دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / دنیای مد و زیبایی / کیف و کفش /

لوازم ضروری موجود در کیف خانم های شیک و با کلاس 

سه شنبه، 01 تیر 1400
کیف خانم های باکلاس و شیک شامل وسایل ضروری است که ممکن است در هر مکان و زمانی مورد نیاز باشند.

کیف هر فردی شامل وسیله هایی است که او با آن ها زندگی می کند، شاید بعضی از آن ها برای او بسیار مهمتر از پول نقد باشند. اما چند وسیله اساسی وجود دارد که هر زنی باید در کیف خود داشته باشد. بیایید باهم نگاهی به این وسایل بیندازیم:

وسایل ضروری داخل کیف خانم ها

یک خانم شیک پوش و باکلاس همیشه باید برای هر چیزی، هر کسی و هر زمانی آماده باشد بنابراین باید کیف دستی خود را از قبل آماده نماید و یک سری از وسایل ضروری را در کیف خود داشته باشد . در این بخش لیست انواع وسایل ضروری داخل کیف خانم ها را آورده ایم تا بتوانید در مواقع ضروری از این وسایل استفاده کنید.

کیف پول

اولین و مهم ترین وسیله ای که هر خانمی باید در کیف خود داشته باشد ، کیف پول شیک و جادار است که بتوانند وسایل شخصی همچون : پول و انواع کارت بانکی و کارت شناسایی خود را درون ان قرار دهند.

کیف لوازم آرایشی

کیف لوازم آرایشی دومین وسیله ی مهم است که خانم ها باید داشته باشند. شاید با خود بپرسید چرا ؟ به این دلیل که محال است هیچ خانمی بدون لوازم آرایشی خود از خانه بیرون رود. به همین منظور شما باید یک کیف با فضای مناسب داشته باشید تا لوازم آرایشی مورد نیاز خود را درون آن قرار دهید. نیازی نیست تمام لوازم آرایشی خود را با خود حمل کنید ، بهتر است چند تکه ی مهم لوازم را که شامل : کرم مرطوب کننده دست – مرطوب کننده لب – ضد آفتاب و آیینه می باشد را با خود به همراه داشته باشید.

خوشبو کننده دهان

بوی بد دهان شاید برای مردان آن چنان مهم نباشد اما یک زن نباید در هیچ شرایطی دهانش بوی بد دهد. به همین منظور سعی کنید در کیف خود خوشبوکننده هایی همچون : آدامس نعنایی و اسپری داشته باشید تا بعد از خوردن برخی غذاها از آن استفاده نمائید.

عطر و ادکلن

عطر از دیگر وسایل مهم و ضروری است که هر آقا و خانمی باید به همراه خود داشته باشند. برای جلوگیری از بوی عرق ، همیشه در کیفتان عطر داشته باشید تا در مواقع ضروری از آن استفاده نمایید و همیشه خوشبو باشید.

عینک آفتابی

عینک آفتابی تنها برای زیبایی نیست ، بلکه شما باید از عینک آفتابی برای مراقبت از چشم هایتان در برابر نور آفتاب استفاده کنید. به همین منظور داشتن یک عینک آفتابی بسیار واجب و ضروری است. همچنین سعی کنید جعبه عینک خود را هم درون کیف داشته باشید تا در مواقعی که به آن نیازی نداشتید ، عینک را درون جعبه قرار دهید.

ضدعفونی کننده دست

دستان شما در طی روز در معرض انواع آلودگی و باکتری قرار دارد . مطمئناً شما همیشه دسترسی به آب برای شستشوی دست هایتان را ندارید ، پس بهتر است در کیف خود ضد عفونی کننده دست را هم حتماً جای دهید..

دسته کلید

اگر فردی حواس جمع نیستید و مدام در حال گم کردن دسته کلید خود هستید ، بهتر است از جاکلیدی های متصل به قلاب استفاده کنید و آن را از درون کیف به یکی از سگک ها متصل کنید.

شانه و کش مو

شانه یکی از وسایل مورد نیاز هر فردی است . اگر زیاد عرق می کنید و موهای ژولیده ای دارید بهتر است همیشه کش مو و شانه به همراه داشته باشید تا در مواقع مورد نیاز خیلی سریع موهای خود را به وسیله کش مو از پشت ببندید.

آینه

یک آینه ی کوچک و جیبی ، می تواند به شما برای مرتب کردن صورتتان کمک کند.

هندزفری

بسیاری از خانم ها مجبور هستند ساعت ها در طی روز در مترو و تاکسی باشند ، به همین منظور گوش دادن به موسیقی مورد علاقه می تواند شما را تا مقصد سرگرم و شاداب کند.

آب نبات و شکلات

ممکن است هر کسی در برخی مواقع دچار افت فشار و سرگیجه شود پس یک خانم دور اندیش باشید و برای تعدیل احوالتان و افزایش انرژی خود همیشه چند شکلات و یا آبنبات در کیفتان داشته باشید.

شارژر موبایل

هیچ چیز بدتر از تمام شدن باتری موبایل مخصوصاً زمانی که نیاز شدید به موبایل را دارید ، نیست. همیشه شارژر خود را به همراه داشته باشید تا در مواقع مورد نیاز از آن استفاده کنید.

فایل ناخن

فایل ناخن آیتمی است که هر خانم باید در کیف خود داشته باشد! این فایل به شما کمک می کند در طول مدتی که بیرون از خانه هستید، زمان خود را با ناخن شکسته سپری نکنید! این وسیله از این اتفاق ناگوار جلوگیری می کند.

