دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

جامعه /

کشف شگفت انگیز تابوت سالم زن زیبای خوشگل از عمق 70 متری معدن! 

یکشنبه، 18 تیر 1402
کد خبر: 347562
ساعد نیوز: در حین کار در یک معدن زغال سنگی که در عمق بیش از 70 متر قرار داشت، معدنچی کارناوخوو یک تابوت مرمری را کشف کرد ، تابوتی رازآلود که داخل آن یک زن جوان با چهره ای زیبا و کاملا سالم آرمیده بود.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ساعد نویز به نقل از نمناک، کشف جسد 800 میلیون ساله یک زن به همراه چیزی شبیه به یک موبایل از یک معدن معمایی بی جواب در اذهان عمومی ایجاد کرد،گفتنی است چهره جسد این زن بعد از سالهای طولانی همچنان زیبا و شفاف بود؛

دانشمندان روسی ادعا می کنند که زنی را در تابوت کامل سنگ مرمر با قدمتی 800 میلیون ساله کشف کرده اند!

کشف جسد سالم 800 میلیون ساله

در سپتامبر 1969، در روستای رزاوچیک تیسوسکاگو در محله کمروو، یک گورستان بسیار عجیب کشف شد.در حین کار در یک معدن زغال سنگی که در عمق بیش از 70 متر قرار داشت، معدنچی کارناوخوو یک تابوت مرمری را کشف کرد.

در این ناحیه و منطقه دستور داده شد که همه کارها بلافاصله متوقف شوند. تابوت به سطح زمین آورده شد و کارگران شروع به باز کردن آن با نوک زدن به لبه بتونه فوسیلی اش کردند. نه چندان به خاطر ضربات، بلکه به خاطر اثر حرارت خورشید، بتونه آب و جاری شد و این برای همه کسانی که آن را می دیدند شوک آمیز بود.

داخل تابوت پر از مایع شفاف و کریستالی صورتی-آبی بود و در آن یک زن لاغر و فوق العاده زیبا قرار داشت - که به نظر حدود سی ساله می آمد، یک چهره زیبای اروپایی داشت و با چشمان درشت و باز آبی خیره شده بود. صورتش قهوه ای تیره بود و ته رنگ مایل در کمرش داشت.

موهای مجعدی داشت و دست های نرم و سفید با ناخن های کوتاه و مرتب داشت.پیراهن سفیدی به تن داشت که درست تا زیر زانو بود. آستین های کوتاه با گل های رنگارنگ گلدوزی شده بودند. لباس زیری نداشت. به نظر می رسید که او نمرده، بلکه خوابیده است.

در سر او یک جعبه فلزی مستطیلی و و در آخرش گرد شکلی داشت که تقریباً (چیزی شبیه تلفن همراه)، از حدود 10-25 سانتیمتر بود.پس از حدود ده تا پانزده ساعت، تابوت برای همه باز بود تا ببینند و همه مردم ده به دیدنش آمدند با این وجود، در کم تر از 24 ساعت، این یافته مرموز به مرکز گزارش شد.

گروه های آتش نشانی و ارتش همه این کشف را تایید کردند. در ساعت 2 بعد از ظهر آن روز، یک هلیکوپتر فرود آمد و محل پر از تماشاچی بود سپس مقامات محل را بستند و همه کسانی که تابوت را لمس کرده بودند را قرنطینه کردند، حتی آن هایی که نزدیک او ایستاده بودند.

این داستان در بین روستائیان گفته شده است و با این حال، افراد کمی آن را باور می کنند، وقتی به عمق این داستان نگاه می کنید، متوجه جزئیات عجیب و غریبی می شوید. به گفته شاهدان عینی، این چیزی است که اتفاق افتاد:

تابوت به بالگرد انتقال داده شد، اما بار خیلی سنگین بود، بنابراین تصمیم گرفتند با دور ریختن مایع حمل را آسان تر کنند و بعد از بیرون آوردن مایع از تابوت، جسد در مقابل چشمان همه سیاه شد. سپس مایع را دوباره ریختند و سیاهی به سرعت ناپدید شد بعد، پس از یک دقیقه، گونه هایش دوباره سرخ شد، و بقایای جسد بی جان دوباره به شکل اولش بازگشت.

