دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

هنر و رسانه /

لحظه اعدام "پردیس پورعابدینی" / سکانسی از سریال «گناه فرشته» + ویدیو دیدنی 

سه شنبه، 01 آبان 1403
ساعدنیوز: در این مطلب ‌می‌توانید سکانسی از سریال جذاب و پرمخاطب «گناه فرشته» با بازی "پردیس پورعابدینی" را مشاهده کنید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعد نیوز، پردیس پورعابدینی زادهٔ 22 فروردین 1379 بازیگر کشورمان است. او فعالیت خود را با بازی در مجموعهٔ آقازاده آغاز کرد که برای آن نامزد جایزه حافظ شد و به شهرت رسید. او برای بازی در فیلم غریب 1401 برندهٔ سیمرغ بهترین بازیگر نقش اول زن شد.

عکس پردیس پورعابدینی و همسرش از مواردی است که در اینترنت جستجو شده است . عکسی از پردیس پورعابدینی با حلقه ای که در انگشت داشت، کاربران را به این شک انداخت که این بازیگر متاهل شده ولی تاکنون این مسئله را رسما اعلام نکرده بود تا اینکه در اکران مردمی فیلم ساعت 6 صبح مهران مدیری، همسر پردیس پورعابدینی به عنوان یکی از حاضرین مقابل دوربین خبرنگاران ایستاد و بقول برخی خبرگزاری ها، پردیس خانم از همسرش رونمایی کرد.

پردیس پورعابدینی چون هنرمندان دیگر از کودکی علاقمند به بازیگری بود و پس از گذراندن کلاس های بازیگری مسعود کیمیایی در چندین تئاتر بازی کرد، شروع فعالیت پردیس پورعابدینی در بازیگری با نمایش شاید برای شما هم اتفاق بیافتد در سال 1397 به کارگردانی مریم ‌برزگر است.

پردیس پورعابدینی تا کنون در هیچ سریال تلویزیونی بازی نکرده است، شاید برای شما هم اتفاق بیافتد هم که به عنوان یکی از آثار این بازیگر نام برده شده، نمایش تئاتر بوده که با سریال تلویزیونی پخش شده به همین نام، تشابه اسمی دارد.

پردیس پورعابدینی که در نمایش ظهر جمعه نسیم ادبی حضور داشت، مورد توجه بهرنگ علوی تماشاگر این تئاتر قرار گرفت و این کارگردان با مشورت با حامد عنقا از پردیس پورعابدینی برای تست گریم و بازی برای سریال آقازاده دعوت به عمل آورد. لازم به ذکر است که پورعابدینی پیش از بازی در نقش راضیه(مانلی) در سریال «آقازاده» در یک فیلم کوتاه هم ایفای نقش کرده بود.

پردیس پورعابدینی با بازی در فیلم هایی چون غریب، غریزه، بی‌مادرو خائن کشی در سینما حضور داشته است، این بازیگر به خوبی توانست نقش سمیه بروجردی دختر شهید بروجردی در فیلم غریب به تصویر بکشد و به خاطر بازی در این فیلم برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن از چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر شد.

نخستین تجربه تصویری حرفه ای پردیس پورعابدینی به نقش آفرینی او در سریال نمایش خانگی آقازاده می شود، او در آقازاده نقش دختری به نام راضیه(مانلی) را ایفا نمود که از شهرستان به تهران آمده و وارد شرکت نیما(امیر آقایی) می شود تا زندگی بهتری داشته باشد سپس به عنوان طعمه ای بر سر راه حامد تهرانی(سینا مهرداد) قرار می گیرد تا بتواند برای نیما، برعلیه حامد مدرک جمع کنند و....

گناه فرشته سریال نمایش خانگی به کارگردانی،تهیه‌کنندگی و نویسندگی حامد عنقا است که روایتگر داستان زندگی و اتفاقات وکیلی به نام حامد تهرانی است که درگیر پرونده‌های قتل مرموز و شبیه به هم می باشد. در سریال گناه فرشته، پردیس پورعابدینی در کنار هنرمندانی چون شهاب حسینی (در نقش حامد تهرانی)، امیر آقایی (در نقش نوید عشیری)، لادن مستوفی، مهدی سلطانی سروستانی، دیبا زاهدی، آشا محرابی، نفس بازغی و... همبازی است.

در این مطلب ‌می‌توانید سکانسی از سریال جذاب و پرمخاطب «گناه فرشته» با بازی "پردیس پورعابدینی" و لحظه اعدام او را مشاهده کنید.









پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز دوشنبه 07 آبان
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
مراحل سابمیت مقاله
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
بسته فیلم امروز | سفارش عجیب عمو رشید برای یک اعدامی، عصبانیت مریم امیرجلالی از رضا عطاران، دلخوری اکبر عبدی از قضاوت‌ها و مجسمه جالب مهران غفوریان با تمام جزئیات
تعرفه استخراج مقاله از پایان نامه
عمو رشید در نقش زن اشکان اشتیاق / چه دلبری میکنه این رشید؛ خیلی تو نقشش فرو رفته + ویدئو
داستان های هزار و یک شب ؛ شب اول : داستان دهقان و درازگوش
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
اگه میخوای پول اضافی برای خرید فینگرفود برای مهمونیهاتو ندی این ویدیو رو تا آخر ببین تا طرز تهیه چند مدل فینگرفود سه سوته و خوشمزه رو یاد بگیری+ویدیو
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