کسب درامد با ساخت وسایل تزیینی

  چهارشنبه، 24 شهریور 1400 ID  کد خبر 167729
کسب درامد با ساخت وسایل تزیینی
ساعدنیوز: با توجه به شرایط سخت اقتصادی مردم برای تأمین نیازهای ضروری خود با مشکلات زیادی مواجه هستند. این روزها همه اعضای خانواده حتی خانم‌های خانه‌دار با ساخت وسایل تزیینی دست ساز و فروش آن‌ها به کسب درآمد فکر می‌کنند تا دوشادوش همسرانشان در کاهش بار اقتصادی خانواده تأثیرگذار باشند.

با توجه به شرایط سخت اقتصادی مردم برای تأمین نیازهای ضروری خود با مشکلات زیادی مواجه هستند. این روزها همه اعضای خانواده حتی خانم های خانه دار با ساخت وسایل تزیینی دست ساز و فروش آن ها به کسب درآمد فکر می کنند تا دوشادوش همسرانشان در کاهش بار اقتصادی خانواده تأثیرگذار باشند.

از طرفی، علاقه مندان به صنایع دستی و لوازم دکوری، بیشتر رغبت به خرید لوازم دکوری دست ساز دارند تا بسیاری از افراد با ساخت لوازم دکوری و استفاده از روش های بازاریابی اینترنتی برای فروش کارهای هنری خود، به درآمد بسیار بالایی رسیده اند . برای درآمدزایی حتماً نباید استخدام جایی باشید، بلکه با استفاده از استعدادها و ذوق هنری و آموختن کارهای هنری خلاقانه و منحصر به فرد درآمد کسب کرد. برای فروش لوازم دکوری دست ساز و افزایش تعداد مشتری های خود می توانید از خدمات بازاریابی و تبلیغاتی سایت هایی مانند سایت بسپار استفاده کنید. در این مقاله قصد داریم چند ایده جذاب برای ساخت وسایل تزیینی ارائه دهیم.

تصویر

کسب درآمد با ساخت شمع های تزیینی

در گذشته از شمع برای روشن کردن محیط استفاده می کردند اما امروزه شمع بیشتر جنبه دکوری و تزئینی دارد. مردم از شمع برای زیبا کردن دکوراسیون داخلی در مکان های مختلف استفاده می کنند. به همین دلیل ساخت وسایل تزیینی مانند شمع برای کسب درآمد ایده بسیار مناسبی است . برای جذاب تر شدن کارهای خود می توانید در کنار شمع های زیبا از عطر و اسانس های خوش عطر استفاده کنید. برای افزایش مهارت خود در زمینه شمع سازی ویدئوهای آموزشی موجود در اینترنت و صفحات شمع سازی در اینستاگرام را مشاهده کنید و یا در کلاس های آموزش شمع سازی شرکت نمایید. شاید اولین لوازم دکوری دست ساز کیفیت و زیبایی لازم را نداشته باشند، اما با تمرین و تجربه بالاخره به نتیجه دلخواه خود می رسید و کارهای شما قابلیت فروش به مشتری را به دست می آورند.

کسب درآمد از طریق ساخت گل های تزیینی

در اکثر خانه های ایرانی لوازم دکوری زیادی مانند یک یا چند گلدان پر از گل های دست ساز زیبا وجود دارد. ساخت وسایل تزیینی با استفاده از گل های دست ساز یکی دیگر از روش های کسب درآمد است . برای شروع این کار می توانید سیم مفتول، پارچه، فوم، پلاستیک، اکلیل، اسپری، چسب و سایر وسایل گل سازی را خریداری کنید. گل های تزئینی را می توان در ساخت وسایل دکوری، دسته گل عروس، تزئین تابلو، گل سر و غیره به کار برد. برای به دست آوردن ایده های جذاب برای گل سازی می توانید به صفحات اینترنتی یا صفحات آموزشی اینستاگرام مراجعه کنید. در این صفحات جدیدترین مدل های ساخت گل آموزش داده می شوند. با ساخت زیباترین و جدیدترین گل های تزئینی در کیفیت بالا تعداد مشتریان خود را افزایش دهید.

کسب درآمد از طریق ساختن جعبه کادو

تصویر

بازار ساخت وسایل تزیینی مانند جعبه کادو همواره داغ است و از این طریق به سادگی می توان به درآمد بالایی دست پیدا کرد. از جعبه های کادو در جشن ها، مراسم عروسی، تولدها و مناسبت های مختلف استفاده می شود. برای یادگیری روش های ساخت جعبه های کاغذی، جعبه های فلزی و جعبه های چوبی می توانید از ویدئوهای آموزشی کمک بگیرید. برای انجام این کار به چسب، قیچی، مقوا، کاغذ کادو های طرح دار و رنگارنگ و... نیاز دارید. برای افزایش فروش می توانید جعبه های تزئینی ساخته شده خود را در صفحه اینستاگرام خود به اشتراک بگذارید تا از این طریق به بازاریابی خود کمک کنید. جعبه کادوهایی که تمیز کار شده باشند، مشتریان بیشتری را به خود جذب می کنند.

کسب درآمد از طریق ساخت اسباب بازی

ساخت وسایل تزیینی برای اتاق کودک از روش های دیگر کسب درآمد در منزل می باشد. با استفاده از ایده های خلاقانه برای ساخت اسباب بازی کودک می توان مشتری های زیادی را جذب کرد. شما می توانید برای ساخت عروسک از پارچه هایی مانند فوم پولیش، نمد، تریکو یا پارچه های خزدار استفاده کنید. برخی از افراد از چوب هم برای ساخت اسباب بازی هایی مانند برج هیجان، خانه چوبی، ماشین و غیره کمک می گیرند. با فلزات نیز ماشین یا عروسک فلزی بسازید. افراد خلاق حتی با وسایل دور ریختنی مانند بطری هم اسباب بازی های بسیار زیبایی می سازند . هر چقدر اسباب بازی های دست ساز جدید و خلاقانه باشند، مشتریان بیشتری در بازار به دست می آورند. برای آشنایی با به روزترین روش های ساخت اسباب بازی دست ساز به سایت های آموزشی اینترنت یا صفحات آموزشی اینستاگرام مراجعه کنید.

کسب درآمد با فروش لوازم دکوری معرق کاری

ساخت وسایل تزیینی با استفاده از هنر معرق کاری یکی دیگر از روش های کسب درآمد برای افراد مختلف است. ساخت لوازم دکوری چوبی معرق کاری شده از دیرباز محبوبیت بسیار زیادی دارد. با ابزاری ساده و استفاده از دوره های آموزشی به راحتی می توانید هنر معرق کاری را بیاموزید و با تمرین و تکرار مهارت خود را در این زمینه افزایش دهید. معرق کاری یک هنر ظریف، زیبا، دقیق و باارزش است و محصولات معرق کاری شده با قیمت بسیار خوبی به فروش می رسند. برای فروش محصولات خود باید آن ها را به روش های گوناگون در فضای اینترنت تبلیغ کنید تا مخاطبین با مشاهده زیبایی و کیفیت کارهای شما به مشتری تبدیل شوند.

