دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

حوادث /

کیف گمشده توسط پلیس به صاحب اش بازگردانده شد 

پنجشنبه، 26 مهر 1403
کد خبر: 413546
ساعدنیوز: رئیس پلیس راه آهن آذربایجان از تحویل یک کیف گمشده حاوی مدارک و وجه نقد به صاحب‌اش، توسط کارکنان پلیس راه آهن خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز،سرهنگ "جمشید یوسفی" در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری پلیس در تشریح این خبر اظهار داشت: سرگرد "حمیدرضا خدایی" از کارکنان پلیس راه آهن در گشت زنی در ایستگاه راه اهن تبریز یک کیف بلاصاحب را پیدا که در بازرسی از از محتویات کیف که حاوی وجه نقد 23 میلیون ریالی و مدارک هویتی و کارت بانکی بود.

وی در ادامه افزود: با استفاده از کارت ماشین موجود در کیف پیداشده شماره تماس دارنده کارت شناسایی و طی تماس تلفنی با صاحب کیف، تمامی مدارک به همراه وجوه پیدا شده تحویل شد.

رئیس پلیس راه اهن آذربایجان با اشاره به قدردانی این شهروند از عملکرد خداپسندانه ماموران پلیس خاطرنشان کرد: امانت‌داری و صحت عمل کارکنان و عوامل وظیفه‌شناس مجموعه انتظامی، افتخاری بزرگ در جهت جلب رضایت مردم است.

این مقام انتظامی در پایان یادآور شد: شهروندان می‌توانند در صورت نیاز به طرح هرگونه انتقاد، پیشنهاد، شکایت و تقدیر با شماره 197 تماس حاصل و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز – آخر شریعتی جنوبی جنب تالار زمرد دفتر نظارت همگانی پلیس آذربایجان شرقی مراجعه کنند.

ناصر غلامی هوجقان


3 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز پنجشنبه 26 مهر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
خلاقیت خنده دار اُوستا بَنّا در مقاوم سازی پی ساختمان/به این باید دکتری افتخاری بدن! +عکس
گشتی در مراسم عروسی دختر امیر قلعه نویی و دیدار با هنرمندان و ورزشکاران همراه با رونمایی از آقای داماد +عکس / از آرش برهانی فوتبالیست تا امیر جعفری و داریوش ارجمند هنرمند
مراحل سابمیت مقاله
حسن ریوندی : تو کافه نشسته بودیم 2 تا مرد باهم حرف میزدن یکی پرسید لندکروزت رو چند خریدی گفت نمیدونم 5.2 یا 6 میلیارد، رفیقم گفت با این اختلاف من 3 تا زن می گیرم
خلاقیت تحسین برانگیز پسر عاشق ایرانی در ابراز عشق اش به بانو با نصب یک بنر در خیابان حماسه ساز شد +عکس/ آقا این خیلی سمی بود مواظب غلظت خونتون باشید
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
تعرفه استخراج مقاله از پایان نامه