دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ورزش /

لحظه درگیری نکونام و کادرفنی استقلال با تصویربردار صداوسیما/ تحریم استقلالی‌ها توسط خبرنگاران+فیلم 

یکشنبه، 05 آذر 1402
کد خبر: 363869
ساعدنیوز: جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران پس از تساوی مقابل ذوب‌آهن، به تصویربردار صداوسیما حمله‌ور شد و به وی توهین کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز به نقل از ایمنا، تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن اصفهان و استقلال تهران در چارچوب یازدهمین هفته بیست‌وسومین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور موسوم به خلیج‌فارس از ساعت 17:30 در ورزشگاه فولادشهر اصفهان با یکدیگر مصاف کردند که با تساوی یک بر یک خاتمه یافت.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران پس از این بازی همانند قبل از مسابقه در کنفرانس‌خبری شرکت نکرد، در جریان بازی یکی از تصویربرداران حاضر در محل برگزاری دیدار ذوب‌آهن اصفهان و استقلال تهران همچون بازی سپاهان و پرسپولیس با مجوز ناظر مسابقه درحال تصویربرداری از سرمربی استقلال و نیمکت دو تیم بود که سرپرست و سرمربی آبی‌ها با رفتار عجیبی از وی خواستند تصویربرداری نکند.

این تصویربردار پس از پایان بازی نیز همانند جریان مسابقه و به‌صورت حرفه‌ای درحال تصویربرداری از جواد نکونام بود که با واکنش عجیب و زننده این سرمربی باتجربه و اروپادیده روبه‌رو شد.

نکونام ابتدا هدفون این تصویربردار را از گوش وی برداشت و سپس با توهین کردن به این تصویربردار به دوربین وی نیز ضربه زد و در نهایت در کمال تعجب به‌دلیل رفتار این تصویربردار و بی‌احترامی نسبت به خود، تصمیم گرفت در کنفرانس‌خبری پس از پایان بازی شرکت نکند.

خبرنگاران اصفهانی هم در حمایت از همکار رسانه‌ای خود و رفتار بسیار زشت جواد نکونام با وی، میکروفون‌های خود را به‌صورت دسته‌جمعی روی زمین گذاشته و تمام اعضای تیم فوتبال استقلال تهران را تحریم کردند تا نشان دهند از همکار خود حمایت و اقدام ناپسند سرمربی آبی‌ها را محکوم می‌کنند.

جواد عابدین، فیلمبرداری که در جریان دیدار ذوب‌آهن و استقلال با جواد نکونام درگیری پیدا کرده بود، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مشغول تصویربرداری پخش زنده بودم و کارگردان در گوش من می‌گفت که چه تصویر‌هایی را بگیرم، در این بین جواد نکونام سرمربی استقلال به سمت من آمد و هدفون را از گوشم برداشت و الفاظ زشت و ناموسی به من گفت.

او افزود: در ادامه دیگر همکاران نکونام که دقیق آن‌ها را نمی‌شناسم به سمت من آمدند و به دوربینم آسیب زدند، این مسئله برای نکونام که در کشور‌های دیگر هم فوتبال بازی کرده و با پروتکل‌ها و کلمه HB آشنا است، خوب نیست، نمی‌دانم دلیل رفتارش چه بود، زیرا پروتکل‌ها را رعایت کرده بودم.


پسندیدم 2 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز دوشنبه 08 مرداد
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI با بهترین کیفیت
اصول مهم ویراستاری تخصصی کتاب چیست؟
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
نگاهی به میز غذای خوشمزه و رنگارنگ یکتا ناصر و منوچهر هادی قبل از طلاق +عکس/ میز سالم با سالاد و نوشیدنی های مفید
بیوگرافی زندگی شخصی امیر حسین زارع، پادشاه کشتی سنگین وزن جهان و همسرش/ آلبوم تصاویر شخصی + پدر ومادرش
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
ویدیو/ حماسه‌سازی خنده‌دار "ببعی" در برنامۀ مهمونی برای آموزش زبان انگلیسی به سبک تمرین و تکرار/ تکرار بع آخرش محشر بود
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC