کشف حجاب دیگر قابل پذیرش نیست؛ امت حزب‌الله و زنان محجبه منتظر یک اشاره هستند

  شنبه، 10 تیر 1402 ID  کد خبر 346267
کشف حجاب دیگر قابل پذیرش نیست؛ امت حزب‌الله و زنان محجبه منتظر یک اشاره هستند
ساعد نیوز: امام جمعه رشت با بیان اینکه کشف حجاب ‌دیگر قابل پذیرش نیست، گفت: بدانید امت حزب‌الله و زنان محجبه منتظر یک اشاره هستند تا جلوی این حرکت گرفته شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعد نیوز به نقل از تسنیم، آیت‌الله رسول فلاحتی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه در مصلی امام خمینی(ره) رشت با اشاره به توصیه دین‌ مبین اسلام مبنی رعایت حقوق دیگران در تعهدات و معاملات با سایر انسان‌ها اظهار داشت: پیامبر اکرم(ص) در راستای رعایت حقوق و تعهدات مسلمانان با سایر جوامع اسلامی، مسلمانان را سفارش به وفای به عهد و تعهدات نسبت مسلمانان و حتی کافران کردند.

امام جمعه رشت به تاکیدات اسلام پیرامون توجه به پدر و مادر، حفظ و حراست از امانتِ دیگران و بازگرداندن امانت اشاره و بیان کرد: طبق سفارش اسلام، پدر و مادر حتی اگر کافر باشند،‌ باید مورد توجه و احترام باشند.

آیت‌الله فلاحتی خاطرنشان کرد: از جمله صفات انسان‌های صالح و مسلمانانِ راستین این است که در امانات و تعهدات، حقوق دیگران را رعایت کرده و وفای به عهد دارند.

وی با اشاره به حمله پلیس به مقر منافقین در آلبانی تصریح کرد: امام هادی(ع) فرمودند «کسی‌که از خدا پروا کند و مطیع خدا باشد، مردم نیز از او پروا می‌کنند اما کسی‌که غضب خدا را دنبال کند، خشم مخلوقین نیز شامل حال او خواهد شد».

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان به روز شهرداری و دهیاری‌ها اشاره و بیان کرد: امیدواریم شهرداری و دهیاران برای ساماندهی شهرها و روستاها تلاش مضاعفی داشته باشند زیرا مردم آنان را انتخاب کردند تا شاهد خدمات‌دهی آنان باشند.

وی ضمن محکومیت اقدام سخیف و نابخردانه کشور سوئد در ارائه مجوز اهانت به قرآن کریم به بعضی افراد افزود: آنها با اهانت و آتش زدن قرآن در واقع خود را آتش زده‌اند زیرا دل‌های آزادگان جهان بیشتر متوجه قرآن خواهد شد، از طرفی بیش از هزار و 400 سال است که قرآن کریم بر فراز تاریخ بشر حکم‌رانی کرده و هرچه از تاریخ بشر می‌گذرد، آیات نورانی قرآن در قلوب مردم بیشتر نفوذ می‌کند حتی رییس جمهور روسیه اعلام کرد که این کشور احترام زیادی برای قرآن قائل است و توهین به آن را جرم می‌داند.

امام جمعه رشت با اشاره به پدیده شوم کشف حجاب و تعداد معدودی از زنان که مرتکب این جرم شده‌اند گفت: اقدامات لازم برای مقابله با این پدیده شوم در حال انجام است البته دشمنان دست از دشمنی برنمی‌دارند اما ما هم در برابر آن‌ها، نقشه و برنامه داریم.

آیت‌الله فلاحتی، انقلاب اسلامی ایران را بزرگترین پدیده قرن و قرون متمادی بعد از بعثت پیامبر اکرم(ص) دانست و بیان کرد: آنان که از سال 42 با امام(ره) و انقلابیون واقعی بودند، درجا نزده و عقب‌نشینی نکردند، آن‌ها که ریزش کردند از ابتدا انقلابی نبودند زیرا انقلابی بودن دارای رسم و رسوم ویژه است.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با بیان اینکه روز به روز به تعداد طرفداران و حامیان نظام اسلامی در داخل و خارج از مرزهای جمهوری اسلامی افزوده می‌شود افزود: حضور باشکوه مردم در مراسمات و راهپیمایی 13 آبان، تشییع پیکر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و همچنین شرکت گسترده جوانان در مراسمات دینی همچون اعتکاف نشان می‌دهد مردم ما ریزش و عقب‌نشینی نکرده‌اند و انقلاب با سرعت به راهش ادامه می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه مردم مسلمان ایران به‌ویژه شیعیان در طول تاریخ و بعد از ورود اسلام به جامعه ایرانی همواره طرفدار ارزش‌های اسلامی بوده‌اند گفت: عملیاتی شدن احکام و ارزش‌های اسلامی جزو مطالبات مردم بود اما اقتصاد هدف و مقصد اساسی نبوده و نیست بلکه وسیله‌ای برای رسیدن به ارزش‌ها و احیای تمدن اسلامی بوده است.

