دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ویدیو / ورزشی /

کریس بامستد: کاش فارسی بلد بودم تا با هادی چوپان یک دل سیر حرف بزنم/ گرگ پارسی خیلی شوخ طبع است و سر به سر من می گذارد 

چهارشنبه، 18 مهر 1403
ساعدنیوز: کریس بامستد قهرمان فیزیک مستر المپیا یکی از زیباترین بدن های دنیا را دارد. او از دوستی اش با هادی چوپان می گوید و از علاقه اش به یادگیری زبان فارسی و دوستی با گرگ پارسی.

به گزارش پایگاه خبری ساعدنیوز، کریس بامستد متولد 13مین روز از بهمن ماه سال 1373 در شهر انتاریو کانادا می باشد. پدر و مادر او برای اینکه کریس حس بدی نسبت به شکل منحصر به فرد پاهایش نداشته باشد، ویدیو های توماس استیون پلاتز (Thomas Steven Platz) که بدنساز حرفه ای بازنشسته آمریکایی است را به او نشان می دادند.

کریس در تمامی مقاطع تحصیلی‌اش در ورزش های متنوعی از جمله والیبال، بسکتبال، وزنه برداری و فوتبال شرکت کرد اما این ورزش ها جوابگوی روحیه سرسخت او نبود. بنابراین به توصیه دوست پسر خواهرش، ایان والییر (Iain Valliere) تصمیم گرفت بدنسازی را شروع کند و از زمانی که پا به استیج مسترالمپیا گذاشت، هیچ کس جلودارش نیست و همیشه مدال طلا یا نقره را بر گردن می آویزد.

ایان والییر بدنساز حرفه ای کانادایی است که از سال 2010 در ورزش لیفتینگ فعالیت داشت. او هر سال در مستر المپیا با برخی از بهترین فیزیک بدنی های این صنعت به رقابت می پرداخت.

کریس بامستد از ایان والییر به عنوان مربی و رهبر یاد می کند و می گوید که با راهنمایی های محافظ کارانه‌اش، مسیر موفقیت را قدم به قدم به او نشان داد و استعداد او را کشف کرد! کریس در یکی از مصاحبه خود گفت: “ایان باوجود تمرین های سختی که برایم درنظر گرفته بود، بسیار از من مراقبت می کرد تا تحت فشار زیاد و آسیب زا قرار نگیرم.”


2 پسندیدم 1 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 18 مهر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
خلاقیت هوش پَران اُوستا قنّاد در طراحی و پُخت کیک برای خلبان ها +عکس/ دست های تو رو باید طلا گرفت
اصول مهم ویراستاری تخصصی کتاب چیست؟
نگاهی به خلاقیت منحصربه‌فردِ مینا مختاری، همسر هنرمندِ بهرام رادان در عکاسی با پسرشان، جان کوچولو/ از سایه بازی مادر-پسری گرفته تا غروب دلنشین پاییزی+ تصاویر
پیمان قاسم‌خانی: من سریال پاورچین را از روی فرندز ساختم!من نابغه هستم قدر من رو بدونید+فیلم
خلاقیت منحصربفرد تولیدکننده خوش‌ذوق در طراحی ماگ با الهام از استیکر"میقولی"+عکس/ من عاشق ذهن طلایی شما شدم😍
افشای هرزگی جنسی شاهزاده رضا پهلوی: او با معشوقه برادرش رابطه نامشروع داشته است!/ برگی محرمانه از بی آبروئی های ناتمام ربع پهلوی +فیلم