دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

حوادث /

کشف جسد دانشجوی پزشکی در محل استراحت رزیدنت‌ها 

شنبه، 07 مرداد 1402
کد خبر: 350426
ساعد نیوز: پیکر این دانشجو ظهر روز پنجشنبه 5 مرداد 1402 توسط هم اتاقی‌های وی پیدا شده و باحضور حراست پس از پیدا شدن پیکر او درب اتاقش قفل شده و سپس مامورین جنایی در صحنه حاضر شده و نمونه گیری انجام می‌شود. پیکر از ساعت 18 به سردخانه مجتمع منتقل شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعد نیوز به نقل از ایسنا، روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران ضمن اعلام این خبر، در تشریح جزئیات این واقعه نوشت: «پیکر این دانشجو ظهر روز پنجشنبه 5 مرداد 1402 توسط هم اتاقی‌های وی پیدا شده و باحضور حراست پس از پیدا شدن پیکر او درب اتاقش قفل شده و سپس مامورین جنایی در صحنه حاضر شده و نمونه گیری انجام می‌شود. پیکر از ساعت 18 به سردخانه مجتمع منتقل شد.

متخصصان بیهوشی در بدو حادثه در صحنه حاضر می‌شوند، اما چون زمان لازم برای احیای مرحوم گذشته بوده قادر به احیا نبودند.

توضیح اینکه روز حادثه شیفت مرحوم نبوده و پس از اینکه دوش می‌گیرد برای استراحت به اتاق می‌رود و در کنار تخت فوت می‌کند. شواهد ضرب و شتم در او وجود نداشته و وسایل نامبرده تحویل حراست دانشگاه شده است.

به دلیل اینکه مرحوم روتیشن یکماهه خود را از 5 روز قبل در مجتمع آغاز کرده اطلاع خاصی از سابقه بیماری احتمالی یا سایر علل فوت او فعلا در دسترس نیست.

ضمن تسلیت به مناسبت درگذشت رزیدنت دانشگاه علوم پزشکی تهران به اطلاع می‌رساند اخبار تکمیلی در خبر‌های بعدی منتشر خواهد شد.»


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز پنجشنبه 28 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
ترجمه تخصصی کتاب
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
جدیدترین ژست عاشقانه المیرا دهقانی و همسر قدبلند و خوش‌تیپش در مکانی با بافت سنتی و قدیمی/ ظاهر شدن خانوم بازیگر با استایل ساده و بدون آرایش
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
دکوراسیون دلنشین و دهه شصتی حیاط خانه احسان علیخانی+عکس/ حوض آبی رنگ وسط حیاط با دو صندلی مخصوص آقای مجری و مادرش
آیتک سلامت با پوشیدن مانتو کوتاه طرح سنتی و شلوار بگ استایلی جذاب مناسب خانوم های قد بلند ساخته است +عکس
ویدئو فوق احساسی از سینه زنی شهاب حسینی در هیئت عزاداری امام حسین(ع) در شب عاشورا
ترجمه تخصصی متن
(تصاویر) 5 تا از پرندگانی که شگفت انگیزترین چشمان جهان را دارند/ احتمالا مژه مصنوعی رو از دومی الهام گرفتن، فقط ببین چه مژه‌هایی داره👌