دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ورزش /

لیگ قهرمانان فعلاً لغو نخواهد شد 

سه شنبه، 13 اسفند 1398
کد خبر: 66444
ساعد نیوز:  رئیس اتحادیه فوتبال اروپا احتمال لغو بازی‌های لیگ قهرمانان اروپا به دلیل نگرانی از شیوع کرونا در قاره سبز را رد کرد.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز به نقل از فرارو، الکساندر چفرین رئیس اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) با اعلام اینکه این سازمان به طور دقیق پیگیر وضعیت مسابقات فوتبال در کشورهای مختلف قاره سبز است، شایعاتی که درباره احتمال لغو برخی بازی های دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا نظیر بازی یوونتوس - لیون شکل گرفته است را تکذیب کرد.

این بازی قرار است دو هفته دیگر در ورزشگاه آلیانتس تورین برگزار شود اما شیوع کرونا در ایتالیا احتمال برگزاری این بازی پشت درهای بسته و حتی لغو آن را ایجاد کرده است. چفرین اما مورد دوم را رد و اعلام کرد فعلاً چنین برنامه ای در دستور کار یوفا نیست.

رئیس یوفا به نشریه اکیپ فرانسه گفت: ما به طور کامل در حال رصد وضعیت شیوع بیماری هستیم. فعلاً اما هیچ برنامه ای برای لغو هیچ مسابقه ای در نظر گرفته نشده است. با این وجود ما پیروزی تصمیماتی هستیم که در هر کشور با توجه به وضعیت موجود در آنجا اتخاذ می شود.

ایتالیا بیشترین میزان شیوع کرونا در اروپا را دارد و به همین دلیل بسیاری از بازی های لیگ دسته اول فوتبال این کشور از جمله دربی ایتالیا لغو و به زمان دیگری موکول شده است.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 08 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
مراحل سابمیت مقاله
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
تبدیل پایان نامه به مقاله علمی پژوهشی
هندی حرف زدن محمدرضا گلزار در آنتن تلویزیون/ آیسان خانوم باید به این همه استعداد افتخار کنه +فیلم
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
سابمیت مقاله چیست؟
تبدیل پایان نامه به مقاله آی اس آی
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
مراحل چاپ کتاب با بهترین کیفیت