دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ورزش /

کریستیانو رونالدو در سال 2023 چقدر پول در عربستان پارو کرد؟ 

شنبه، 24 تیر 1402
کد خبر: 348417
ساعدنیوز: رونالدو پس از قرار گرفتن در صدر پردرآمدترین ورزشکاران جهان نامش را وارد کتاب رکوردهای گینس کرد.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ساعدنیوز به نقل از خبر ورزشی، برای اولین مرتبه از سال 2017 و سومین مرتبه در مجموع، کریستیانو رونالدو فوق‌ستاره پرتغالی و بازیکن فعلی تیم النصر عربستان در صدر جدول فهرست پردرآمدترین ورزشکاران جهان توسط «فوربس» قرار گرفت و عنوانی جدید در کتاب رکوردهای جهانی «گینس» را برای بالاترین درآمد سالیانه یک ورزشکار در سال 2023 به‌دست آورد.

درآمد کریستیانو رونالدو در 12 ماه منتهی به یکم مِی 2023 (تاریخی که فصل بیشتر رشته‌های ورزشی به پایان می‌رسد) 136 میلیون دلار (107٫5 میلیون پوند) تخمین زده شده است. کریستیانو در این عنوان از لیونل مسی رقیب همیشگی‌اش پیشی گرفت که با 130 میلیون دلار (103 میلیون پوند) پردرآمدترین ورزشکار سال 2022 بود. با این حال درآمدهای او داخل زمین کمتر از درآمدهای خارج از زمین است. رونالدو علاوه بر قرارداد مادام‌العمر با نایکی، از طریق کالاهای برند خودش CR7 هم درآمد کسب می‌کند. رونالدو پس از دومین دوره بازی‌اش در منچستریونایتد، ژانویه 2023 به تیم النصر عربستان سعودی رفت. او قراردادی بزرگ دریافت کرد که دستمزدش را در این مدت زمان تقریباً دو برابر کرده است و به 75 میلیون دلار (57 میلیون پوند) رسانده است.

دو بازیکن دیگری که در فوتبال میان سه بازیکن پردرآمد فصل 2023-2022 قرار دارند، لیونل مسی و کیلیان امباپه هستند. مسی با 130 میلیون دلار دوم است که درآمدش به طور مساوی 65 میلیون دلار درون زمین و 65 میلیون دلار خارج از زمین بوده است. درآمد 120 میلیون دلاری امباپه هم شامل 100 میلیون دلار درون زمین و 20 میلیون دلار خارج زمین می‌شود.

فوربس درآمد ورزشکاران را بر اساس داده‌های به‌دست آمده از متخصصان صنعت، گزارش‌های خبری و پایگاه‌های اطلاعات حقوق محاسبه می‌کند. ارقام درآمدهای درون زمینی شامل حقوق، جوایز و پاداش‌ها می‌شود، در حالی که درآمدهای خارج از زمین تخمینی از معاملات اسپانسر و درآمدهای شخصی از کسب و کارهای‌شان است.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز جمعه 29 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
(تصاویر) 5 تا از پرندگانی که شگفت انگیزترین چشمان جهان را دارند/ احتمالا مژه مصنوعی رو از دومی الهام گرفتن، فقط ببین چه مژه‌هایی داره👌
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
ویراستاری تخصصی مقاله
دکوراسیون دلنشین و دهه شصتی حیاط خانه احسان علیخانی+عکس/ حوض آبی رنگ وسط حیاط با دو صندلی مخصوص آقای مجری و مادرش
زن نیمه عریان تهران را بهم ریخت!/ زن جوان در چهارراه جهان کودک تهران با واکنش پلیس بازداشت شد
تبدیل پایان نامه به مقاله و کتاب
وقتی رونالدو همه ی عروسک های لوناپارک رو با گلزنی برای همسرش جورجینا جایزه گرفت / جورجینا مثل بچه ها ذوق زده شد 😍
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
دارالترجمه رسمی به زبان انگلیسی
آیتک سلامت با پوشیدن مانتو کوتاه طرح سنتی و شلوار بگ استایلی جذاب مناسب خانوم های قد بلند ساخته است +عکس