لحظه مواجهه پسر شهید علی رنجبر با قاتل پدرش + فیلم

  شنبه، 16 بهمن 1400 ID  کد خبر 191064
لحظه مواجهه پسر شهید علی رنجبر با قاتل پدرش + فیلم
ساعد نیوز: پسر شهید علی رنجبر با قاتل مواجه شد.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز به نقل از رکنا، پسر شهید علی رنجبر با بغض و گریه در جمعی از خبرنگاران به قاتل پدرش گفت: به احترام پدر شهیدم به تو حرفی نمی زنم. پدرم را به قتل رساندی، چرا دستت نلرزید؟ چگونه توانستی به صورت پدرم نگاه کنی؟

قاتل شهید علی رنجبر ظهر امروز جمعه 15 بهمن ماه، با اقدامات اطلاعاتی تیمی از ماموران پلیس شناسایی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

جزئیات دستگیری قاتل شهید علی رنجبر

سردار رهام بخش حبیبی فرمانده انتظامی فارس در خصوص دستگیری عامل شهادت شهید علی رنجبر گفت: پس از به شهادت رسیدن شهید علی رنجبر با اقدامات اطلاعتی مخفیگاه قاتل در یکی از روستا های استان فارس شناسایی شد.

وی افزود: بدین ترتیب تیمی از ماموران پلیس راهی مخفیگاه قاتل شدند که متهم پس از مشاهده پلیس به ماموران حمله کرد و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه هنگام درگیری ماموران پلیس به متهم شلیک نکردند، در ادامه گفت: از مخفیگاه این شرور چاقوی آغشته به خون شهید علی رنجبر کشف شد و متهم قبل از دستگیری مواد مخدر مصرف کرده بود.

تصویر

رئیس کل دادگستری استان فارس تشریح کرد

با قدرت و تسلط اطلاعاتی سازمان اطلاعات انتظامی کشور و سرعت عمل مجموعه ی انتظامی ، اوباش نامی و قاتل شهید رنجبر دستگیر شد.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی با بیان اینکه این قاتل ظهر امروز در شهرستان شیراز دستگیر شد گفت: متهم در تاریخ ۱۳ بهمن ماه یک هزار و چهارصد در ساعت ١٩ و ۴۸ دقیقه سرهنگ دوم علی اکبر رنجبر جمعی پاسگاه بیدزرد شیراز با سلاح سرد مورد هجمه قرار داد و وی را به قتل رساند.

او گفت: این اقدام قاتل پس از مجروح نمودن سرباز وظیفه انجام گرفته است و شهید رنجبر قصد انجام وظیفه سازمانی خود در مواجهه با اراذل و اوباش را داشته است.

موسوی گفت: متاسفانه شهید رنجبر در درگیری با متهم از ناحیه شریان های حیاتی مورد ضربه سلاح سرد قاتل قرار گرفته و در صحنه حادثه جان به جان آفرین تسلیم می نماید.

او با بیان اینکه پس از متواری شدن قاتل تحقیقات به صورت شبانه روزی در دستور کار قرار گرفت گفت: دقایقی قبل با تلاش های شبانه روزی و اقدامات عملیاتی پلیس انتظامی استان فارس و همکاری اطلاعاتی ویژه سربازان گمنام امام زمان (عج) محل اختفای متهم در شهرستان شیراز شناسایی و قاتل شهید رنجبر دستگیر شد.

این مقام عالی قضایی استان افزود: تحقیقات در خصوص انگیزه متهم توسط مقام قضایی ادامه دارد و در سریع ترین زمان ممکن و پس از تکمیل تحقیقات با صدور کیفرخواست و حکم قاطع، متهم پرونده به مجازات قانونی خواهد رسید.

شهید سرهنگ دوم علی اکبر رنجبر از جمله پرسنل شجاع و رشید ناجا بود که هفته قبل نیز در همین محور، بیش از ۱۰۰ کیلوگرم مواد مخدر را از قاچاقچیان کشف و ضبط کرده بود.

جزئیات شهادت

سردار حبیبی در پاسخ به سوال آیا مردم در صحنه حضور نداشتند گفت: مردم در رستوران بوده و بعد از درگیری و شنیدن سر و صدا به صحنه می آیند اما زمانی است که کار از کار گذشته؛ فرد مجرم ضربه را زده و سوار خودرو شده و فرار می کند.

وی در در این خصوص که آیا ماموران پلیس بر حسب تماس تلفنی در آن صحنه حاضر شده یا در حال مأموریت بوده اند گفت: تماس تلفنی در کار نبود؛ تردد مأموران پلیس در آن مسیر طبق معمول و برنامه روزانه و روتین همیشگی در راستای رصد و اشراف در منطقه انجام شده است.


6 دیدگاه
  دیدگاه ها
شهروند
2 سال پیش

مشکوکه،تاحرفهای قاتل دردادگاه شنیده نشه نمیشه قضاوت کرد.روح شهیدشاد
نادر
2 سال پیش

دوستی در نیروی انتظامی داشتم که بخاطر آسیب دیدن یک مجرم خطرناک در حین فرار، چهار ماه در زندان بود،، این مامور مرحوم از ترس اینکه دچار گرفتاری نشه و از سوی مجرم به دادگاه کشیده نشه، نتونست از اسلحه استفاده کنه،،،، یک مامور در مشهد متهم رو به میله میبنده و با عث مرگ متهم میشه،،، هر دو حالت این اتفاقات خطرناکه و باید راهی برای درست اجرا شدن قانون ایجاد بشه،،، روحش شاد
پارسا
2 سال پیش

