دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ورزش /

کریم بنزما از رابطه مخفیانه اش صاحب فرزند شد 

دوشنبه، 11 اردیبهشت 1402
ساعدنیوز: فرزند اول کریم بنزما ستاره رئال مادرید و مدل اهل هاوایی متولد شد.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ساعدنیوز به نقل از خبرورزشی، پنج‌شنبه گذشته، کریم بنزما و شریک زندگی‌اش، جردن اوزونا، خوشحال‌کننده‌ترین خبر را به هوادارانشان اعلام کردند؛ اولین فرزند آنها به دنیا آمد. ستاره رئال مادرید و مدل 36 ساله همیشه رابطه خود را از نگاه عموم دور نگه می‌داشتند و تنها خبری که مردم در مورد آنها دارند محتوایی است که خودشان در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌کنند.

آخرین باری که هر دوی آنها در انظار عمومی ظاهر شدند در مراسم توپ طلای سال 2022 بود، که ستاره فرانسوی به عنوان بهترین بازیکن جهان انتخاب شد. اوزونا او را همراهی کرد و از موفقیت همسرش بسیار خوشحال شد. بنزما همیشه در صحبت از شریک زندگی‌اش بسیار محتاطانه عمل می‌کند و او را دلیل عمده خوشبختی خود می‌داند.

این چهارمین فرزند بنزما است. کریم از رابطه با کلوئی دولاونای دارای دو دختر، ملیا 8 ساله و نوری 3 ساله، شد و یک پسر از کورا گوتیه، ابراهیم 5 ساله، دارد. بنابراین جردن اوزونا سومین زنی است که بنزما از او بچه دارد.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز پنجشنبه 28 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
دارالترجمه رسمی به زبان انگلیسی
هزینه چاپ یک کتاب
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
(تصاویر) 5 تا از پرندگانی که شگفت انگیزترین چشمان جهان را دارند/ احتمالا مژه مصنوعی رو از دومی الهام گرفتن، فقط ببین چه مژه‌هایی داره👌
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
ویراستاری تخصصی مقاله
ترجمه تخصصی کتاب
ترجمه تخصصی متن
ویدیو/ بازسازی دیجیتالی ویرانه‌های باستانی "تخت‌جمشید" توسط "میثم کشاورز" طراح ایرانی/ تصویرسازی و پویانمایی به سبک فیلم‌های هالیوودی
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه