دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ورزش /

کری خوانی سنگین بهرنگ علوی و کامبیز دیرباز برای استقلالی ها در کنار مهرداد میناوند +عکس 

پنجشنبه، 05 مهر 1403
ساعدنیوز: مرد اسپانیایی در اولین دربی خود یک برد بزرگ را برای پرسپولیس به ارمغان آورد تا به طور کامل اعتماد هواداران را به خود جلب کند. به مناسبت پیروزی پرسپولیس در دربی 104 یادی کنیم از این عکس تاریخی با حضور ستاره فقید سرخ های پایتخت.

به گزارش پایگاه خبری ساعدنیوز، جدال خوان کارلوس گاریدو از اسپانیا به عنوان سرمربی پرسپولیس و جواد نکونام که سومین دربی دوران مربیگری‌اش را روی نیمکت استقلال تجربه می‌کرد و به عنوان مرد لالیگایی هواداران این تیم معروف بود، یک شطرنج جذاب را برای دربی یک‌صد و چهارم شکل داد.

نکونام که تیمش اوضاع مناسبی در این فصل از لیگ برتر دنبال نمی‌کند و برخلاف فصل گذشته دور از جمع مدعیان حاضر شده، امیدوار بود با عبور از دربی در ادامه مسیر کار را برای موفقیت آبی‌ها به بهترین شکل دنبال کند. همین عاملی بود که پرسپولیس با همان عطشی که انتظار می‌رفت حملات پردامنه‌تری روی دروازه حریف شکل دهد.

با این حال حاصل تلاش هر دو تیم تا پایان 90 دقیقه نتیجه‌ای به جز تساوی بدون گل به همراه نداشت. اما کافیست کمی به عقب‌تر برگردیم؛ پرسپولیس حملات نصفه و نیمه خود را روی دروازه استقلال دنبال می‌کرد اما در همان لحظات مصدومیت امید عالیشاه و باران بطری در لحظه ارسال کرنر فرشاد احمدزاده، تب و تاب بازی را به طور کامل خواباند.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز جمعه 06 مهر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
ترجمه تخصصی کتاب
تعرفه استخراج مقاله از پایان نامه
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه
حرف های احساسی گرگ پارسی در روز تولدش خطاب به هواداران میلیونی خود +عکس/ هادی چوپان به احترام صمیم شیرزاد صفحه اینستاگرامش را سیاه پوش کرد
کتک کاری و کشتی گرفتن بامزه و خنده دار جوجه خروس سمج با یک توله سگ!+ ویدئو
خطای دید/ حتی افرادی با ضریب هوشی بالا نمی‌توانند "مادر بی‌مسئولیت" این «کودک رها شده» را در 4 ثانیه طلایی پیدا کنند
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
حسن ریوندی : برق کوچه مون رفت کُفری شدم زنگ زدم اداره برق گفتم کوچه رو‌به‌رو برق داره ما نداریم ، گفتن الان درست میکنیم 5 دقیقه بعد برق اونام رفت
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی