دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ویدیو / دیدنی ها /

کشف حیرت انگیز یک اژدهای کومودوی 166 کیلویی/ رونمایی از یک غول واقعی+ویدیو 

شنبه، 13 مرداد 1403
ساعدنیوز: ویدیویی از بزرگترین اژدهای کومودوی کشف شده در جهان را مشاهده بفرمایید.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی ساعدنیوز، در مناظر متراکم و دورافتاده پارک ملی کومودو، تیمی از محققان و علاقه مندان به حیات وحش به طور تصادفی به غول اژدهای کومودو برخورد کردند. مارمولک عظیم الجثه به سرعت به عنوان یک نمونه استثنایی شناخته شد که حتی در میان جمعیت اژدهای مهیب کومودو نیز برجسته بود. این کومودوی قابل توجه از پوزه تا دم، بطرز چشمگیری 10.3 فوت (3.13 متر) طول داشت.

محققان به دقت این خزنده عظیم الجثه را اندازه گیری و مستند و داده های ارزشمندی را جمع‌آوری کردند که اندازه و ویژگی‌های قابل توجه این موجود عظیم‌الجثه را روشن می‌کند. اندازه‌گیری‌ها نه تنها طول بلکه وزن را نیز شامل می‌شد که درک جامعی از قدرت فیزیکی اژدها ارائه می‌کرد.

اندازه ثبت شده این اژدهای عظیم کومودو از هر نمونه ثبت شده قبلی فراتر رفته و آن را به غول واقعی در میان همنوعانش تبدیل می‌کند. در حالی که طول اژدهای کومودو معمولاً بین 6 تا 10 فوت است، این کومودوی خارق‌العاده از پوزه تا دم 10.3 فوت (3.13 متر) فوت طول داشت. بزرگی این اکتشاف که موجب شگفتی کارشناسان از اندازه آن شد جای خود را در کتاب رکوردها باز کرد. همچنین این کومودو 366 پوند (166 کیلوگرم) وزن داشت. ترکیب طول و وزن نشان دهنده یک حیوان سالم و قوی است که نشان دهنده سازگاری و قدرتی است که این شکارچیان راس دارند.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 13 مرداد
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI با بهترین کیفیت
تعرفه استخراج مقاله از پایان نامه
جزئیاتی جدید از شب شهادت اسماعیل هنیه به روایت یک شاهد عینی
اصول مهم ویراستاری تخصصی کتاب چیست؟
خلاقیت خنده دار مغازه دار کُردستانی با عکس رونالدو حماسه آفرید/ هنر نزد ایرانیان است و بس😂👌+عکس
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
رونمایی از ماشین رولز رویس خارق العاده و پر ابهت رونالدو با فریم کرم رنگ و در هایی که برعکس باز میشن 😍/ عشق و حال لاکچری به سبک رونالدو و جورجینا + ویدیو
مراحل سابمیت مقاله
خلاقیت مایکل شوماخر ایرانی در سوار کردن 18 مهاجر غیرقانونی به پژو 405 شوتی حماسه آفرین شد/ آقا این بره مسابقات جهانی این رشته ورزشی موافقید؟ +فیلم