دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ورزش /

کری خوانی هادی چوپان برای حریف آمریکایی با انتشار گرگ پارسی شنل پوش و جمله انگلیسی جنجالی +عکس/ جایی که من هستم تو سکوت کن! 

پنجشنبه، 08 شهریور 1403
ساعدنیوز: هادی چوپان قرار است در مستر المپیا 2024 به همراه بهروز تابانی، وحید بادپی و جعفر غفارنژاد حضور یابد. او تجربه ای درخشان در 2023 به دست آورده است. چوپان این تصویر جالب را در صفحه اش خطاب به حریف آمریکایی خود منتشر کرده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز، هادی چوپان متولد 4 مهر 1366 در استان فارس، بدنساز حرفه ای است. تا مقطع دیپلم تحصیل کرد و از کارگری و گچ کاری وارد بدنسازی شد و حالا بعنوان «گرگ ایرانی» در مسابقات مستر المپیا شناخته می شود و دو فرزند هم دارد.

با بیش از 100 کیلوگرم وزن و قد 169 سانتی متر علاقه زیادی به رونی کلمن دارد. از سال 1381 تا 1386 به مدت پنج سال زیر نظر استاد جمشید اوجی کار کرد تا اینکه سه سال بدون مربی بود سپس زیر نظر علی نعمتی تمرینات خود را پی گرفت.

او سپس به مدت 6 ماه هم زیر نظر هنی رامبد مربی ایرانی الاصل مقیم آمریکا تمرین کرد که ثمره اش طلای مستر المپیای کشور پرتغال شد.

هادی چوپان در یک خانواده پرجمعیت 7 نفره زندگی کرده است. به گفته خودش خانواده او از خانواده‌های فقیر بودند و چوپان با ترک تحصیل در مقطع دیپلم مجبور شد همراه با برادر بزرگترش حسن از همان دوران نوجوانی به گچکاری بپردازد. البته همین برادرش از مشوقان اصلی هادی در راه رسیدن به قهرمانی بود.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز پنجشنبه 08 شهریور
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
ترجمه تخصصی کتاب
(ویدئو) ویژگی های خاص ایرانیان باستان که رومیان را به ناکامی کشیدند!/ روایت سرداران شکست خورده رومی در جنگ با سورنا!
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه
تعرفه استخراج مقاله از پایان نامه
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
خونه و محل زندگی فاطیما بهارمست، نغمه سریال ازسرنوشت به سبک خونه های شیراز با چیدمان گیاه پرنده بهشتی+عکس چقدر دنج و خوشگل
هوش ادبی رهبر انقلاب گم شده سایه را به او بازگرداند / پیام ابتهاج به آیت الله خامنه‌ای: حیف است وقت ایشان که صرف این امور جزیی شود
پربازدیدترین سکانس غلامرضا نیکخواه/ سرتعظیم جانانه و خنده‌دار غلامرضا نیکخواه در مقابل پول و ثروت/ به نظر شما علم بهتر است یا ثروت؟ +ویدئو