سوار بر دلبر مشکی😍 (86 نظر) رهبر معظم انقلاب: بعد از فوت پدرم همه‌ی موجودی خانه‌اش 45 هزار تومان شد که نمی‌شد با آن گاز یا یخچال خرید (62 نظر) میز غذای ساده رهبر معظم انقلاب و خوردن غذا در بشقاب استیل/ ساده زیستی ایشان همیشه مثال زدنی است+عکس (50 نظر) مات و مبهوت موندن مهران مدیری از دیدن همزاد خودش تو دورهمی/ چقدرم که شبیه همدیگه هستن!+عکس (36 نظر) رهبر معظم انقلاب: من در کلاس اول ابتدایی چشمانم ضعیف بود و تخته سیاه و چهره معلم رو نمی‌دیدم +ویدیو/ از 13 سالگی عینکی شدم (29 نظر) مراسم تشییع پدر حامد بهداد، با حضور چهره های سرشناس و بازیگران +عکس/ روحش شاد و یادش گرامی (28 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (21 نظر) خلاقیت منحصر به فرد آرایشگر خوش ذوق در تغییر چهره داماد حماسه ساز شد+ویدئو/سلطان بی چون و چرای گریم در سطح خاورمیانه😂 (20 نظر) حضور ساده و بدون تشریفات همسر رهبر معظم انقلاب در یک درمانگاه/ ایشان گفتند من نمی‌خواهم پارتی بازی بکنم+ویدیو (16 نظر) هنرمندان و ورزشکارانی که در مراسم نذری پوریا پورسرخ بازیگر سریال کیمیا حضور داشتند/ علی پروین هم بود+عکس (15 نظر) بازیگرانی که در جوانی فوت شده اند + ویدئو با صدای معتمدی سریال گرگ و میش / روحشان شاد چقدر حیف شدن😥 عسل بدیعی، پوپک گلدره و .. (13 نظر) نگاهی به حضور صبحگاهی بازیگران و چهره‌های مشهور در کله‌پزی+عکس/ از الناز شاکردوست و المیرا شریفی مقدم تا احسان خواجه امیری و نسرین مقانلو (9 نظر) توصیف زیبایِ مژده لواسانی مجری چادری صدا و سیما از امام حسین(ع) با چشمان گریان و صدایی لرزان +ویدیو/ چه تعابیر نابی (9 نظر)
منتخب روز   
(فیلم) سکانس فوق العاده احساسی و عاشقانه از شهاب حسینی و معشوقه‌اش در سریال "شهرزاد" / با چراغی همه جا گشتم و گشتم در شهر هیچکس به تو مانند نشد😍 (فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!! واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان