دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ورزش /

لحظه عجیب گلاویز شدن لیونل مسی با ستاره رئال مادرید+عکس 

پنجشنبه، 02 آذر 1402
کد خبر: 363545
ساعدنیوز: بازی آرژانتین مقابل برزیل حواشی زیادی داشت و حتی لحظه ای ستاره رئال مادرید و مسی با هم درگیر شدند.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی ساعدنیوز به نقل از فوتبالی، بامداد دیروز از ساعت 4 به وقت ایران در رقابت های انتخابی جام جهانی 2026 در منطقه آمریکای جنوبی تیم ملی آرژانتین و تیم ملی برزیل به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی تیم ملی آرژانتین موفق شد با نتیجه یک بر صفر به پیروزی برسد و هر سه امتیاز این دیدار را به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی ، این بازی در کشور برزیل برگزار می شد و ورزشگاه ماراکانا میزبان این بازی بود. پیش از شروع بازی هواداران برزیل و آرژانتین با هم درگیر شدند و همین قضیه موجب شد تا لیونل مسی و یارانش به رختکن برگردند و بازی را شروع نکنند.

پس از این که بازیکنان آرژانتین به زمین مسابقه برگشتند، رودریگو گوئس ستاره برزیلی رئال مادرید به سمت مسی رفت و او را "ترسو" خطاب کرد. در حقیقت رودریگو به خاطر این که مسی و یارانش به رختکن برگشته اند آن ها را ترسو خواند. مسی هم در حالی که در کنار رودریگو دی پائول بود به رودریگو گوئس گفت که مراقب حرف زدنش باشد چرا که آن ها قهرمان جام جهانی هستند و نمی توانند ترسو باشند.

در نهایت تیم ملی آرژانتین با گل اوتامندی در دقیقه 63 موفق شد تیم ملی برزیل را شکست دهد و در خاک برزیل فاتح این جدال سنتی شود.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 29 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
سرهنگ نیروی انتظامی که دل همه را برد! + فیلم / دمت گرم سرهنگ ...
سیل مشهد سوءمدیریت است، سیل یونان نبردی نابرابر با طبیعت ؛ برگ زرینی دیگر از BBC + فیلم