کشتن شوهر با خوراندن قرص سیانور

  سه شنبه، 23 آذر 1400 ID  کد خبر 182927
کشتن شوهر با خوراندن قرص سیانور
ساعدنیوز: زنی که متهم است با خوراندن سیانور همسرش را به قتل رسانده بزودی در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه می‌شود.

به گزارش سایت خبری ساعدنیوز به نقل از صدآنلاین، رسیدگی به این پرونده از 5 سال پیش آغاز شد. زن جوانی در تماس با اورژانس مدعی شد حال شوهرش خوب نیست اما وقتی مأموران اورژانس به خانه وی رفتند متوجه مرگ مرد جوان شده و در تماس با پلیس مرگ او را مشکوک دانستند.

همسرش در بیان جزئیات ماجرا گفت: همسرم پس از شام خوردن با من و دخترم به یکباره بی حال شد و به داخل اتاق رفت. بعد از چند دقیقه وقتی به سراغش رفتیم متوجه شدم نیمه جان است. من فکر می کنم او خودکشی کرده است. اما در ادامه مأموران برای بررسی علت مرگ جسد را به پزشکی قانونی منتقل کردند و در تحقیقات نیز مشخص شد مقتول هیچ علایمی از افسردگی نداشته و فرضیه خودکشی منتفی شد. در این میان پدر و مادر مرد جوان با حضور در اداره پلیس ادعا کردند که پسر و عروس شان با هم اختلاف داشتند و به احتمال زیاد او پسرشان را به قتل رسانده است.این ادعا زمانی قوت گرفت که پزشکی قانونی اعلام کرد علت فوت مرد جوان بلعیدن سیانور بوده است.

در ادامه مأموران با احضار زن جوان او را مورد بازجویی قرار دادند که گفت: اختلاف با همسرم را قبول دارم. اما من آنقدر از شوهرم متنفر نبودم که او را بکشم. هم من و هم همسرم به خاطر علاقه زیاد به دخترمان با هم زندگی می کردیم.

با این حال مأموران در بررسی تلفن همراه زن جوان دریافتند وی روز مرگ همسرش بارها با مردی در تماس بوده است که مشخص شد وی یک پزشک است. بنابراین به سراغ وی رفتند اما او ضمن بی اطلاعی از ماجرای مرگ مرد جوان گفت: من با این زن ارتباط خاصی نداشتم فقط قرار بود برایش کاری پیدا کنم.پس از پایان تحقیقات، مأموران با این اطمینان که زن جوان همسرش را به قتل رسانده است پرونده را به بازپرس جنایی تحویل دادند و پس از صدور کیفرخواست در دادسرا بزودی متهم در شعبه 11 دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه می شود.