قطعا باید به بدترین شکل اعدام بشه،،،،خیلی خیلی حیوان و پست هست،،،،😡😡😡😡😡
بازدیدکننده
2 سال پیش

باکمال تشکر از کل نیروهای مسلح بخصوص انتظامی برای سرعت عمل در کارشان
فرهاد
2 سال پیش

اسلحه دست مامور ولی حکم تیر نداره میزد تو پاش بی شرف رو. همش تقصیر دولت نه تقصیر قاتل الان توجیب همه چاقو قمه شده دولت دستور بده چاقو قمه دست هرکس بود ادعای قدرترمیکنه بزنه تو پاش وبه مامور حمله کرد بزنه تو سرش از فردا هیچ کس ناخون گیر هم تو جیبش نمیزاره. همه مردمم راضی هستن
سودا
2 سال پیش

والا دیدن و شنیدن چنین صحنه هایی قلب هر انسانی رو بدرد میاره بایدب اشد مجازات برسه این حیوان آدم نما
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: آقای ما اجازه نمی‌دهد که در خانه، غیر از برنج کوپنی استفاده کنیم و آن هم کفاف خوراک ما را بیش از یک بار در هفته نمی‌دهد (645 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (110 نظر) نگاهی به ماشین مازراتی هوش پران علی دایی که همه آرزوشو دارن/ شهریار فوتبال ایران سوار بر دلبر مشکی😍 (88 نظر) (فیلم) ورود جالب و معنادار رهبر انقلاب به حسینیه امام خمینی (ره) به همراه مسعود پزشکیان و شعار حیدر حیدر جمعیت (63 نظر) رهبر معظم انقلاب: بعد از فوت پدرم همه‌ی موجودی خانه‌اش 45 هزار تومان شد که نمی‌شد با آن گاز یا یخچال خرید (50 نظر) میز غذای ساده رهبر معظم انقلاب و خوردن غذا در بشقاب استیل/ ساده زیستی ایشان همیشه مثال زدنی است+عکس (44 نظر) مات و مبهوت موندن مهران مدیری از دیدن همزاد خودش تو دورهمی/ چقدرم که شبیه همدیگه هستن!+عکس (29 نظر) رهبر معظم انقلاب: من در کلاس اول ابتدایی چشمانم ضعیف بود و تخته سیاه و چهره معلم رو نمی‌دیدم +ویدیو/ از 13 سالگی عینکی شدم (29 نظر) ریحانه سادات دختر بزرگ شهید رئیسی: سجاده نماز پدرم را در اندونزی تکه تکه کردند و به عنوان تبرّک بین مردم پخش کردند+ویدیو (23 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (21 نظر) حضور ساده و بدون تشریفات همسر رهبر معظم انقلاب در یک درمانگاه/ ایشان گفتند من نمی‌خواهم پارتی بازی بکنم+ویدیو (16 نظر) خلاقیت منحصر به فرد آرایشگر خوش ذوق در تغییر چهره داماد حماسه ساز شد+ویدئو/سلطان بی چون و چرای گریم در سطح خاورمیانه😂 (15 نظر) هنرمندان و ورزشکارانی که در مراسم نذری پوریا پورسرخ بازیگر سریال کیمیا حضور داشتند/ علی پروین هم بود+عکس (12 نظر) بازیگرانی که در جوانی فوت شده اند + ویدئو با صدای معتمدی سریال گرگ و میش / روحشان شاد چقدر حیف شدن😥 عسل بدیعی، پوپک گلدره و .. (11 نظر) توصیف زیبایِ مژده لواسانی مجری چادری صدا و سیما از امام حسین(ع) با چشمان گریان و صدایی لرزان +ویدیو/ چه تعابیر نابی (9 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
قولی که رهبر معظم انقلاب برای یک دختر خانم دادند/ کلاه صورتی که رهبری هدیه دادند را قاب کرده‌ام
انتصاب دکتر رضا فلاحت به‌عنوان معاون پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی سهند
فال روزانه امروز جمعه 29 تیر ماه 1403
فال شمع روزانه امروز جمعه 29 تیر 1403
فال ابجد روزانه جمعه 29 تیر 1403
فال انبیاء روزانه جمعه 29 تیر 1403
فال قهوه با نشان روز جمعه 29 تیر ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز جمعه 29 تیر 1403 + فیلم
دردسر بسته معیشتی دکتر پزشکیان، رئیس جمهور منتخب برای مردم
هیئت معروف بازیگران و هنرمندان سرشناس ایرانی در تهران/ پاتوق رضا گلزار، بهرام رادان و علیرضا واحدی نیکبخت لو رفت+عکس
تغییر چهره باورنکردنی فهیمه سریال پایتخت/ نسرین نصرتی از فهیمه تا حکیمه در انتهای شب
بازیگران و هنرمندان مشهوری که در عروسی شاهانه آمبانی حضور داشتند/ از شاهرخ خان و همسرش تا خواهران کارداشیان با لباس های چشم نواز
قاب زیبایی از فریبا کوثری، عمره سریال "مختارنامه"، در کنار برادر و مادر خوش خنده و پرانرژی اش/ گلدوزی های مانتو مجلسی اش چقدر زیبا و خاصه!
(ویدئو) فوت کوزه گری برای خوشمزه ترین نذری ماه محرم!/فرمول «قیمه نذری» با ادویه های مخصوص آشپز هیئت امام حسین
یادی کنیم از آخرین عکس منتشر شده از بازیگران جوان فوت شده در کنار فرزندان ناز و بانمکشان/ واقعا جگر آدم آتش میگیره واسه بچه‌های دل سوختشون
منتخب روز   
(فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!! واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان