دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

جامعه /

کشتار الاغ در قزوین برای تهیه قیمه نثار/ دامداری پلمپ شد 

یکشنبه، 17 اردیبهشت 1402
کد خبر: 339230
ساعد نیوز: پس از بررسی های انجام شده از سوی نیروهای امنیتی و انتظامی سرنخ هایی از محل ذبح الاغ در یکی از دامداری های اطراف شهر قزوین به دست آمد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعد نیوز به نقل از ایرنا، مدیرکل دامپزشکی قزوین گفت: یک واحد دامداری در حاشیه شهر قزوین که نسبت به کشتار الاغ اقدام می کرد شناسایی و با دستور دادستان قزوین پلمب شد.

مهدی جلوخانی در گفت وگو با ایرنا افزود: بر اساس گزارش های مردمی، مواردی از بقایای لاشه تک سمی در بیابان های اطراف قزوین مشاهده شد بر همین اساس مکاتباتی با دستگاه‌های امنیتی و کنترل ونمونه برداری از فرآورده های خام دامی رستوران ها و اماکنی که احتمال می رفت گوشت تک سمی ها در آنها مصرف شده است توسط دامپزشکی انجام شد.

وی افزود: پس از بررسی های انجام شده از سوی نیروهای امنیتی و انتظامی سرنخ هایی از محل ذبح الاغ در یکی از دامداری های اطراف شهر قزوین به دست آمد.

وی ادامه داد: با دستور قضایی محل مورد نظر از سوی ماموران انتظامی و اطلاعاتی تخت نظر قرار گرفت و در زمان ذبح و پوست کنی الاغ ها، ماموران وارد محل شده وحاضران را دستگیر کردند.

این مسوول همچنین گفت: به دستور دادستان عمومی و انقلاب مرکز قزوین، متصدی و کارگران بازداشت و دامداری مذکور که دارای سالن کشتار غیر مجاز بود پلمب شد.


1 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز پنجشنبه 28 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
جدیدترین ژست عاشقانه المیرا دهقانی و همسر قدبلند و خوش‌تیپش در مکانی با بافت سنتی و قدیمی/ ظاهر شدن خانوم بازیگر با استایل ساده و بدون آرایش
ترجمه تخصصی متن
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
ویدیو/ بازسازی دیجیتالی ویرانه‌های باستانی "تخت‌جمشید" توسط "میثم کشاورز" طراح ایرانی/ تصویرسازی و پویانمایی به سبک فیلم‌های هالیوودی
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
دارالترجمه رسمی به زبان انگلیسی
ترجمه تخصصی کتاب
(تصاویر) 5 تا از پرندگانی که شگفت انگیزترین چشمان جهان را دارند/ احتمالا مژه مصنوعی رو از دومی الهام گرفتن، فقط ببین چه مژه‌هایی داره👌
ویدیو/ "حسین ثابت بکتاش" مالک هتل داریوش: دوران دانشجویی روزنامه می‌فروختم/ اولین هتل خودم را در جزایر قناری که فقط بز وحشی داشت، ساختم
دکوراسیون دلنشین و دهه شصتی حیاط خانه احسان علیخانی+عکس/ حوض آبی رنگ وسط حیاط با دو صندلی مخصوص آقای مجری و مادرش