دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ویدیو / مستند /

لحظه سقوط در سنگین آهنی یک سوله بر روی 2 نفر: یک ضربه مغزی و یک شکستگی مهره کمر +فیلم (صحنه دلخراش)/ اول ایمنی بعد کار 

دوشنبه، 16 مهر 1403
ساعدنیوز: بارگیری غیراستاندارد یک کامیون 10 چرخ داخل یک سوله باعث یک فاجعه شد. افتادن درب آهنی سوله با وزن بیش از 300 کیلوگرم بر ریو دو نفر از تجار فاجعه آفرید.

به گزارش پایگاه خبری ساعدنیوز، برای اینکه بتوان در محل کار با خیالی آسوده و به دور از خطر، فعالیت انجام داد، باید یکسری قوانین را تحت عنوان ایمنی محیط کار رعایت کرد. هدف از رعایت اصول ایمنی محل کار، محافظت از افراد آسیب دیده هنگام کار و فعالیت است. همان‌طور که می‌دانید برای بالا بردن دقت در کار و بهداشت کار، رعایت یکسری موارد ضروری است.

با توجه به تنوع کار و شرایط مختلفی که برای محیط‌های کاری وجود دارد، رعایت قوانین برای مدیریت ایمنی در دستیابی به کارایی سازمان به طور فزاینده‌ای اهمیت خواهد داشت. مقررات ایمنی، هر روز سختگیرانه‌تر شده و حرف اول ایمنی، شرط اولیه محیط کار است. در حقیقت می‌توان بیان کرد که علت اصلی مدیریت ایمنی و موضوع ایمنی محیط کار برای ایجاد مقررات اجباری است که باید در محل‌های کار انجام شود تا سطح آرامش و بهداشت افراد را افزایش دهد.

برای اینکه رعایت ایمنی و بهداشت در محل کار بیشتر شود و هیچ گونه آسیبی به افراد و محیط کار وارد نشود، بهتر است که قوانین مدون وضع کنید. بیشتر کارشناس‌ها بر این باور هستند که برای داشتن ایمنی محیط کار بهتر است، قوانینی تدوین شود. در این صورت با توجه به این قوانین، فعالیت‌های رسمی‌شکل می‌گیرد و برنامه‌های انجام کار مشخص می‌شود. در تحقیقاتی که انجام شده‌است در برخی از محیط‌های کار به کف محیط کار اهمیت کمتری داده‌می‌شود و این بخش مهمی از محیط محل کار بوده که باید نیروهای خدماتی را آموزش داد.

  برچسب ها: حوادث ایمنی

پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز دوشنبه 16 مهر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
ترجمه تخصصی کتاب
(ویدئو) دِیت ناموفق کفترهای عاشق در قهوه تلخ/ سیامک انصاری: تو تاریخ بهترین سن ازدواج واسه مردا 36 بود، سحر جعفری: چقدر احمقانه، واسه همین سرنگون شدن؟!
تعرفه استخراج مقاله از پایان نامه
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
جدیدترین پست اینستاگرامی نگار جواهریان از دخترشان، نوردخت، بعد از ماه‌های طولانی که از فضای مجازی دور بوده
اصول مهم ویراستاری تخصصی کتاب چیست؟
نگاهی به عیادت دسته جمعی سلبریتی ها از کودکان سرطانی و قوت قلب دادن به خانواده‌هایشان؛ نرگس محمدی، عادل فردوسی‌پور، الهام حمیدی، هادی کاظمی و... +عکس
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI با بهترین کیفیت