تصویر

ساخت وسایل تزیینی و فروش آن ها با کمک سایت بسپار

کسانی که در زمینه ساخت لوازم دکوری مشغول فعالیت هستند، برای بازاریابی و دیده شدن لوازم دکوری دست ساز خود می توانند به سایت بسپار با آدرس اینترنتی https://www.bespar.net مراجعه کنند. سایت بسپار با حمایت ویژه از هنرمندان فعال در زمینه ساخت لوازم دکوری، خدمات بازاریابی و تبلیغات را با هزینه های بسیار مناسب و گاهی به صورت رایگان به آن ها ارائه می دهد. افراد فعال در حوزه ساخت لوازم دکوری دست ساز برای شروع همکاری با سایت بسپار می توانند پس از عضویت رایگان در سایت نسبت به درج آگهی کار خود اقدام کنند. بسپار لوازم دکوری شما را در سه فضای مختلف یعنی سایت بسپار، سایت آپارات و پیج اینستاگرامی تبلیغ خواهد کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر جهت درج آگهی از مشاوره رایگان این سایت کمک بگیرید.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
حضور بدون تشریفات پسر رهبر معظم انقلاب در جلسه اولیاء و مربیان مدرسه فرزندشان+عکس (216 نظر) (عکس) امکانات فوق العاده برج روما رزیدنس، محل زندگی علی دایی / از آمفی تئاتر گرفته تا سونا و جکوزی و سالن بیلیارد! + تصاویری از داخل واحدها (10 نظر) تصاویری جالب و نوستالژیک از دوره دانشجویی مریم میرزاخانی در ایران/ مدال افتخار المپیاد بر گردن بانوی دانشمند (5 نظر) تعجب نگهبانان کره‌ای از زیرشلواری و زیرپیراهنی ناطق نوری! / آقا فرمودند: من فکر کردم اگر بیست روز شما این جا بمانید به کجا می‌رسید (5 نظر) خلاقیت خنده دار مادر ایرانی در نوشتن مشق پسرش به طور برعکس برای رد گم کُنی و متوجه نشدن معلمش حماسه آفرید+ویدیو/ مامانا ایده بگیرین 😂 (4 نظر) رونمایی از ورژن دخترانه حامد آهنگی: خانمها آقایون اینم سحر دختر نازم!😂+فیلم (3 نظر) (فیلم) سربازی که صحنه رابطه نامشروع فرح و فریدون جوادی را دید، مغازه هدیه گرفت!!! (3 نظر) خلاقیت منحصربفرد کارگر بلوچی در اختراع تراکتور با قدرت حمل 200 کیلو آجر+ویدئو/ با پراید وانت معاوضه میشه😂 (1 نظر) استقبال عجیب دانش آموزان دختر از شهردار زنجان+عکس/ به صف شدن دختران برای تعظیم؟ (1 نظر) آوازخوانی زیبا و بی‌نظیر علی طولابی برای ژاله صامتی/ با صدای بهشتیش ترکوند!+ویدیو (1 نظر) خلاقیت خنده دار اوستای بنا در ساختن خانه با ستونی که به زمین وصل نیست+ویدیو/ مغز نیست که از هر رگش یه هنر میریزه😂 (1 نظر) شهرداری کرمانشاه مجسمه پاندای کونگ‌فوکار را به آغوش مردم ایران بازگرداند/ رفته میکاپ کرده اومده😂+عکس (1 نظر) دزدی از غرفه ویتنام و ترکیه در نمایشگاه کتاب تهران / فرهنگی‌ترین رویداد کشور در تیررس دله دزدها! (1 نظر) فرح پهلوی در چه شرایطی برای سگ سالومه مجری منوتو گریست؟ + ویدئو (1 نظر) چادر نماز گل گلی بهاره رهنما که با سر کردن آن روز دختر را اینگونه تبریک گفت+عکس/ چقدر این پوشش بهش میاد
دیگران می‌خوانند   
اسامی خاص فرزندان بازیگران معروف و معانی آنها دور دور هادی چوپان با موتور سنگین در شهر+ فیلم رونمایی نهال از کلاه صورتی که از رهبر انقلاب هدیه گرفت+ویدیو نوه های ناز و زیبای زری خوشکام از دخترش لیلا حاتمی، بانوی اصیل و باکلاس سینمای ایران+عکس فال ابجد روزانه شنبه 29 اردیبهشت 1403 رونالدو و جورجینا در ساحل دریای‌سرخ+ عکس تغییرچهره زمین تا آسمون برادر ناتنی جومونگ بعد 18 سال در جشن تولد دخترش+عکس اقدام تحسین برانگیز شهرداری شیراز در زیباسازی شهر با درختان خشکیده/ هنر یعنی این! +عکس آخرین عکس عاشقانه لیلا حاتمی و مادرش قبل از فوت زری خوشکام+جزئیات تشییع عکس دیده نشده از بازیگر فیلم مست عشق با روسری/ هانده ارچل مسلمان شد؟ سحر قریشی هم به سندرم محمدرضا گلزار مبتلا شد!