دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / سلامت خانواده / پوست و مو /

لیفت آندوسکوپی ابرو و پیشانی 

پنجشنبه، 17 مهر 1399
لیفت آندوسکوپی ابرو روشی است که به منظور جوانسازی پوست صورت با استفاده از تکینیک های جراحی انتخاب شده و به ترمیم قسمت بالایی صورت می پردازد. این جراحی می تواند موجب کاهش چین و چروک و خط و خطوط عمیق پوست شده و موقعیت مکانی ابروها را طبق معیارهای زیبایی بازسازی نماید.

لیفت آندوسکوپی ابرو روشی است که به منظور جوانسازی پوست صورت با استفاده از تکینیک های جراحی انتخاب شده و به ترمیم قسمت بالایی صورت می پردازد. این جراحی می تواند موجب کاهش چین و چروک و خط و خطوط عمیق پوست شده و موقعیت مکانی ابروها را طبق معیارهای زیبایی بازسازی نماید.هدف از انجام لیفت آندوسکوپیک ابرو برطرف کردن افتادگی پلک ها (پتوزیس) که به دنبال افزایش سن گریبانگیر فرد شده است، اصلاح موقعیت ابرو ها و کاهش چین و چروک ها در قسمت بالایی صورت می باشد.پیشانی، ابرو و چشم ها مناطقی هستند که در این جراحی مورد بازسازی قرار می گیرند. این تکنیک می تواند ۴ الی ۶ میلی متر ابروها را جا به جا کرده و موقعیت آنها را تنظیم نماید.

گزینه های پیش روی شما برای لیفت ابرو شامل موارد ذیل می باشند:

  • لیفت موقتی ابرو به وسیله تزریق بوتاکس
  • جراحی پلک فوقانی و برداشتن پوست و پف با بروپکسی
  • لیفت ابرو سوپراسیلیاری
  • لیفت ابرو به روش کرونال باز

لیفت ابرو چه کار می کند؟

با پیر شدن صورت، صورت می افتد. این اصل در مورد گردن، گونه ها و همچنین ابرو و پیشانی نیز صدق می کند. نشانه های اصلی پیر شدن ابرو و پیشانی به صورت زیر هستند:

  • -چندین چین افقی در پیشانی
  • -چندین چین عمودی بین ابروها
  • -ابروهایی که پایین آمده اند و باعث ایجاد ظاهر پوست اضافه روی پلک ها می شوند.
  • -ابروهایی که صاف هستند یا به سمت پایین و بیرون شیب برداشته اند و قوس زیبا ندارند.

هدف لیفت ابرو با اندوسکوپ اصلاح نشانه های پیری پیشانی و ابرو و برگرداندن انها به موقعیت بالاتر و طبیعی تر است.

ابروها و پیشانی ایده آل از نظر زیبایی

پیشانی جوان هیچ نشانه ای از پیری پوست یا چروک خوردگی ندارد. در زمان استراحت، پیشانی باید صاف باشد و نباید بین ابروها اخم باشد. ابروها باید اندکی بالاتر باشند و دنباله ابرو باید بالاتر از بخش داخلی قرار گیرد.

عمل لیفت آندوسکوپی ابرو و پیشانی

لازم به ذکر است هنگامی که روش بلفاروپلاستی به عنوان یک جراحی اصلی در نظر گرفته می شود ، جراح باید روابط مهم بین پیشانی ، ابروها و پلک های فوقانی را در نظر داشته باشد.زیرا در بسیاری موارد ، بیماران به منظور اصلاح پلک های افتاده و انجام جراحی زیبایی پلک مراجعه می کنند ؛ در صورتی که در اغلب موارد عامل اصلی ، افتادگی ابروها بوده و ممکن است جهت رفع آن ، تنها نیاز به جراحی پیشانی یا در برخی موارد نیاز به انجام لیفت پیشانی همراه با عمل جراحی پلک باشد.

کاربردهای عمل لیفت آندوسکوپیک ابرو و پیشانی

لیفت آندوسکوپی پیشانی ، می تواند در حالی که زخم های جراحی و اختلال بافت را به حداقل می رساند ؛ موجب لیفت ابرو نیز شود.به طور کلی ، هدف از آن تنها بالا بردن ابروها نیست ؛ بلکه برای کاهش چین و چروک های افقی و عمودی پوست ، بهبود چروک های گوشه چشم و کاهش سطح پوست زیر ابرو هم می توان از آن بهره برد.

ارزیابی بالینی قبل از لیفت آندوسکوپی ابرو و پیشانی

افتادگی ابرو در بیمارانی که دارای پوست اضافی در پلک بالایی خود هستند جای شک دارد ، حتی اگر ابروها در موقعیت نرمال باشند ؛ لذا باید علت آن مشخص گردد.لذا زمانی که بیمار می خواهد برای جراحی پلک اقدام کند ، باید منشأ این مشکل مشخص شود.از این رو جراح متخصص ، پیش از آن که اقدامی برای جراحی پلک نماید بیمار را برای عمل جراحی ابرو و پیشانی ارزیابی خواهد نمود.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز دوشنبه 17 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
نحوه محاسبه هزینه چاپ یک کتاب
هندی حرف زدن محمدرضا گلزار در آنتن تلویزیون/ آیسان خانوم باید به این همه استعداد افتخار کنه +فیلم
مراحل اکسپت مقاله
استخراج مقاله از پایان نامه ارشد و دکترا + پاورپوینت آموزشی
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
گام به گام مراحل چاپ کتاب
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری