دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ویدیو / خبری /

کتک زدن راننده یک خودرو توسط مامور نیروی انتظامی در تهران+ فیلم 

شنبه، 06 خرداد 1402
کد خبر: 341884
ساعدنیوز: جمعه شب ساعت 00:30 دقیقه در خیابان بامداد سر کوثر دوم ستارخان در ترافیک یک پراید هاچ بک توسط ماشین گشت نیروی انتظامی متوقف و راننده مورد ضرب و شتم و هتاکی و فحاشی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز، برخورد قضایى با سربازى که به یک راننده سیلى زد

مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در اطلاعیه‌ای درباره سیلی زدن سرباز وظیفه به راننده خودرو در محله ستارخان اعلام کرد: برای این پرسنل وظیفه متخلف، پرونده قضایی تشکیل و به مرجع قضایی ذی‌صلاح ارسال شده است.

در این اطلاعیه آمده است: برخوردهای غیرقانونی و خارج از چهارچوب تعریفی و ابلاغ شده، به هیچ عنوان مورد تایید سلسله مراتب فرماندهی کل انتظامی کشور و تهران بزرگ قرار نداشته و ندارد.

2 رویکرد «اجرای قانون» و «رعایت حقوق شهروندی» در دستور کار اجرایی همه ماموران قرار دارد و همواره بر رعایت حقوق شهروندی تاکید می‌شود.

در مورد اخیر پیش آمده در خیابان ستارخان تهران، بلافاصله موضوع به صورت دقیق از سوی مبادی نظارتی بررسی و پرسنل وظیفه متخلف شناسایی و پرونده قضایی برای وی تشکیل و به مرجع قضایی ذی‌صلاح ارسال شده است.

به یقین پلیس خود را موظف به اجرای دقیق قانون می‌داند و از هیچگونه رفتار و اقدام غیرقانونی احتمالی پرسنل حمایت نمی‌کند و خود را مکلف به رعایت دقیق قانون در جامعه می‌داند.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز دوشنبه 28 خرداد
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
(فیلم) تصادف وحشتناک جواد عزتی با یک موتورسوار در خیابان / موتوریه شکایتی هم نداشت!
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
ویدیو/ ریختن 10 تن سیمان در لانۀ مورچه‌ها برای کشف معماری حیرت‌انگیز حشرات اجتماعی/ نتیجۀ باورنکردنی از نقشه‌کشی مهندسین بی‌ادعای طبیعت
تبدیل پایان نامه به مقاله و کتاب
سید مهدی رحمتی و پسرش علی/ باورتون میشه پسر به این بزرگی داشته باشه؟ +عکس
تغییر استایل و سبک زندگی ستاره معصومی بعد از جدایی از مهدی قائدی +عکس
هزینه چاپ یک کتاب
دارالترجمه رسمی به زبان انگلیسی
خونه زندگی اصیل و دلباز سیدجواد هاشمی و میزآرایی زیبا و رنگارنگش برای پذیرایی از علی انصاریان و حامد آهنگی/ مهمون خارجی هم داره+ویدیو
ترجمه تخصصی متن