دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

سیاست /

لبنان، ترکیه و رژیم صهیونیستی را به "کلاهبرداری و دزدی" متهم کرد 

یکشنبه، 28 دی 1399
کد خبر: 130043
ساعد نیوز: وزارت صنعت لبنان در بیانیه‌ای ترکیه و رژیم صهیونیستی را به فریب دادن مصرف کنندگان در بازارهای خارجی و استفاده از لوگوهایی روی تولیدات غذائی متهم کرد که این کالاها و تولیدات را با منشا لبنانی جلوه می‌دهند و این اقدام را "دزدی و کلاهبرداری" خواند.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز به نقل از ایسنا: این وزارتخانه در بیانیه ای اعلام کرد که اطلاعات ثابت شده ای را به همراه تصاویر در اختیار رسانه های لبنانی و خارجی می گذارد که علنا حکایت از این دارد که ترکیه و رژیم صهیونیستی و دیگر طرف ها مصرف کنندگان را در بازارهای خارجی فریب می دهند و در این راستا، لوگوها و برچسب هایی را روی تولیدات غذائی استفاده می کنند که اینگونه القاء می کند که تولید لبنان هستند.

وزارت صنعت لبنان در بیانیه خود اعلام کرد که این تجاوز جدید- قدیمی یک کلاهبرداری و سرقت به حساب می آید و یک جنایت تمام عیار در حق حاکمیت لبنان و اقتصاد و صنعت آن است.

در این بیانیه آمده است که وزارت صنعت به همراه وزارت خارجه به هیئت های دیپلماتیک لبنان در خارج دستور خواهد داد تا این موضوع را پیگیری کنند تا طرف های مسبب این اقدام بازخواست شوند.

این وزارتخانه تاکید کرد که بستن شدن کشور باعث عدم فعالیت کارخانه های لبنانی شد و این مساله علاوه بر مشکل مذکور، باعث تعلیق فعالیت اقتصاد ملی و توقف چرخه تولید آن و صادراتش شده و باعث می شود تا صادر کنندگان لبنانی بازارهای خود را از دست بدهند که این امر در آینده نیز امکان جبران ندارد و این فایده را به رقبای خارجی می رساند تا این بازارها را به دست آورند.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 15 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
نحوه محاسبه هزینه چاپ یک کتاب
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
هزینه استخراج مقاله ISI از پایان نامه
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
ترجمه رسمی انگلیسی اسناد و مدارک
مراحل چاپ کتاب با بهترین کیفیت
قیمت استخراج مقاله از پایان نامه
چاپ فوری مقالات علمی پژوهشی