دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

هنر و رسانه /

لیست کامل بازیگران معروف ترک سینمای ایران/ از مریم مومن تا هادی کاظمی و رضا گلزار+عکس 

دوشنبه، 11 تیر 1403
ساعدنیوز: در این مطلب شما را با بازیگران معروفی که ترک تبار هستند آشنا می‌کنیم.

در میان بازیگران سینمای ایران، هنرمندان ترک تبار زیادی حضور دارند که از چهره های مشهور دنیای هنر هستند و در فیلم و سریال های زیادی به ایفای نقش پرداختند.

مریم مومن

مریم مومن از دیگر بازیگران سینما و تلویزیون ایران است که در شهر مشگین شهر اردبیل در محله قروه درویش به دنیا آمد. او با تئاتر دانشجویی فعالیت هنری اش را آغاز و با سریال بانوی عمارت در نقس فخر الزمان جلوی دوربین رفت.

شیرین بینا

شیرین بینا یکی دیگر از بازیگران ترک سینمای ایران است که در مرند آذربایجان شرقی متولد شد. شهرت شیرین بینا به سریال های پرطرفدار چون گوهر کمال ، مریم مقدس ، مسافری از هند و... بر میگردد.

هادی حجازی فر

هادی حجازی فر یکی دیگر از بازیگران ترک سینمای ایران است که در شهر خوی متولد شد و از هنرمندانی است از سال 82 فعالیت های هنری را آغاز کرد و علاوه بر بازیگری تجربه کارگردانی هم در کارنامه هنری اش دارد.

اکبر عبدی

اکبر عبدی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان از هنرمندان ترک تبار سینمای ایران است که تجربه بازی در نقش های طنز و جدی گوناگون را در کارنامه هنری اش دارد و یکی از چهره های موفق سینمای ایران است.

امیر آقایی

امیر آقایی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان در ارومیه متولد شد و از بازیگران ترک سینمای ایران است که در نقش های متعدد زیادی مقابل دوربین رفته و جوایز مختلفی در جشنواره های گوناگون کسب کرد.

رامبد جوان

رامبد جوان بازیگر، مجری و کارگردان کشورمان یکی دیگر از بازیگران ترک سینمای ایران است که در تجربه های متعددی در دنیای بازیگری و اجرا دارد و اجرای مسابقه خندوانه یکی از کارهای مشهور تلویزیونی او است.

محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار بازیگر سرشناس سینمای ایران یکی دیگر از هنرمندان ترک سینمای ایران است که اصالتی آذربایجانی دارد و از سال 77 فعالیت های هنری را آغاز کرد و سوپراستار سینمای ایران است.

هادی کاظمی

هادی کاظمی یکی دیگر از بازیگران ترک سینمای ایران است که در ارومیه متولد شد و با بازی در سریال شب های برره به شهرت رسید و سمانه پاکدل دیگر هنرمند کشورمان همسر او است.

  برچسب ها: بازیگر اصالت

4 پسندیدم 1 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز سه شنبه 12 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
کتاب های آموزش زبان انگلیسی "جان" پسر 6 ماهه بهرام رادان و مینا مختاری در اتاقش+عکس/ قفسه ای جمع و جور و بامزه به سلیقه مامان خوش ذوق
هزینه چاپ یک کتاب
(عکس) رابطه ی خواهر برادری ایده آل علیرضا جهانبخش و خواهر زیبا روی او / چقدر شبیه هم هستن !؟
ویراستاری تخصصی مقاله
استوری شیک و رنگ رنگی شیدا مقصودلو همسر مورایس با وایب تابستانی / خلاقیت یاد بگیرید از خانم هنرمند
(فیلم) روایت محمد دایی از لحظه چپ کردن علی دایی با پرادو! / پارگی گوش و خونی که روی ماشین ریخته بود!
ترجمه تخصصی کتاب
تبدیل پایان نامه به مقاله و کتاب
ویدئو/ خانه‌ای دلباز در محله‌ای سرسبز و زیبا/ میرزا کوچک‌خان جنگلی یا رشتی