+فیلم نگاهی به باغ تالار عروسی خاص و هوش پران شیدا خلیق تازه عروس سینمای ایران جذابیت خاص پیراهن دنباله دار آیشواریا، بازیگر محبوب هندی در جشنواره کن/ چه گرد و خاکی هم به پا کرده😍 نگاهی به اولین روز مادر شدن زری خوشکام و خوشحالیش از به دنیا آمدن لیلا حاتمی+عکس/ روحش شاد لباس عروس خاص و دنباله دار شیدا خلیق و دسته گل ساده ولی با کلاسش / به به چه عروسی آخرین دورهمی 4 نفره خانواده نسرین مقانلو قبل از فوت پسرش در رستوران به صرف شام+عکس/ و قابی که توسط خانم بازیگر ثبت شد برخورد متواضعانه و جالب مجید واشقانی با یک دختر بچه که کیک خودش رو به آقای بازیگر داد+ویدیو/ ماشین لاکچری آقازاده هفت سر اژدها رو دیدین؟ نگاهی به مراسم عروسی زری خوشکام و علی حاتمی، پدر و مادر هنرمند لیلا حاتمی+عکس/ روح هر دوشون شاد و یادشون گرامی صبحانه ساده و بدون تجملات آیت الله هاشمی رفسنجانی روی میزناهار خوری همراه با مادر و پسرانشان+ عکس/ فقط چای و سنگگ طعنه خنده دار نیما شعبان‌نژاد به عکاسان در یک مراسم برای ژست گرفتن کنار هدیه بازوند+ویدئو/ مگه زن و شوهری اومدیم شباهت باورنکردنی و جالب نرگس محمدی به برادر چشم رنگیش در این سلفی دلنشین خواهر برادری+عکس سرنوشت خانم دکتر تبریزی که دستور قتل شوهرش را داد اطلاعیه جدید زندان اصفهان درباره توماج صالحی زری خوشکام، مادر لیلا حاتمی درگذشت + عکس و جزئیات مراسم خاکسپاری حضور رهبر معظم انقلاب در آرامگاه سعدی در شیراز+ویدیو/ رهبری فرهنگ دوست و علاقمند به شعر علت نیامدن شهاب حسینی در اکران مست عشق چه بود+ویدئو ماجرای بازگشت از تبریز در برف برای رسیدن به نوروز آرزوی دست‌نیافتنی هوتن شکیبا، کاراکتر حبیب در لیسانسه ها درباره بازی در یک نقش! (عکس) تصاویری از ظاهر امروزی دختران مهران مدیری و فاطمه گودرزی در سریال دردسرهای والدین / چقدر بزرگ شدن ... دو وزنه‌بردار ایرانی با هم ازدواج کردند +‌ عکس تواضع و فروتنی حسن یزدانی قهرمان کشتی در حضور رئیس جمهور + عکس اولین عکسی که مهران غفوریان با دخترش هانا گرفت / تصویر جالب اولین روز بابا شدن آقای بازیگر (عکس) بازیگر «آمنهوتپ سوم» سریال یوسف پیامبر بعد 20 سال در کنار جمشید هاشم پور (فیلم) رفتار جالب جواد عزتی با کوچکترین دختر طرفدارش / محبوب و مردمی مثل جواد عزتی پیشنهاد به رئیسی برای برکناری دسته‌ جمعی 10 مدیر یک استان سلیمی‌نمین، فعال اصولگرا: رهبری مخالف حذف اصلاح‌طلبان از انتخابات بودند، اما برخی جریانات اصولگرا بر این خواسته اصرار کردند فیلم لحظه شروع سیلاب در بلوار نماز مشهد را ببینید /آب، این‌گونه سیل شد نقشه زن جوان برای سرقت بی ام دبلیوی خواستگار 60 ساله اش عکس‌های «یانگوم» در کنار پدر و مادر واقعی‌اش به مناسبت «روز والدین» آماده‌باش و هشدار مدیریت بحران برای بارندگی‌های شدید در 7 استان
تیتر امروز   
فال ابجد روزانه شنبه 29 اردیبهشت 1403
آخرین عکس عاشقانه لیلا حاتمی و مادرش قبل از فوت زری خوشکام+جزئیات تشییع
اطلاعیه جدید زندان اصفهان درباره توماج صالحی
زری خوشکام، مادر لیلا حاتمی درگذشت + عکس و جزئیات مراسم خاکسپاری
سرنوشت خانم دکتر تبریزی که دستور قتل شوهرش را داد
ماجرای بازگشت از تبریز در برف برای رسیدن به نوروز
آرزوی دست‌نیافتنی هوتن شکیبا، کاراکتر حبیب در لیسانسه ها درباره بازی در یک نقش!
پیشنهاد به رئیسی برای برکناری دسته‌ جمعی 10 مدیر یک استان
سلیمی‌نمین، فعال اصولگرا: رهبری مخالف حذف اصلاح‌طلبان از انتخابات بودند، اما برخی جریانات اصولگرا بر این خواسته اصرار کردند
نقشه زن جوان برای سرقت بی ام دبلیوی خواستگار 60 ساله اش
آماده‌باش و هشدار مدیریت بحران برای بارندگی‌های شدید در 7 استان
مردی که 26 سال پیش گم شده بود در زیرزمین همسایه پیدا شد! + فیلم / قربانی فحشا ...
ایرانی ربوده شده توسط امریکایی ها در عراق به حبس ابد محکوم شد! + فیلم
پشت پا زدن به حقوق 10 هزار یورویی ؛ دکتر طناز بحری از آمستردام تا زابل + فیلم
کشف عجیب‌ترین پرترۀ «ناپلئون» با قدمت 200 سال روی یک در چوبی+ تصاویر