کشف هیجان انگیز اهرام فرعونی مصر در کره مریخ ثابت شد+عکس

  سه شنبه، 23 مرداد 1403 ID  کد خبر 402936
کشف هیجان انگیز اهرام فرعونی مصر در کره مریخ ثابت شد+عکس
ساعدنیوز: آیا میدانید که بر روی مریخ اهرامی شبیه به اهرام مصر کشف شده است؟ در این زمینه با ما همراه باشید.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی ساعدنیوز به نقل از الی گشت، اگر شما هم همانند من بسیار به اخبار و مباحث نجوم علاقه مند باشید، حتما تا به حال این خبر را شنیده اید که بر روی سیاره ی مریخ اهرامی شبیه به اهرام مصر پیدا کرده اند یا البته بهتر بگویم، کشف شده است! با این که این خبر به تازگی رسانه ای شده است اما گویا که کشف اهرام مریخ آن قدرها هم تازه نیست زیرا اسنادی از طرف سازمان های سری به بیرون درز کرده است که می گوید این اهرام، سال ها پیش کشف شده بوده اند. به هر حال مسئله ی عجیبی که وجود دارد این است که چگونه ممکن است که در سیاره ای بیگانه که هیچ انسان و یا موجود دیگری بر روی آن وجود نداشته، چنین سازه ای وجود داشته باشد؟

در حالت کلی، سیاره ی مریخ برای ساکنین کره ی زمین بسیار جالب بوده است و ویژگی های منحصر به فردی نسبت به دیگر کرات کهکشان برای انسان ها را از ابتدا دارا بوده است. سیاره ی مریخ که ما ایرانیان آن را به نام سیاره ی بهرام نیز می شناسیم، به عنوان چهارمین سیاره در کهکشان راه شیری شناخته می شود. هر گردش سیاره ی مریخ به دور خورشید، 687 شبانه روز به طول می انجامد.

مریخ در اصل نامی عربی و یونانی است و در کتب قدیمی فارسی نام آن فلک شنحه ی پنجم و یا سایس رواق پنجم می باشد. نوری که به مریخ می رسد در واقع نصف نوری است که زمین از خورشید دریافت می نماید.

به همین خاطر این سیاره از نظر نور تقریباً همانند شرایط آب و هوایی زمستان برای کره ی زمین است و به همین خاطر نیز امکان رشد گیاهان در شرایط گلخانه‌ ای در سیاره ی مریخ وجود دارد. جو آب وهوایی این سیاره قرمز رنگ است و در زمان هایی که این سیاره نزدیک به جو زمین می شود و قابل دیدن می شود، به رنگ قرمز دیده می شود.

به تازگی و در پی انتشار اسنادی محرمانه از سوی سازمان های سری، ادعای وجود اهرامی همچون اهرام مصر در مریخ و همچنین وجه تشابه آنان با تمدن های باستانی بشری، موجب به وجود آمدن نظریات بسیاری در سطح جهانی شده و توجه های بسیاری را به سمت خود جلب نموده است.

البته با توجه به تاریخ هایی که در اسناد منتشره وجود دارد، همانطور که در مقدمه ذکر کردیم اهرام مریخ سال ها پیش کشف شده بوده اند و حال پس از گذشت سالیان طولانی این اسناد پخش شده اند. به هر حال با وجود این اهرام بسیاری از افراد بر این باور هستند که سیاره ‌ی مریخ در گذشته های بسیار دور دارای علائم حیاتی و زندگی بوده است که البته وجود این اهرام، این فرضیه را بیش از پیش قوت می بخشد.

به هر حال اگر شایعه ‌ی وجود اهرام در کره ی مریخ واقعیت داشته باشد، می ‌توان به این حقیقت رسید که واقعا در این سیاره کسانی زندگی می کرده اند و حتی شاید دارای تمدن بوده باشد.

این اسنادی که به تازگی از سوی یکی از سازمان های سری‌ منتشر شده است، مواردی را مطرح می نماید که معمولا دانشمندان به عنوان نماینده های علمی آن ها را در حد شایبه و یا فرضیه هایی بی اساس در نظر می گرفته اند.

تاریخ شکل گیری این سند به تاریخ 22 مه سال 1984 میلادی باز می ‌گردد. در این سند به وجود سازه‌ هایی مگالیتیک که در واقع سازه‌ های سنگی بسیار بزرگ هستند و همچنین اهرامی مشابه با اهرام مصر و همچنین موجوداتی عجیب و قد بلند در این سیاره اشاره نموده است.

ماجرا از این قرار است که این سازمان سری در ماه ژانویه ی سال جاری که در آن هستیم، بیش از 12 میلیون برگه‌ ی مربوط به اسناد محرمانه از مشاهدات سال 1984 را به صورت آنلاین منتشر نمود. در میان این 12 میلیون برگه، اسنادی وجود دارد که بر اساس آن‌ یوفولوژیست ها به آزمایشی بسیار جذاب در زمینه ی آزمایشاتشان در حیطه ی موارد ماورالطبیعه و فضایی دست پیدا کرده اند.

تمامی این اسناد شامل جزئیاتی بسیار عجیب و حتی شاید غیر قابل باور از سیاره ی مریخ را افشا نموده است. بخش مورد نظر ما از این سند بسیار بزرگ، با عنوان اکتشاف در مریخ یا Exploration of Mar شناخته می شود. محتویات این بخش در واقع شامل یک رونوشت از آزمایش رسمی زمینی ها در مختصاتی دقیق از سیاره ی مریخ در درجه های جغرافیایی شمالی و غربی کره ی مریخ است. البته در این اسناد موردی وجود دارد که کمی با منطق جور در نمی آید و آن این است که این آزمایشات با استفاده از یک فرد که دارای نیروها و استعدادهای خارق العاده بوده است، انجام گرفته اند!

این آزمایش با استفاده از قدرت های ذهنی این فرد، این سازمان را گویا به اطلاعاتی دقیق و شگفت آور از کره ی مریخ رسانده است. این فرد در ارتباطش با مریخ به اطلاعاتی همچون وجود هرم در مریخ و تمدنی فراموش شده در این سیاره دست پیدا کرده است. البته یکی از شگفت انگیزترین اطلاعاتی که این فرد در این سند افشا کرده به جز وجود اهرام مریخ این است که این فرد در ادامه از زندگی موجوداتی در سطح این سیاره نیز خبر می‌ دهد!

پس از پایان این آزمایش، ماموری که ناظر بر این آزمایش بوده، رونوشتی را در پاکتی مخصوص قرار داده و آن را به شیوه‌ ی یک نامه رسمی مهر و موم نموده و تحویل داده است. اخیرا عکس هایی در فضای مجازی بین افراد دست به دست شده است که به وجود اهرام مریخ در این سیاره و دقیقا همچون اهرام ثلاثه ی مصر هستند.

ساختار این هرم ها به گونه ای هستند که در نتیجه ی طراحی هوشمند است نه یک ترفند نوری شکل و یا خطای چشمی است. ابعاد این هرم در واقع به اندازه ی یک ماشین تخمین زده شده است و کسانی که اهرام مریخ را کشف کرده اند، اندازه ی واقعی آن بسیار کوچکتر از نسخه ی زمینی آن است.


