دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ورزش /

کریستیانو رونالدو به هواداری از الهلال برخاست 

شنبه، 23 اردیبهشت 1402
کد خبر: 340121
ساعدنیوز: در هفته بیست‌وهفتم لیگ حرفه‌ای عربستان سعودی، کریستیانو رونالدو و یارانش در تیم النصر آرزوی موفقیت الهلال مقابل الاتحاد را دارند.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ساعدنیوز به نقل از خبرورزشی، شاید وقتی ژانویه کریستیانو رونالدو کارش را با النصر عربستان شروع کرد، تصور نمی‌کرد با چالش‌های رقابتی تا این حد مواجه شود.

با این وجود 500 میلیون دلاری النصری‌ها، حالا علاوه بر حواشی زیادی که در سرزمین سعودی‌ها داشته برای قهرمانی باید دست به دامان رقبا باشد.

رونالدوی 38 ساله در 13 بازی لیگ حرفه‌ای عربستان سعودی موفق شده 12 گل به ثمر برساند و یکی از برترین گلزنان این لیگ در همین مدت زمان کوتاه شده است، ولی گلزنی‌های او هم برای قهرمان شدن شوالیه‌های نجد کافی نیست.

افت النصر با تنها یک برد در 4 بازی اخیر باعث شده تا در پایان هفته بیست‌وششم و در حالی که 4 هفته مانده به پایان رقابت‌های لیگ حرفه‌ای عربستان سعودی، این تیم 5 امتیاز با الاتحاد صدرنشین فاصله داشته باشد. در واقع النصر علاوه بر این که مقابل الطائی، الشباب، الاتفاق و الفتح باید امتیازات کامل را بگیرد، به موفقیت رقبا مقابل الاتحاد هم فکر می‌کند.

این هفته الاتحاد در دیداری دشوار به مصاف پرافتخارترین تیم عربستان و آسیا خواهد رفت. الهلال در بازی رفت از النصر یک امتیاز و در بازی برگشت 3 امتیاز گرفت. حالا النصری‌ها امیدوارند الهلال که در رده چهارم قرار دارد و شانسی برای قهرمانی نخواهد داشت، از الاتحاد امتیاز بگیرد تا شانس قهرمانی‌شان زنده شود.

در ماه‌های اخیر شایعه‌های بسیاری مبنی بر حضور لیونل مسی در الهلال و رویارویی دوباره او با کریستیانو رونالدو این مرتبه در عربستان منتشر شده. فعلاً که رونالدو در هفته جاری هوادار تیمی خواهد بود که احتمال دارد مسی در آینده عضوی از آن باشد!

دیدارهای الهلال مقابل الاتحاد و الطائی مقابل النصر در هفته بیست‌وهفتم لیگ حرفه‌ای عربستان سعودی، به طور همزمان سه‌شنبه شب از ساعت 22 آغاز خواهند شد.


1 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز جمعه 15 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
ویراستاری تخصصی مقاله
ترجمه تخصصی متن
ویدیو/ خلق مجسمه‌های ترسناک با جوراب شلواری/ صد رحمت به "زامبی" و صد آفرین به هنرمندش
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
(عکس) تبریک تولد دیوید بکام به ستاره هالیوودی تام کروز/به همراه ویکتوریا بکام/پیرنشو لعنتی
همسر رهبر معظم انقلاب: من خواهر آقای هاشمی رفسنجانی هستم/ترفند خلاقانه رهبر و همسرشان برای دیدن هاشمی رفسنجانی در زندان سیاسی
ویدیو/ هرچی رو میبری بِبَر، کتابامو با خودت نَبَر.../ نیکی کریمی چنان به خاطر کتاباش قاطی کرد که قیافۀ آتیلا پسیانی عوض شد
رشد مشارکت به سود پزشکیان است یا جلیلی؟
تبدیل پایان نامه به مقاله و کتاب
هزینه چاپ یک کتاب