دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ویدیو / ورزشی /

لحظه آشتی امیر قلعه نویی و عادل فردوسی پور بعد از مدت ها کدورت +فیلم/ رونمایی از برادر خوشتیپ پرحاشیه ی آقای مجری 

سه شنبه، 20 شهریور 1403
ساعدنیوز: تیم ملی با هدایت امیر قلعه‌نویی یک رکورد ویژه را در ثبت امید گل در همه مسابقات به دست آورده است. در اینجا ویدئویی جالب از آشتی امیر خان با عادل را تماشا میکنید.

به گزارش پایگاه خبری ساعدنیوز، تیم ملی ایران در شرایطی برای رویارویی با امارات در دومین مسابقه از انتخابی جام جهانی آماده می‌شود که در بازی گذشته انتقادهایی نسبت به عملکرد تیم مقابل قرقیزستان انجام شد. با وجود انتقادهای صورت گرفته از سبک بازی تیم ملی اما آمار و ارقام ثبت شده از سوی تیم تحت هدایت قلعه‌نویی نشان از برتری مطلق ملی‌پوشان در بازی با قرقیزستان دارد.

نکته قابل توجهی که تیم ملی با هدایت امیر قلعه نویی در یکی دو سال گذشته در همه مسابقات ثبت کرده، بازی هجومی و درصد بالای موقعیت‌های گلزنی است. تیم ملی با هدایت قلعه‌نویی طی دو سال گذشته در بازی‌های زیادی به میدان رفته و جالب است که بدانید نسبت به همه رقبای خود در طول بازی امید گل بالاتری داشته است.

تیم ایران که در بازی گذشته مقابل قرقیزستان هم امید گل 1.95 داشت، در بازی‌های قبلی خود در تورنمنت‌های مختلف در جام ملت‌های آسیا نیز از حریفان از حیث امید گل بالاتر بود. حتی در مصاف با ژاپن که با برتری دو بر یک تیم ایران خاتمه یافت، امیدگل 1.79 ایران در برابر 0.60 ژاپنی‌ها ثبت شد.

تیم ملی که در مقدماتی جام جهانی با امارات و قطر هم‌گروه است، در جام ملت‌های آسیا مقابل هردو این تیم‌ها بازی کرد و در آن مسابقات هم امید گل ایران بالاتر بود. در بازی با قطر که برترین 3 بر 2 حریف به ثبت رسید، امید گل ایران 2.72 بود و قطری‌ها امید گل 1.69 را ثبت کردند. در مصاف با امارات هم امید گل 1.79 ایران مقابل 1.18 حریف به ثبت رسید.

این آمار ویژه در همه بازی‌های تیم ملی با هدایت قلعه‌نویی مقابل حریفان مختلف نشان از عملکرد خوب در خط حمله و فوتبال هجومی‌ای است که از تفکرات سرمربی یوزها برمی‌خیزد.

با این آمار و ارقام خوب در خط حمله تیم ملی ایران امیدوار است که مقابل امارات هم بتواند فوتبال روانی را نمایش بدهد و نتیجه مطلوب را به دست بیاورد.


پسندیدم 1 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 21 شهریور
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
بهاره رهنما: من یه پسر 6 ساله به اسم سعید دارم که امیدارم اون مثل باباش دل هیچ زنی رو نشکنه +ویدیو
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
مراحل سابمیت مقاله
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
سرنوشت مشابهی که هر سه رتبه برتر کنکور 1380 به آن مبتلا شدند/ کار رتبه‌های 1، 2 و 3 کنکور ریاضی سال 80 به کجا رسید؟+ عکس
همسر رهبر معظم انقلاب: سالهاست که ما اشیای تجملاتی را به خانه مان راه نداده‌ایم؛ فرش، پرده‌های قیمتی و مبلمان نداریم
(عکس) ساعت 150 میلیاردی و جنجالی مسی /لئو عاشق این برند ساعت مچی است
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
ویرایش و ویراستاری متون انگلیسی