تابوت بسته شد و هلیکوپتر دیگری برای حمل بقایای آن اعزام شد.پنج روز بعد، یک استاد سالخورده از نووسیبریسک به نتایج اولیه یافته های آزمایشگاهی خود گزارش داد.پروفسور گفت که این کشف درک آن ها از تاریخ را وارونه خواهد کرد. زمانی که دانشمندان شوروی یافته های خود را منتشر کنند، جهان علمی دچار شوک می شود ؛طبق گفته پروفسور، سن این جسد در حدود 800 میلیون سال است. سن زن بیشتر از زغال سنگ است، و در حالی که ذغال در اطراف تابوت او به خاک سپرده شده بود دفن شده بود. حتی با معیارهای تاریخی تکاملی، این نظریه تکامل داروین را رد کرد.

بنابراین این دو جایگزین می شوند:

یا انسان، آخرین هنر تکامل، زودتر از "عصر زغال سنگ" بر روی زمین بوده است (ادعا می کند که 65 تا 800 میلیون سال پیش)،یا زغال سنگ در اوایل سال 65 تا 800 میلیون سال پیش شکل نگرفته است، بلکه اخیراً در طی "عصر جدید" شکل گرفته است.برای نجات نظریه تکامل، برخی پیشنهاد کردند که او باید یک بیگانه باشد، اما تجزیه و تحلیل ژنتیکی بدن زن، تشابه یکسانی با انسان امروزی را نشان داد.

امروز، ما مثل اجداد 800 میلیون سال پیش مان هستیم!هیچ تکاملی وجود نداشته است!

ماهیت پارچه ای که از آن لباسش ساخته شده بود، تابع تحلیل علمی نیست همچنین، تجهیزاتی که چنین موادی را تولید می کنند امروزه وجود ندارند.

امکان تشخیص ترکیب و مایع صورتی - آبی وجود ندارد، اما تنها برخی از اجزای آن قابل شناسایی هستند، پیاز و سیر.

درباره جعبه فلزی، استاد چیزی نگفت، جز اینکه مورد مطالعه قرار داد.سطح تمدن در زمان این زن احتمالاً بسیار پیشرفته تر از تمدن ما بوده است شاید به این دلیل که چون شیی مثل موبایل در کنار او کشف شد.


137 پسندیدم 667 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 09 تیر
از سراسر وب
دیدگاه ها
آ سد مرتضی
12 ماه پیش

اونایی که میگن چجوری تابوتی که هلیکوپتر نتونسته حمل کنه بالا آوردنش خب معدن زغال سنگ بوده چجوری ذغال سنگارو بیرون میارن بالابر معدنی دارن ولی اینکه گفتن ۸۰۰ میلیون سال رو چه استدلالی گفتن ؟؟!! سن یافته های باستانی بر اساس دانسته های باستان شناسان از دوره های مختلف تاریخ تخمین زده میشه و دانسته های تاریخی وجود انسان نئاندرتال رو از ۱۳۰ هزار تا ۸۰۰ هزار سال قبل تخمین زده ... یعنی هیچ باستان شناسی نمیتونه عمرهیچ فسیل یا بقایایی از انسان رو بیش از۸۰۰ هزار سال قبل بدونه ... حالا ۸۰۰ میلیون سال که هیچ
پاسخ
ح.آزادبخت
12 ماه پیش

من خیلی وقت پیش اینو خوندم، عکس مربوط به همون جسد نیست، همچنین برا بیرون آوردن تابوت، محلی ها مایع رو ریختن و بلافاصله جسد از بین رفته‌
پاسخ
محمود کریمی
12 ماه پیش

چقدر عجیب
پاسخ
امیر
12 ماه پیش

دروغ کوچکی بود
پاسخ
منتظر مهدی
12 ماه پیش

میگی خودم نمیتونم قبول کنم ، بعد میگی صحت داره
پاسخ
منتظر مهدی
12 ماه پیش

ناسا رو خوب اومدی
پاسخ
M
12 ماه پیش

شاید دلیل تعقیر نکردنش اهگ وسردی ورطوبت زمین بوده
پاسخ
M
12 ماه پیش

حتمن سفید برفیه تازه پیدا شده حح بیشتر شبیهه سفید برفیه
پاسخ
سیما
12 ماه پیش

اینکه گفت با چشمانی باز به رنگ آبی پس چرا تو عکس چشماش بسته اس؟
پاسخ
کیومرث حیدریان هستم از ای
12 ماه پیش