  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
رهبر معظم انقلاب: از وقتی که رهبر شده‌ام آجیل نخوردم (253 نظر) نگاهی به حال و هوای اتاق علی دایی در بیمارستان هنگام عیادت چهره های مشهور از شهریار ایران+عکس/ از خوش و بش همسر دایی با کی‌روش تا احوالپرسی فردوسی‌پور و عابدزاده (172 نظر) صحبت های خنده دار آقای قرائتی: رفته بودم عروسی دیدم نون و پنیر و هندونه میدن گفتم مگه عروسی نیس اینجا دوماد گفت میخوام حزب اللهی باشم آخه این خُل بازیا چیه +ویدئو😂👌 (132 نظر) کاهو و نان، سهم آقازادگی فرزند رهبر معظم انقلاب از سفره غذا+عکس/ ساده زیستی ادامه دار و تمام نشدنی (121 نظر) خلاقیت منحصربفرد قنّاد تبریزی در طراحی و پخت کیک برای "مَمَّد" ها حماسه آفرید+عکس/ مغز نیست که دنیای ایده ست😍 (74 نظر) رونمایی همسر شاهرخ استخری از جواهرات ظریف و نگین دارِ زیبا و شیکش/ خاص، اعیانی و ایرانی پسند+عکس (70 نظر) تمرینات سخت و طاقت فرسای جعفر غفارنژاد رقیب مازندرانی هادی چوپان+فیلم/ رقابت تنگاتنگ غول بابلسری و گرگ پارسی (66 نظر) خلاقیت تحسین برانگیز یک میوه فروش تهرانی برای کشاندن مشتری به مغازه حماسه آفرید/ به ایشون باید گفت فرشته زمینی+عکس (60 نظر) خلاقیت خنده دار مرد جنوبی با طراحی آفتابه اتوماتیک حماسه آفرید+ویدئو/ هنر نزد ایرانیان است و بس😂 (60 نظر) (فیلم) شوخی جالب رهبر انقلاب با نوه شهیدی که با محاسن حضرت آقا بازی می‌کرد / هر کار دلت خواست با ما کردی ... (53 نظر) خلاقیت تحسین برانگیز یک کافی شاپ اصفهانی برای پاکبانان حماسه آفرید/ به شما باید گفت فرشته زمینی+عکس (47 نظر) نگاهی به ماشین لامبورگینی هوش پران مهران غفوریان که همه آرزوشو دارن/آقای کمدین سوار بر هواپیمای رویاهایش😍 (45 نظر) خلاقیت منحصر به فرد یک هموطن تهرانی برای طراحی دَرب خانه به شکل بُرج آزادی پربازدید شد+عکس/ مغز نگو معدن طلاست👌 (37 نظر) طبیعت گردی آیتک سلامت رقیب تبریزی زهرا گونش/ حال خوب ستاره چشم رنگی تیم ملی والیبال در ارتفاعات رؤیایی قلعه بابک در کلیبر آذربایجان +تصاویر (25 نظر) (فیلم) تسلط جالب رهبر معظم انقلاب به زبان عربی هنگام گفتگو با پسر اسماعیل هنیه / بَلِّغوا تَعزیَتی ... (26 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
گرامیداشت روز خبرنگار در تحریریه پایگاه خبری - تحلیلی ساعدنیوز
تقدیر نماینده سبک شین کیو کوشین کاراته آذربایجان شرقی از خبرنگار ورزشی+عکس
پیام تبریک مدیریت شهری کهن‌شهر شوشتر به مناسبت روز خبرنگار
فال روزانه امروز پنجشنبه 18 مرداد ماه 1403
پیام آیت الله حسینی بوشهری به مناسبت روز خبرنگار
فال شمع روزانه امروز پنجشنبه 18 مرداد ماه 1403
برگزاری جلسات ملاقات مردمی سرپرست شهرداری شوشتر در روزهای دوشنبه+عکس
فال ابجد روزانه پنجشنبه 18 مرداد 1403
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر: خبرنگاران می توانند مشاوران خوبی برای مدیران ادارات و ارگانها باشند
مدال طلای رشته موی تای بر گردن جوان خوزستانی
تقدیر رئیس انجمن کونگ فو آزاد آذربایجان شرقی از خبرنگار ورزشی+عکس
تقدیر نماینده و رئیس سبک گنگ توان آذربایجان شرقی از خبرنگار تبریزی
جوان 36 ساله گمشده هوراندی پس از 14 ساعت جست‌وجو پیدا شد
فال قهوه با نشان روز پنجشنبه 18 مرداد ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز پنجشنبه 18 مرداد 1403+فیلم
منتخب روز   
نگاهی به قاب دو نفره چهره‌های سیاسی با مادرشان؛ از حسن روحانی و خاتمی تا هاشمی رفسنجانی و جهانگیری+عکس/ جای خالی تصویر رئیس جمهور شهید با مادرشان با این قاب پر شد! شباهت معنادار و پُرمفهوم درب ورودی خانه رهبر معظم انقلاب و امام خمینی(ره)+عکس/ دری آهنی و کوچک با ساده ترین و بدون تجملات ترین حالت ممکن چهره غمزده و عرض تسلیت صمیمی جمشید هاشم پور به شهاب حسینی در مراسم تشییع پدر جوانش/ روحش شاد و یادش گرامی+عکس (فیلم) فیلمبرداری بی‌شرمانه رضا پهلوی از معاشقه دخترش لب دریا! 😳😳😳 / حاشا به غیرتت! احساسی ترین سکانس سریال عاشقانه جیران /ناصر الدین شاه: حکیم ازت میخوام ثمره این عشق رو نجات بدی قشنگترین سکانس سریال شهرزاد / فرهاد: عشق هر ناممکنی رو ممکن میکنه سکانسی فراموش نشدنی از سریال عاشقانه شهرزاد / وقتی شهرزاد و قباد برای اولین بار باهم تفاهم دارن (عکس) تصویری معنادار از تکیه رهبر انقلاب بر اسلحه هنگام سخنرانی / علی به وقت حماسه عصا به دست نمی‌گیرد ... سکانس پربازدید از سریال زخم کاری ؛ جواد عزتی و مهراوه شریفی رو در روی هم / مهراوه شریفی نیا: کِی دلت برا من تنگ میشه؟ میز عزای ساده و بدون تجملات پدر شهاب حسینی، قباد سریال شهرزاد+عکس/ روحش شاد و مسیرش پرنور شهاب حسینی: نارنگی رو باز میکنی می بینی 10 پَره طبیعت داره خودش میگه این میوه کام ده نفرو میتونه شیرین کنه+ویدئو جنجال شبانه ژیلا صادقی و نیما شعبان‌نژاد با رنگ و بوی المپیک