امام جمعه رشت ادامه داد: دشمنان از همه ابزارهای رسانه‌ای خود برای عدم پایبندی مردم به قوانین اسلام بهره می‌گیرند و لذا هر زنی که چادر به سر داشته باشد و به قوانین اسلام عمل کند همچون موشکی بر قلب استکبار جهانی و خاری در چشم‌‌شان است، به همین خاطر، قرآن دستور داده که به قوانین اسلام عمل شود تا کافران و مشرکان خشمگین شوند.

آیت‌الله فلاحتی با بیان اینکه منافقان 17 هزار نفر از مردم کشورمان را به خاک و خون کشیدند تا جلوی عمل به قوانین اسلام را بگیرند و در اغتشاشات چند ماه گذشته نیز به‌دنبال آدم‌کشی بودند افزود: افرادی که اغتشاشات را به مطالبات مردم ربط می‌دهند آیا از سیاست چیزی می‌فهمند؟ چطور شرکت‌کنندگان اغتشاشات را مطالبه‌گر می‌دانند در حالی‌که این افراد، حرکات مارکسیستی، ضدخدا و پیامبر داشتند و بیشتر آن‌ها از خانواده‌های اعدامی، سلطنت‌طلبان و منافقین و عده‌ای هم فریب‌خورده بودند.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان اضافه کرد: جوانان و دختران باحجاب و متدین این شهر بغضی در گلو دارند زیرا شهری که خیابان‌هایش مزین به نام شهداست نباید شاهد صحنه‌های بدحجابی باشد اما آن دسته از زنانی که رهبری کشف حجاب را بر عهده دارند مراقب رفتارهای خود باشند و بدانند امت حزب‌الله و زنان محجبه منتظر یک اشاره هستند تا جلوی این حرکت گرفته شود چراکه کشف حجاب جرم بوده و مخالفت صریح با خدا و قرآن است البته‌ حساب فریب خورده‌ها جداست و از دستگاه‌ قضا هم انتظار داریم که سردسته‌های دستگیرشده‌ آنان، مورد ترحم قضایی قرار نگیرند بلکه باید مجازات شوند و مجازات آنان هم اعلام شود.

آیت‌الله فلاحتی با بیان اینکه هنجارشکنی برای هیچ جامعه‌ای مورد پذیرش نیست متذکر شد: مسئولان استان گیلان نیز در راستای کنترل این پدیده شوم در حال اقدام هستند و دشمنان هم متوجه شدند که در حال اقدام هستیم اما این هشداری است که خود را جمع کنند.

