دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

جامعه / اخبار عمومی /

قطع سرویسussd شارژ اعتباری سیم‌کارت‌های تلفن همراه 

سه شنبه، 10 بهمن 1396
کد خبر: 2459
ساعد نیوز: رئیس کمیته مخابرات مجلس از تصمیم بانک مرکزی برای قطع سرویس ussd شارژ اعتباری تلفن اعتباری اپراتورهای گانه تا ۱۵ بهمن ماه خبر داد.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز به نقل از ایران آنلاین، رمضانعلی سبحانی‌فر در این باره گفت: بانک مرکزی به تازگی و در سکوت خبری تصمیم به قطع سرویسussd شارژ اعتباری سیم‌کارت‌های تلفن همراه بدون اطلاع قبلی گرفته است که این کار در آستانه شب عید و سال جدید موجب به وجود آمدن مشکلات عدیده‌ای برای صاحبان سیم‌کارت‌های اعتباری می شود.

نماینده مردم سبزوار در مجلس ادامه داد: با قطع این سرویس، کاربران برای شارژ اعتبار سیم‌کارت خود باید به دفاتر پیشخوان، دفاتر دولت الکترونیک یا سایر فروشندگان مراجعه کنند.

وی تصمیم بانک مرکزی را عجولانه دانست و افزود: انجام عجولانه این کار توسط مسئولان بانک مرکزی، ظن ما را به وجود دست‌های پشت پرده و سوءاستفاده های احتمالی بعدی تقویت کرده است. در حالی‌که مسئولان این بانک برای پیاده کردن چنین ایده‌ای که میلیون‌ها نفر از مالکان سیم‌کارت اعتباری در اپراتورهای سه گانه درگیر می کند باید با تدبیر بیشتری انجام شود و تا وقتی که سرویس یا سرویس‌های جایگزین بهتری ارائه نشود نباید سرویس ussd قطع شود. در غیر این صورت مقامات مسئول را به مجلس فراخواهیم خواند.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 08 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
گام به گام مراحل چاپ کتاب
پذیرش و چاپ مقاله علمی پژوهشی در کمترین زمان
استخراج مقاله از پایان نامه ارشد و دکترا + پاورپوینت آموزشی
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
تبدیل پایان نامه به مقاله علمی پژوهشی
قیمت استخراج مقاله از پایان نامه
دارالترجمه رسمی فوری ترکی استانبولی
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
چاپ فوری مقالات علمی پژوهشی
نحوه محاسبه هزینه چاپ یک کتاب