دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / دنیای مد و زیبایی /

لطافت و زنانگی لباس های زیبا با الهام از اقیانوس و مروارید از مجموعه کالکشن ارزشمند دیور 

دوشنبه، 13 شهریور 1402
کد خبر: 355211
ساعد نیوز: مجموعه ای از آیتم های خاص دیور و آثار جان گالیانو که در منزل شخصی یک خوش ذوق نگهداری می شود را ببینید.

به‌جای پوشیدن شلوار جین یا ژاکت‌های روزمره، کاسانوا را می‌بینید که با کت‌های کمیاب کریستین دیور، لباس‌های بی‌نظیر ویوین وست‌وود، و کلاه‌های پر‌دار قدیمی و بسیار زیبا می‌پوشد. آن‌ها گروه‌هایی شایسته یک کت واک مد لباس هستند! ما نمی‌توانیم از خود بپرسیم: این کلکسیونر مد مرموز کیست؟

کاسانوا یکی از بنیانگذاران Isshï است. کاسانوا می‌گوید: بسیاری از لباس ها از اقیانوس الهام گرفته شده است. ما از مرواریدهای آب شیرین زیادی استفاده می کنیم. این بسیار عجیب اما پیچیده است.» اما این مجموعه کمد لباس حماسی کاسانوا است - از جمله دیور، شانل کوتور و مارک جیکوبز متعلق به دوران گالیانو - این داستان واقعی است.

مجموعه گزیده طراحان کاسانوا با توجه به اینکه تنها چند سال از ساخت آن می گذرد، مورد توجه قرار گرفته است. کاسانووا به یاد می‌آورد که تقریباً این مجموعه را در سال 2018 شروع کرد، . کاسانوا می گوید: «من از آن دسته شکارچیانی هستم که اگر چیزی به قیمت 2000 دلار فروخته شود، آن را با قیمت 500 دلار پیدا می کنم. کاسانووا شروع به جمع آوری قطعات دیور بیشتر از دوران گالیانو کرد و اکنون تخمین می زند که این مجموعه شامل بیش از 70 قطعه از آنها باشد. کاسانوا می‌گوید: آنچه مرا به سمت گالیانو جذب کرد، جشن زن بود. «فقط به این نیست که ظریف یا زنانه باشد، او این ویژگی را دارد.

قطعات ارزشمند دیور در اختیار کاسانوا

ست تاپ و دامن ماهی کوی پاییز 2003 دیور - البته با پاشنه های همسان کامل. کاسانوا می‌گوید: «این یکی از عادت‌های بد من است، اما اگر نگاه کاملی داشته باشم، هر قطعه را می‌خرم. این مجموعه همچنین شامل کیف‌های زین دیور، چکمه‌های مونوگرام نوک تیز Y2K و طبیعتاً ست حلقه‌ای لوگوی Dior diamanté است. کاسانوا می‌گوید: «در تمام طول سفرم با دیور، حلقه‌ها تنها چیزی بودند که نمی‌توانستم به آن دست پیدا کنم. در نهایت، من آنها را با قیمت 1400 دلار در Vestiaire پیدا کردم.

عشق کاسانوا به گالیانو به جمع آوری قطعات این طراح در Margiela، خانه مد فعلی او گسترش یافته است. کاسانوا می‌گوید: «این کفش‌های پاشنه‌سوخته، چند دستکش و یک لباس را از فروش نمونه [مارگیلا] دریافت کردم. لباس سبز بدون بند، در یک ابریشم لاستیکی زرق و برق دار، قرار بود باشد.

همانطور که برای طراحان دیگر در کمد لباس وسیع کاسانوا، تعداد زیادی قطعه از Vivienne Westwood وجود دارد. این شامل بیش از 40 آیتم، از جمله لباس مجلسی توری شیک، کرست های چین دار، و پانچوهای چهارخانه است. وست وود، مانند گالیانو، روی ساخت و ساز زیبا تمرکز زیادی دارد. همه چیز خیلی عمدی به نظر می رسد.» مجموعه کاسانوا از قطعات مارک جیکوبز - یکی دیگر از دوستداران سایه های قوی - نیز در حال رشد است. با ارزش ترین دارایی؟ این لباس پایانی آستین دار از مجموعه پاییز 2018 جیکوبز، که کاسانوا در یک نمونه فروش به قیمت 50 دلار (بله، واقعاً) امتیاز کسب کرد. کاسانوا می‌گوید: «من آن را در همه جا از یک شام معمولی گرفته تا اپرا پوشیده‌ام. با این حال، یک گنج واقعا گرانبها، فالوی اخیر گالیانو در اینستاگرام است

شاید تعجب کنید که کاسانوا این همه گنجینه طراح را کجا نگه می دارد؟

به اندازه کافی خنده دار است، آنها بیشتر در آپارتمان کاسانوا در نیوجرسی قرار می گیرند - در هر اینچ از آن، یعنی شامل هر کمد و تعدادی قفسه های چرخشی نیز. کاسانوا می گوید: «حتی تمام فضای ذخیره سازی زیر تخت ما لباس است. "ما همچنین یک واحد ذخیره سازی کوچک داریم." ممکن است بیش از حد به نظر برسد، اما تک تک قطعات پوشیده و دوست داشتنی هستند. «اگر چیزی می‌خرم، آن را می‌پوشم - سزاوار یک زندگی است. من قطعاً با این‌گونه بودن، یکی دو چیز را خراب کرده‌ام، زیرا در پیست رقص هستم و به نوعی، ناگهان روی زمین می‌روم.»


1 پسندیدم 1 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز پنجشنبه 28 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
ترجمه تخصصی کتاب
کپسول خودکشی هم ساخته شد+عکس/ وقتی دکمه را فشار دادید دیگر امکان تغییر تصمیم نیست
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
(تصاویر) 5 تا از پرندگانی که شگفت انگیزترین چشمان جهان را دارند/ احتمالا مژه مصنوعی رو از دومی الهام گرفتن، فقط ببین چه مژه‌هایی داره👌
زن نیمه عریان تهران را بهم ریخت!/ زن جوان در چهارراه جهان کودک تهران با واکنش پلیس بازداشت شد
ترجمه تخصصی متن
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
ویدئو فوق احساسی از سینه زنی شهاب حسینی در هیئت عزاداری امام حسین(ع) در شب عاشورا
هزینه چاپ یک کتاب