برچسب ها: حجاب محجبه

1 دیدگاه
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
پربازدید شدن نمای بیرونیِ منزل شخصی رهبر معظم انقلاب+عکس/ نمایی سیمانی با آیفونی قدیمی و درب خانه ای ساده و بدون زرق و برق (223 نظر) سه پرس کباب سفارش پسر کوچک رهبر معظم انقلاب برای خانواده شش نفره‌شان+عکس/ فرزندانی که در ساده زیستی راه پدر را ادامه میدهند (161 نظر) پیام توئیتری علی دایی درباره حمایت از کاندیداهای ریاست جمهوری+عکس (36 نظر) تدارکات ساده رهبر معظم انقلاب برای پذیرایی کردن از مهمانانش+عکس/از قند و چای گرفته تا بشقاب کوچک از شیرینی نارگیلی برای کسانی که قند دوست ندارند (33 نظر) نوزاد بانمک و خوشگل المیرا شریفی مقدم مجری خوش اخلاق صداوسیما سر سفره ساده عید/ پروفیل یک مادر مهربون+عکس (29 نظر) خلاقیت بی نظیر راننده یزدی، با نوشته جالب پشت کامیون حماسه ساز شد/ آدم حَظ میکنه از این درک و فهم بالا... (19 نظر) تصویری از خانه ابدی همسر جوان نسرین مرادی، فریده سریال نون خ/ روحش شاد و یادش گرامی (18 نظر) خلاقیت پدر ایرانی در ثبت اولین عکس متفاوت از پسرش حماسه ساز+عکس/کل آتلیه های شهر زیر سوال رفت...🤣 (16 نظر) (عکس) انگشتر بسیار زیبای رهبر انقلاب با طرحی دلربا و چهره شاداب و پرانرژی ایشان در 85 سالگی / پیر ما اشرف مخلوقات است ... (10 نظر) نگاهی به کیک تولد متفاوت و به شکل سالاد الویه حامد آهنگی در مراسم سورپرایز تولدش+ویدیو/ چه ذوقی میکنه آقای خوش خنده😍 (9 نظر) نگاهی به کانتر آشپزخانه شلوغ و جمع و جور خانه مهران غفوریان در این پیام تبریکش+ویدیو/ یخچال هم قشنگ برا خودش آلبوم عکسه (7 نظر) سنگ تمام فاطمه گودرزی، توران سریال لحظه گرگ و میش در تبریک تولد عروسش با اشاره به چشمان دریا خانوم+عکس/ تعریف و تمجیدی عروس‌پسند😍 (6 نظر) نگاهی به ورودی خانه ویلایی پوریا پورسرخ در میزبانی از بازیگر معروف ترکیه ای+ویدیو/ میز بیلیارد با پرده هایی خوش رنگ و خاص 😍 (5 نظر) مینی کیک ساده و خوشمزه نفس بازغی برای تولد 16 سالگی اش /تزئین زیبا با شمع و توت فرنگی و بلوبری+ویدئو (5 نظر) عکسی از شوهر کم سن و سال فاطمه گودرزی، توران سریال لحظه گرگ و میش (4 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
با این سبزیجات سالم و مقوی به جنگ چاقی شکم بروید/ با این خوشمزه ها زود لاغر میشی!
فال روزانه امروز دوشنبه 11 تیر ماه 1403
فال شمع روزانه امروز دوشنبه 11 تیر خرداد 1403
فال قهوه با نشان روز دوشنبه 11 تیر ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز دوشنبه 11 تیر 1403 + فیلم
فال ابجد روزانه دوشنبه 11 تیر 1403
فال انبیاء روزانه دوشنبه 11 تیر ماه 1403
ماجرای دیده شدن بازیگر زن سلبریتی با برادر سعید جلیلی در ژاپن‎+عکس
نسبت فامیلی فاطمه گودرزی توران سریال لحظه گرگ و میش و حمید گودرزی نادر سریال دلدادگان/ گودرزی های سینمای ایران را بشناسید
روایت‌هایی تاریخی از قتل فجیع امیرکبیر در کاشان توسط ایرانی‌ها انگلیسی‌ها / جان کندن او چهار ساعت طول کشید ...
همدستی خانم وکیل و پرستار بیمارستان در قتل مرد ثروتمند / پای 24 میلیارد تومان وسط بود
وقتی گریه رضا شاه را خارجی‌ها درآوردند!
نکات مهم درباره نظافت ماشین ظرفشویی که باید بدانید
خواننده معروف لس آنجلسی به ایران بازگشت+عکس خواننده در فرودگاه
فرهنگ عجیب ازدواج زنان با درخت در هند!!
منتخب روز   
(عکس) استایل کُت و شلواری محمود احمدی نژاد در خیابان/ ذکر گفتن آقای سیاست مدار در حال پیاده روی بازی های مادرانه مینا مختاری همسر بهرام رادان با پسر تُپُل و مُپلش/ چه شیطون شده جان کوچولو ویدئویی از خانه ابدی آیت الله آل هاشم و گریه های جگر سوز پدر روحانی شهید/ روحش شاد و یادش گرامی مجید واشقانی پرسپولیس را با خاک یکسان کرد/ افشاگری آقای بازیگر از تاکتیک پرسپولیس برای قهرمانی در حضور پورعلی گنجی افشاگری عادل فردوسی پور از گول مالیدن سر خواهر برادر کوچکترش/ از شما خیلی خیلی بعید بود!! شعری که استاد شهریار با خواندن آن اشک ریخت و تا آخر به صورت گریان ادامه داد/ طفل بودم دزدکی پیر و علیلم ساختند سکانس غَش آور از سریال 3 در 4 با هنرنمایی علی صادقی/ ایشون اول نمک بودن بعدا دست و پا در آوردن! زنی که قهرمان زلزله کاشمر شد! / این است زن شجاع ایرانی ... حضور حمید نوری در منزل حسین امیرعبداللهیان برای عرض تسلیت به خانواده ایشان و قدردانی از تلاشهای وزیر شهید برای آزادی وی+عکس