لحضات ناب از حال خوش سردار سلیمانی در حال هم زدن دیگ آش رشته نذری در تاسوعا در حیاط خانه +عکس

  دوشنبه، 25 تیر 1403
لحضات ناب از حال خوش سردار سلیمانی در حال هم زدن دیگ آش رشته نذری در تاسوعا در حیاط خانه +عکس
ساعدنیوز: تصویری از سردار سلیمانی در حال هم زدن دیگ آش نذری را مشاهده بفرمایید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز، قاسم سلیمانی نام پدر حسن متولد 20 اسفند سال 1335 در شهرستان رابُر از توابع استان کرمان در ایل عشایر سلیمانی و فرمانده پیشین سپاه قدس است. او در دوران جنگ ایران و عراق فرمانده لشکر 41 ثارالله و از فرماندهان عملیات‌های والفجر هشت، کربلای چهار و کربلای پنج بود.

قاسم سلیمانی در سال 1379ش از سوی آیت‌الله خامنه‌ای رهبر جمهوری اسلامی ایران، به فرماندهی سپاه قدس منصوب شد. پس از ظهور داعش در عراق و سوریه، سلیمانی به عنوان فرمانده سپاه قدس با حضور در این مناطق و سازماندهی نیرو‌های مردمی، به مبارزه با این گروه پرداخت. وی در سال 1389ش، موفق به أخذ درجه سرلشکری شد. سردار سلیمانی بامداد جمعه 13 دی ماه 1398 به شهادت رسید.


2 دیدگاه
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: آقای ما اجازه نمی‌دهد که در خانه، غیر از برنج کوپنی استفاده کنیم و آن هم کفاف خوراک ما را بیش از یک بار در هفته نمی‌دهد (752 نظر) رهبر معظم انقلاب: در ایستگاه منتظر قطار بودم که فردی که اصلا نمی شناختمش شروع کرد به مسخره کردن من+ویدیو (250 نظر) میزبانی رهبر معظم انقلاب از مهمانش در ضیافتی به صرف شام +عکس/سفره ای که اُملت تنها غذای آن بود... (198 نظر) رهبر معظم انقلاب: ساعت 5 صبح که کارم رو شروع می کنم، ده و ربع دیگه دلم میخواد بخوابم+ویدیو (192 نظر) (فیلم) ورود جالب و معنادار رهبر انقلاب به حسینیه امام خمینی (ره) به همراه مسعود پزشکیان و شعار حیدر حیدر جمعیت (126 نظر) نگاهی به ماشین BMW لوکس و هوش پران رهبر معظم انقلاب+ویدئو (123 نظر) نگاهی به میز عقد ساده و با دیزاین مختصرِ زینب سلیمانی دختر کوچکِ سردار سلیمانی و همسر لبنانی‌اش+عکس/ استندهای اسم و شمع های تک رنگ (111 نظر) ریحانه سادات دختر بزرگ شهید رئیسی: سجاده نماز پدرم را در اندونزی تکه تکه کردند و به عنوان تبرّک بین مردم پخش کردند+ویدیو (97 نظر) خلاقیت هوش پران مغازه دار کاشانی برای کشاندن مشتری به مغازه حماسه آفرید/ مغزشو باید طلا گرفت+عکس (72 نظر) در خانه شهید رئیسی به روی همه مردم باز می شود (68 نظر) نگاهی به کیک تولد آیتک سلامت کاپیتان چشم آبی تیم ملی والیبال بانوان و رقیب زهرا گونش/ مبارکا باشه (61 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (29 نظر) میز غذای ساده رهبر معظم انقلاب و خوردن غذا در بشقاب استیل/ ساده زیستی ایشان همیشه مثال زدنی است+عکس (22 نظر) حضور بازیگران و ورزشکاران در ضیافت باشکوه نذری رضا گلزار بدون آیسان آقاخانی+عکس/ از یکتا ناصر و منوچهر هادی تا سعید معروف (24 نظر) خلاقیت بی نظیر راننده تهرانی، با نوشته جالب پشت پژو پارس حماسه آفرین شد/ آدم حَظ میکنه از این درک و فهم بالا (24 نظر)
تیتر امروز   
فال حافظ با تفسیر روز سه‌شنبه 26 تیر 1403 + فیلم
فال انبیاء روزانه سه‌شنبه 26 تیر ماه 1403
فال روزانه امروز سه‌شنبه 26 تیر ماه 1403
فال شمع روزانه امروز سه‌شنبه 26 تیر 1403
فال قهوه با نشان روز سه‌شنبه 26 تیر ماه 1403
فال ابجد روزانه سه‌شنبه 26 تیر 1403
رهبر معظم انقلاب: بعد از فوت پدرم همه‌ی موجودی خانه‌اش 45 هزار تومان شد که نمی‌شد با آن گاز یا یخچال خرید
تغییر چهره جذاب مومویِ چشم آبیِ سریال بچه مهندس در کنار همسر خوش تیپ و جنتلمنش بعد از 6 سال +عکس
زن خائن در آبادان شوهرش را زنده زنده آتش زد / جنایتی هولناک برای پنهان ماندن رابطه شیطانی
معتاد کارتن خوابی که از پول گذشت اما دروغ نگفت!!
اعلام اسامی پذیرفته‌شدگان دکتری بدون آزمون دانشگاه علامه طباطبائی
فراخوان دانشگاه الزهرا (ع) برای ثبت‌نام کاروان دانشجویی اربعین
ویدیو/ آموزش ساخت آلاچیق خوشگل با پالت چوبی در سه سوت/ حتماً تا آخر ببینید، انصافاً هم هنرمنده هم خلاق
ویدیو/ راز موفقیت یونس ژائله مدیرعامل شیرین عسل به روایت خودش/ سرمایه نداشتم، فرش خانه‌ام را فروختم...
(ویدئو) نبوغ دیجیتال در عصر رنسانس/ ربات نقاش داوینچی، شاهکار قرن پانزدهم که هنوز هم دنیا را به حیرت وا می دارد!
منتخب روز   
اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!! واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان سکانسی از سریال پُرحاشیه این روزها؛ زمین خوردن ثریا در سریال در انتهای شب/ شما چه حِسی داشتین؟