دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

حوادث /

کشف جسد سرآشپز اوباما از دریاچه مارتا وینیار ماساچوست 

سه شنبه، 03 مرداد 1402
کد خبر: 349933
ساعد نیوز: مقامات ایالات متحده از کشف جسد تافاری کمبل 45 ساله، سرآشپز شخصی باراک اوباما رئیس جمهور پیشین آمریکا در دریاچه‌ای در محله تفریحی مارتا وینیار ماساچوست خبر دادند.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ساعد نیوز به نقل از ایرنا، پلیس ایالتی ماساچوست روز دوشنبه تایید کرد که فردی که هنگام استفاده از یک قایق تفریحی پدالی در دریاچه ادگارتاون به دلیل نامعلومی غرق شده بود، تافاری کمبل سرآشپز شخصی خانواده اوباما در دوران اقامت آنها در کاخ سفید و پس از آن بود.

خانواده اوباما در بیانیه‌ای مشترک گفتند: تافاری از نظر ما انسانی دوست‌داشتنی بود که در مورد غذا و توانایی‌اش در گرد هم آوردن مردم، خلاق و پرشور عمل می‌کرد و وی را فردی خونگرم، سرگرم‌کننده و فوق‌العاده مهربان شناختیم که زندگی همه ما را کمی روشن‌تر کرد.

این بیانیه می‌افزاید: به همین دلیل، زمانی که ما برای ترک کاخ سفید آماده می‌شدیم، از تافاری خواستیم که در کنار ما بماند و وی سخاوتمندانه موافقت کرد و از آن زمان بخشی از زندگی ما بوده و قلب ما از رفتن وی شکسته است.

مقامات پلیس ایالتی ماساچوست روز یکشنبه پس از دریافت گزارش غرق شدن قایق پدالی تفریحی مورد استفاده تافاری، جستجو برای یافتن وی را آغاز کردند.

به گفته این مقامات، جسد تافاری کمبل در حالی که جلیقه نجات به تن نداشت، در فاصله 30 متری از ساحل و 2.4 متری زیر آب با استفاده از سونار (دستگاهی که از امواج صوتی برای مشاهده و جستجو در عمق آب استفاده می‌کند) شناسایی شده است.

پلیس ایالتی ماساچوست اعلام کرد که موضوع مرگ کمبل توسط مقامات مربوطه در دست بررسی است.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز پنجشنبه 28 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
(عکس) نگاهی به حیاط سرسبز مریم امیر جلالی/ گوشه دنج خانم بازیگر برای کتاب خوانی/ به به چه آرامشی داره/ هارمونی زیبای رنگ های سبز و صورتی
ویراستاری تخصصی مقاله
تبدیل پایان نامه به مقاله و کتاب
دارالترجمه رسمی به زبان انگلیسی
ویدئو فوق احساسی از سینه زنی شهاب حسینی در هیئت عزاداری امام حسین(ع) در شب عاشورا
هزینه چاپ یک کتاب
ویدیو/ "حسین ثابت بکتاش" مالک هتل داریوش: دوران دانشجویی روزنامه می‌فروختم/ اولین هتل خودم را در جزایر قناری که فقط بز وحشی داشت، ساختم
جدیدترین ژست عاشقانه المیرا دهقانی و همسر قدبلند و خوش‌تیپش در مکانی با بافت سنتی و قدیمی/ ظاهر شدن خانوم بازیگر با استایل ساده و بدون آرایش
وقتی رونالدو همه ی عروسک های لوناپارک رو با گلزنی برای همسرش جورجینا جایزه گرفت / جورجینا مثل بچه ها ذوق زده شد 😍
ویدیو/ بازسازی دیجیتالی ویرانه‌های باستانی "تخت‌جمشید" توسط "میثم کشاورز" طراح ایرانی/ تصویرسازی و پویانمایی به سبک فیلم‌های هالیوودی