  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
فتوایِ رهبر انقلاب در پاسخ به استفتای نگهداری سگ و گربه (101 نظر) صحبت های خنده دار آقای قرائتی: رفته بودم عروسی دیدم نون و پنیر و هندونه میدن گفتم مگه عروسی نیس اینجا دوماد گفت میخوام حزب اللهی باشم آخه این خُل بازیا چیه +ویدئو😂👌 (76 نظر) رهبر معظم انقلاب: من از وقتی که رهبر شده‌ام آجیل نخوردم، مگر فقرا آجیل می‌خورند؟ (73 نظر) الهام چرخنده: من که آبرو ندارم خودم را سنجاق کرده ام به اهل بیت (66 نظر) لعیا زنگنه: افتخار می‌کنم در کشوری زندگی می‌کنم که رهبر آن از نسل حضرت فاطمه زهراست+ ویدیو (33 نظر) رونمایی از همزاد و بدل ترکیه ای رویا نونهالی، داور برنامه عصرجدید/ انصافا مو نمیزنن+عکس (28 نظر) نگاهی به چهره نچرال و متفاوت بازیگران و هنرمندان بدون آرایش+عکس/ الهام حمیدی، هدیه تهرانی، بهاره رهنما، لیلا اوتادی و... (26 نظر) رونمایی همسر شاهرخ استخری از جواهرات ظریف و نگین دارِ زیبا و شیکش/ خاص، اعیانی و ایرانی پسند+عکس (22 نظر) صحبت های خنده دار آقای قرائتی: شب اول عروسی دوماد اومده پیش عروس میگه توحید و نبوت یعنی چی اونم گفته والا نمیدونم شب اول قبرمونه یا عروسیمون+ویدئو😂👌 (20 نظر) خلاقیت منحصربفرد ساندویج فروش تهرانی برای کمک کردن به کودکان نیازمند+عکس/ فرشته زمینی لقبی برازنده شماست👌 (16 نظر) رخت عزای علی دایی برای دایی اش در اردبیل/ ورزشکاران معروفی که در مراسم ختم دایی شهریار ایران حضور داشتند (13 نظر) خلاقیت منحصربفرد اوستا گچ کار برای ساختن مجسمه برای نسرین مقانلو حماسه آفرید/چقدر طبیعی! دست و پنجه ات طلا+عکس (12 نظر) رونمایی از همزاد و بدل ترکیه‌ای پارسا پیروزفر، بازیگر چشم رنگی +عکس/ یکی از یکی معروف تر و جذاب تر و خوشتیپ تر (10 نظر) نگاهی به کیک تولد بنفش رنگ گلوریا هاردی آزاده سریال کیمیا در کنار آقای همسر +عکس/مبارکا باشه (9 نظر) خلاقیت خنده دار اوستا بنّا برای حل مشکل درختان شهرداری حماسه آفرید/ هنر نزد ایرانیان است و بس +عکس😆 (9 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
آیا پزشکیان جملات روحانی را تکرار خواهد کرد؟
ساشا سبحانی به ایران بازگردانده می‌شود؟
پسر هنیه: رهبر انقلاب خیلی از شهادت پدرم متاثر بودند
استعلام 73 نفر از وزارت اطلاعات توسط پزشکیان
رونمایی از سنگ قبر مشترک خانه ابدی پرویز پرستویی و زنده‌یاد خسرو شکیبایی بازیگر سریال خانه سبز+عکس
پسر افغان گفت :پدرم دستمزدم را نمی داد نقشه خودربایی کشیدم
نخست‌وزیر انگلیس در تماس با پزشکیان: به اسرائیل حمله نکن!
هشدار؛ تزریق ژل زیبایی را به دست ناخن کار نسپارید!
شعری که رهبر معظم انقلاب با هر بار شنیدنش بارک‌الله گفتند/ اگر تقدیر، تن دادن به فرمان زلیخا بود همان بهتر که دست گرگ می‌دیدم تن خود را
از بهترین سفر خارجی ژیلا صادقی تا واکنش ظریف به زودرنج بودنش در حواشی داغ امروز سه‌شنبه 23 مرداد 1403
کشف هیجان انگیز اهرام فرعونی مصر در کره مریخ ثابت شد+عکس
بخشنامۀ عجیب آموزش و پرورش مبنی بر ممنوعیت بازنشستگی معلمان
رئیس صندوق رفاه دانشجویان: میزان وام پرداختی در هر مقطع تحصیلی برای دانشجویان متأهل 2 برابر مجردین است
عکس/ طراحی شگفت‌انگیز و دوست‌داشتنی راه‌پله‌ با خلاقیت هوش مصنوعی
مات و مبهوت ماندن جانورشناسان از کشف هیجان انگیز یک سوسک آبی غول پیکر در اعماق دریا/ واقعا جالب نیست؟+عکس
منتخب روز   
واکنش معنادار و عجیب پسر مسعود پزشکیان به استعفای ظریف + عکس یکی از غمگین ترین سکانس های شهرزاد/ مرگ جمشید خان پلاکاردی از محمدرضا شاه در دستان مردم به شکل دراکولا با شاخ های شیطانی+عکس/ نوشتن لقب هایی در شان چهره منفور پهلوی نگاهی به قاب دو نفره چهره‌های سیاسی با مادرشان؛ از حسن روحانی و خاتمی تا هاشمی رفسنجانی و جهانگیری+عکس/ جای خالی تصویر رئیس جمهور شهید با مادرشان با این قاب پر شد! شباهت معنادار و پُرمفهوم درب ورودی خانه رهبر معظم انقلاب و امام خمینی(ره)+عکس/ دری آهنی و کوچک با ساده ترین و بدون تجملات ترین حالت ممکن چهره غمزده و عرض تسلیت صمیمی جمشید هاشم پور به شهاب حسینی در مراسم تشییع پدر جوانش/ روحش شاد و یادش گرامی+عکس (فیلم) فیلمبرداری بی‌شرمانه رضا پهلوی از معاشقه دخترش لب دریا! 😳😳😳 / حاشا به غیرتت! احساسی ترین سکانس سریال عاشقانه جیران /ناصر الدین شاه: حکیم ازت میخوام ثمره این عشق رو نجات بدی قشنگترین سکانس سریال شهرزاد / فرهاد: عشق هر ناممکنی رو ممکن میکنه سکانسی فراموش نشدنی از سریال عاشقانه شهرزاد / وقتی شهرزاد و قباد برای اولین بار باهم تفاهم دارن (عکس) تصویری معنادار از تکیه رهبر انقلاب بر اسلحه هنگام سخنرانی / علی به وقت حماسه عصا به دست نمی‌گیرد ... سکانس پربازدید از سریال زخم کاری ؛ جواد عزتی و مهراوه شریفی رو در روی هم / مهراوه شریفی نیا: کِی دلت برا من تنگ میشه؟