دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ورزش /

لیگ ملت های 2023: پیروزی قاطع والیبالیست های ایرانی مقابل آلمان 

سه شنبه، 30 خرداد 1402
کد خبر: 345030
ساعدنیوز: تیم ملی والیبال ایران در پنجمین بازی خود در لیگ ملت ها توانست تیم آلمان را شکست دهد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز به نقل از فارس، تیم ملی والیبال ایران در نخستین مسابقه خود از هفته دوم رقابت‌های لیگ ملت‌های 2023 از ساعت 14:30 به میزبانی هلند به مصاف تیم ملی آلمان رفت و توانست حریف خود را از پیش‌رو بردارد.

شاگردان عطایی در این مسابقه در 3 ست متوالی و با امتیازهای 25 بر 23، 26 بر 24 و 25 بر 16 از سد حریف خود گذشتند تا هفته دوم لیگ ملت‌ها را با پیروزی آغاز کنند.

بهروز عطایی در ابتدای این مسابقه از ترکیب سیدمحمد موسوی، محمد ولی‌زاده، مرتضی شریفی، پوریا حسین‌خانزاده، محمدطاهر وادی، امین اسماعیل‌نژاد و محمدرضا حضرت‌پور برابر آلمان استفاده کرد. جواد کریمی، علی‌ حاجی‌پور، شهروز همایونفرمنش دیگر بازیکنان ایران در این مسابقه بودند که در مواقع مورد نیاز با نظر سرمربی به زمین مسابقه آمدند.

شاگردان عطایی در هفته اول از سد تیم ملی چین گذشتند و نتیجه را به تیم‌های ژاپن، لهستان و اسلوونی واگذار کردند. تیم ملی والیبال ایران ساعت 14:30 فردا (چهارشنبه 31 خرداد) در دومین مسابقه خود در هفته دوم لیگ ملت‌ها به مصاف لاجوردی‌پوشان ایتالیا می‌رود.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 28 مرداد
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
ترجمه تخصصی کتاب
مهران غفوریان : امکاناتش رو داشتیم بچه مون رو خارج به دنیا بیاریم ولی هم من هم مامانش خواستیم ایران به دنیا بیاد +فیلم
تبدیل پایان نامه به مقاله
مراحل سابمیت مقاله
(تصاویر) چیدمان ایرانی پسند خانه ی رحمان عموزاد، دارنده مدال نقره المپیک 2024، و همسر جوان و موقرش با کابینت های چوبی و مبلمان استخوانی/ واای به این میگن حیاط👌 شیک و باصفا
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
(عکس) رونمایی از استایل متفاوت رئیس دفتر سید محمد خاتمی در دولت اصلاحات با تی شرت و شلوار کتان و کفش اسپرت / این ورژن آقای ابطحی هم دیدنیه ...