دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

حوادث /

کشف استخوان های راننده نیسان سلماسی پس از 15 سال در پشت فرمان 

سه شنبه، 16 آبان 1402
کد خبر: 361629
ساعدنیوز: رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی گفت: استخوان‌های مردی که 15 سال پیش مفقود شده بود، در داخل خودرو نیسان از دریاچه پشت سد شهرچای ارومیه پیدا و راز مفقودشدن این فرد کشف شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز به نقل از ایرنا، سرهنگ صادق شکری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار با اشاره به جزئیات این پرونده اظهار کرد: در روز هشتم آبان سال 1387 مردی 67 ساله با خودرو سایپا از سلماس به سمت ارومیه خارج و از آن موقع خبری از وی نشده بود.

وی اضافه کرد: اقدامات لازم از زمان مفقودی توسط پلیس آگاهی برای اطلاع از سرنوشت این فرد انجام شده بود که البته نتیجه ای حاصل نشده بود.

وی اظهار کرد: در روزهای اخیر کارآگاهان از وجود خودرویی در داخل سد شهرچای و سمت سیلوانا مطلع شدند که با همکاری ماموران پاسگاه وابزارهای موجود، سایپا به بیرون از آب انتقال یافت.

رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی ادامه داد: با بررسی اسناد و مدارک توسط کارآگاهان محرز شد که سایپا مربوط به فرد مفقود شده بود و در داخل کابین و پشت فرمان هم بقایای استخوانی در زیر البسه مردانه وجود داشته است.

سرهنگ شکری گفت: احتمال سقوط این فرد با خودرو به داخل سد به لحاظ در پشت فرمان بودن و نیز بیماری او متصور است و تحقیقات پلیس در این خصوص ادامه دارد.


1 پسندیدم 2 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز پنجشنبه 28 تیر
از سراسر وب
دیدگاه ها
سید
8 ماه پیش

شاید در آن روز خواب مانده و خودرو حرکت کرده و داخل آب رفته ! احتمال دشمنی هم میباشد فرضیه این است که شاید کسی او را عمدا به داخل آب رها ساخته! پلیس مدارک و تحقیقات و صورتجلسه آن روز را دارد باید به دو سه سال قبل آن سری بزند و ببیند کسی آیا با این بنده خدا مشکلی یا دشمنی داشته است یا خیر ! تماس های او و افرادی که با او سر و کار داشته اند !
پاسخ
دیدگاه خود را ثبت نمایید
آیتک سلامت با پوشیدن مانتو کوتاه طرح سنتی و شلوار بگ استایلی جذاب مناسب خانوم های قد بلند ساخته است +عکس
کپسول خودکشی هم ساخته شد+عکس/ وقتی دکمه را فشار دادید دیگر امکان تغییر تصمیم نیست
دکوراسیون دلنشین و دهه شصتی حیاط خانه احسان علیخانی+عکس/ حوض آبی رنگ وسط حیاط با دو صندلی مخصوص آقای مجری و مادرش
وقتی رونالدو همه ی عروسک های لوناپارک رو با گلزنی برای همسرش جورجینا جایزه گرفت / جورجینا مثل بچه ها ذوق زده شد 😍
ویراستاری تخصصی مقاله
تبدیل پایان نامه به مقاله و کتاب
دکوراسیون سنتی و قدیمی اتاق موسیقی زهرا گونش در خانه‌اش در استانبول+عکس/ انتخاب پیانویی همرنگ با دیوار به سلیقه خانوم والیبالیست
دارالترجمه رسمی به زبان انگلیسی
(تصاویر) 5 تا از پرندگانی که شگفت انگیزترین چشمان جهان را دارند/ احتمالا مژه مصنوعی رو از دومی الهام گرفتن، فقط ببین چه مژه‌هایی داره👌
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه