دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

حوادث /

لوازم شرم آوری که در کیف زنانه نازنین بود / جسد دختر پولدار در سطل زباله 

پنجشنبه، 10 آبان 1397
کد خبر: 16950
لوازم شرم آور در کیف نازنین نشان از خیابانی بودن صاحب جسد داشت. باورش کمی سخت است ، اینکه یک دختر 27 ساله مالک چهار خانه باشد و میلیونها تومان وجه نقد.

به گزارش ساعد نیوز به نقل از رکنا، افسر پرونده کیف وسایلش را خالی کرده روی زمین تا وسایلی که نیاز به نگهداری آنهادر اداره 10 نیست تحویل خانواده اش شود .شرم و خجالت اجازه نمی دهد تا به محلی که وسایل شخصی مقتوله روی زمین ریخته نزدیک شوم . انواع وسایلی که تنها در کیف زنهای خیابانی یافت می شود . از لوازم آرایش گرفته تا ...و دفترچه های حساب های بانکی مقتوله با مبلغ قابل توجه پس انداز شخصی و گردش حساب هفتصد،هشتصد هزارتومان در روز ....باورش کمی سخت است ، اینکه یک دختر 27 ساله مالک چهار خانه باشد و میلیونها تومان وجه نقد .پدر و مادرش تازه روبروی افسر نگهبان که می نشینند در جریان سرنوشت تلخ دخترشان قرار می گیرند .

مادر چادر سیاهش را روی صورتش می کشد و چهره ی پدر از خجالت سرخ می شود . چند سالی می شد که از خانه فراری شده بود و خبری از او نداشتند تا امروز که فهمیدند منجلابی که مقتوله با فرار Escape از خانه در آن گرفتار شده بود او را کاملا در خود بلعیده و به کام مرگ فرستاده است .دختری که با روحی پاک به دنیا آمده و در آغوش پدر و مادری مهربان رشد یافته بود .خواست تا زندگی دیگری را تجربه کند وشاید نخستین بار برای رفع گرسنگی یا یافتن سرپناه تن به روسپیگری داد . ولی تکرار چند ساله ی این اشتباه راهی بود که او برای ادامه مسیر زندگی خود برگزید و هرگز نتوانست از درآمد وسوسه انگیز این شغل چشم پوشی کند و در نهایت هم تعدادی از مشتریانش برای به دست آوردن پس انداز چندساله اش او را به قتل Murder رساندند و دختری که در میان دستهای مهربان مادر چشم گشوده و زیبایی دنیا را به تماشا نشسته بود ، با دستهای ناپاک انسانهایی هرزه به قتل رسید و جسمی که روزی آغوش پدر گهواره ی آرامشش بود در سطل زباله کشف شد. 


15 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 09 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
هندی حرف زدن محمدرضا گلزار در آنتن تلویزیون/ آیسان خانوم باید به این همه استعداد افتخار کنه +فیلم
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
دارالترجمه رسمی فوری ترکی استانبولی
برای چاپ کتاب و تبدیل پایان نامه تان به کتاب با سرعت نور کلیک کنید!
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
مراحل اکسپت مقاله
پذیرش و چاپ مقاله علمی پژوهشی در کمترین زمان
قیمت استخراج مقاله از پایان نامه