صد رحمت به فیلم هندی دروغ به این بزرگی
پاسخ
پرهام
12 ماه پیش

۱۰۰۰ درصد دروغ هستش
پاسخ
پرهام
12 ماه پیش

میگین جسد ماله ۸۰۰ میلیون ساله پیشه اما نسل انسان از ۶۰ میلیون سال پیش به وجود اومده اما این منطقی نیست
پاسخ
علی
12 ماه پیش

اینجا که چشمانش بسته است
پاسخ
گلی
12 ماه پیش

بنظر من این نمیتونه واقعی باشه0
پاسخ
عاطی
12 ماه پیش

من همیشه فکر میکنم زندگی انسانها از خیلی قبل‌تر ها وجود داشته و علم بقدری پیشرفت کرده بوده ک می‌تونستن با موجودات فضایی در ارتباط باشن نمونه اون نقاشی اهرام مصر ،و بعد به یکباره همه چی نابود شده، و دوباره انسان ما قبل تاریخ بوجود اومده و هنوز علم به قدر قدیم پیشرفت نکرده و...
پاسخ
محسن
12 ماه پیش

این داستانها واسه بچه ها خیلی سرگرم کننده هست ، ولی متاسفانه برای بعضی هاشون که پدر و مادر خرافه پرستی دارن بدآموزی داره چون به خرافه ایمان میارن
پاسخ
بازدیدکننده
12 ماه پیش

انسان کلا 10هزار سال قدمت داره بعد جسد مربوط به 800 ملیون ساله
پاسخ
بهروز خالی بند
12 ماه پیش

اون ۸۰۰ سال پیش مرده سالم مانده چیزی نیست!!!!! من اون موقع راننده امبولانس بودم هنوز زنده سالم هستم 🤯🤯🤯🤣🤣🤣🤣
پاسخ
خودم
12 ماه پیش

عزیزان با سفید برفی آشنا بشید ... بقیه تابوتها هم هفت کوتوله بودن😁😁
پاسخ
؟
12 ماه پیش

بیخیال این داستانها!
پاسخ
مشاهده همه دیدگاه ها دیدگاه خود را ثبت نمایید
فیلم+ دوبله جذاب و متفاوت آشا محرابی وسط برنامه به همراه مهران غفوریان/ چقدر خوب و حرفه ای دوبله کرد
(ویدئو) این گرگ 44000 ساله انگار از دل زمان بیرون آمده است! / کشفی باورنکردنی که دنیا را شوکه کرد
نگاهی به ورودی خانه ویلایی پوریا پورسرخ در میزبانی از بازیگر معروف ترکیه ای+ویدیو/ میز بیلیارد با پرده هایی خوش رنگ و خاص 😍
اولین تصویر لو رفته از همسر مهدی طارمی/ شیک تر و جذاب تر از سحر قریشی +عکس
(عکس) تغییر چهره باور نکردنی «ابرا» سریال یاغی / الیکا ناصری واقعا چقدر فرق کرده
(ویدئو) تا بحال خیاطی یک پرنده خیاط رو از نزدیک دیده بودید؟! / فقط ببینید چجوری تو طبیعت برگ هارو بهم میدوزه😍
نگاهی به کیک تولد متفاوت و به شکل سالاد الویه حامد آهنگی در مراسم سورپرایز تولدش+ویدیو/ چه ذوقی میکنه آقای خوش خنده😍
تمرینات سخت ورزشی ابریشم ارجمندخواه دختر وزنه بردار ایرانی/هزار ماشالله شیر زن ایرانی +فیلم
بیوگرافی و زندگی نامه شخصی مسعود پزشکیان/روایتی از دنیای پزشکی تا دنیای سیاست+ فیلم و عکس‌های جالب
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