ضدعفونی کننده

ضدعفونی کننده دست را به لیست وسایل ضروری که هر خانمی باید در کیفش داشته باشد، اضافه کنید. داشتن این وسیله نه تنها شما را به دشت خوشبو جلوه می دهد، بلکه میکروب های دست شما را نیز از بین می برد.

پد و دستمال کاغذی

به همراه داشتن یک پد و دستمال کاغذی، ضروری تر از آن چیزی است که فکرش را می کنید! وسایلی که فقط برای دوره ای خاص نباید در کیف تان باشد. می دانید که همیشه اتفاقات را نمی شود پیش بینی کرد. وجود این وسایل در کیف تان شما را از پریشانی و نگرانی این زمان ها می رهاند.

رژ لب

همانطور که هر زنی می داند، رژ لب یک نقطه کانونی زیبا در صورت زن است. بنابراین، اگر برای آرایش صورت خود وقت ندارید، رژ لب بهترین انتخاب خواهد بود تا ظرافت و فریبندگی را به صورت خود هدیه کنید.

سوزن های ایمنی یا کیت دوخت

هنگامی که دکمه پیراهنتان پاره می شود، این یک بهانه خوب برای خرید یک پیراهن جدید است. با این حال، اگر این اتفاق وسط روز بیفتد و هنوز هم در محل کار باشید، برای چند ساعت آینده چه کار می کنید؟ در این وضعیت، کیت ایمنی و مینی خیاطی، روش نجات شما خواهد بود.

آسپرین یا تیلنول

چند بار در هنگام خروج از خانه سردردگرفته اید؟ سردرد ممکن است در تمام روز با شما باشد و باعث عقب افتادن کارهایتان شود. با داشتن یک بسته آسپرین، تایلنول یا سایر داروهای ضد درد، می توانید سردرد خود را از بین ببرید و در طول روز کارهایتان را انجام دهید.

دفترچه یادداشت و خودکار

مردم معمولا برای ذخیره اطلاعات مهم از برنامه کاربردی یادداشت در تلفن همراه خود استفاده می کنند. اما زمانی که می خواهید برای یک توریست چیزی بنویسید و یا زمانی که باتری گوشی در حال اتمام است چه می کنید؟ در این مواقع داشتن یک دفترچه یادداشت ضروری است. شما می توانید از کتابفروشی های محلی یک دفترچه یادداشت کوچک تهیه کنید! شاید عجیب و غریب به نظر برسد که داشتن دفترچه یادداشت امری ضروری است، اما شما می توانید برای نوشتن شماره تلفن، آدرس و یا هر یادداشت مهم دیگر از آن استفاده کنید. علاوه بر این، گاهی اوقات اتفاق می افتد که برای نوشتن شماره پلاک، قلم و کاغذ می تواند بسیار مفید باشد. تقریبا بیشتر مردم برای بسیاری از یادآوری ها به تلفن همراه خود وابسته هستند؛ با این حال زمانی که باتری آن تمام می شود دفترچه یادداشت قابل اعتمادتر است.

خودکار یا مداد جزء وسایلی هستند که بهتر است در کیف هر فردی باشد، گاهی می خواهید چیزی را یادداشت کنید و برای نوشتن به خودکار نیاز پیدا می کنید.از ملزومات اصلی کیف خانم های حواس جمع به همراه داشتن یک دفتر کوچک به همراه یک خودکار ساده است تا بتواند در مواقع لازم از آن استفاده کند.

اطلاعات تماس اضطراری

اطلاعات تماس های اضطراری یک چیز معمولی است که باید با خود داشته باشید. این امر در مواقعی ضروری است که شما را با فرد دیگری اشتباه گرفته اند و کسی باید هویت شما را تضمین کند. به طور جدی، اگر در یک حادثه دخیل نیستید و نمی توانید از خودتان دفاع کنید، اطلاعات تماس بسیار مهم است.

فندک

اگر سیگار نمی کشید و فندک هم ندارید با این حال برای مقاصد اضطراری بهتر است یک فندک همراه خود داشته باشید. مواقع اضطراری شامل سوزاندن نخ های ریز لباس و روشنایی شمع در کیک می باشد. علاوه بر این، اگر در بیابان سرگردان هستید و می خواهید یک آتش درست کنید، به یک فندک نیاز پیدا می کنید.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز سه شنبه 18 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
هزینه چاپ یک کتاب
(فیلم) داماد کم شعور گریه عروس را درآورد! / وقتی مامان و بابات برات زن می‌گیرن و تو جنبه نداری!
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
نگاهی به جشن تولد 93 سالگی پدر حمید معصومی نژاد گوینده خبر از رُم/مبارکا باشه +عکس
طلاق بی سر و صدای آرام جوینده و سپهر حیدری در پی انتشار ویدئوهای مستهجن و غیراخلاقی
عکس قدیمی دیده نشده از جواد نکونام و لیلا اوتادی با یک ژست عجیب و غریب! / واقعا مغز طراح این ژست رو باید تو موزه نگه داشت!
نگاهی به تغذیه مدرسه ساده و سالم پناه و نبات دخترای شاهرخ استخری در بلژیک+عکس/ مثل همیشه مقوی و مفید
رونمایی از چهره واقعی و زیبای کیمیا خاتون و شمس تبریزی برای اولین بار/ چشمان بادامی و ابروی کمانی دختر مولانا+عکس
هندی حرف زدن محمدرضا گلزار در آنتن تلویزیون/ آیسان خانوم باید به این همه استعداد افتخار کنه +فیلم