دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

هنر و رسانه /

لیست کامل بازیگرانی که از هم طلاق گرفتند + عکس/ از حمید گودرزی و آزاده نامداری تا الهام چرخنده و آزیتا حاجیان 

شنبه، 03 شهریور 1403
ساعدنیوز: در این مطلب جدید تصاویر بازیگران و هنرمندانی را مشاهده می کنم که بعد از ازدواج و و زندگی مشترک تصمیم به جدایی از هم گرفته اند. با ما همراه باشید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز، بازیگرانی که در ادامه می بینیم ، از جمله هنرمندانی بوده اند که باهم ازدواج های ناموفقی را داشته اند ، این تصاویر که اکنون در فضای مجازی به طور مجزا و تک و توک دیده می شوند ، اکنون در یک خبر جمع آوری شده اند.

شاید برای شما جالب باشد که بدانید کدام یک از بازیگران سینما و تلویزیون با هم ازدواج و از هم جدا شده اند.

طلاق بازیگران مشهور ایرانی

با طلاقهای بازیگران سینما که سرو صدای زیادی به پا کردند زوج های بازیگر سینمای ایران که از گذشته تا به حال حاشیه های زیادی را هم در بر داشته آشنا شوید..

فهرست اسامی بازیگران معروف سینما و تلویزیون که پس از مدتی تشکیل زندگی مشترک از هم جدا شده اند ، از جدایی آزیتا حاجیان و محمدرضا شریفی نیا تا جدایی آزاده نامداری و فرزاد حسنی را در ادامه ملاحظه میکنید.

خسرو شکیبایی و تانیا جوهری

شاید خیلی ها ندانند که شکیبایی در دهه 40 کار خودش را با دوبلوری شروع کرد و پس از ناکامی در این رشته به تئاتر رفت و سال ها گذشت تا دوباره با فیلم «خط قرمز» مسعود کیمیایی به سینما بازگشت. تانیا جوهری هم در همان سال های دهه 50 بازیگر تئاتر بود. این رابطه که منجر به ازدواج شد ، چندان خبرساز نبود؛ چون هیچ یک از این دو ، آدم های معروفی نبودند و در سال های بعد در حرفه شان سرشناس شدند.

نیما بانکی و لیلی رشیدی

لیلی رشیدی و نیما بانکی چند سالی می شود که از یکدیگر جدا شده اند. نیما بانکی را اگر از پراید تهران یازده به یاد نداشته باشید ، در آگهی های سامسونگ با لباس برزیل یا با کت و شلوار در حالی که پایش را از قاب ال سی دی بیرون گذاشته ، دیده اید. حاصل زندگی مشترک این دو ، پسری است که با مادرش پیش خانواده رشیدی زندگی می کند.

حمید گودرزی و همسرش

حمید گودرزی متولد 2 آذر 1356 در بروجرد ، بازیگر است ، تنها یک خواهر دارد و پدرش تاجر فرش و مادرش خانه دار است. او در کنار بازی مجری گری نیز می کند ، عاشق پاریس بوده و به موبایل علاقه زیادی دارد.

در 20 شهریور 1383 با همسرش ماندانا دانشور 16 ساله ازدواج کرد اما در نهایت سال 1395 بعد از 12 سال زندگی مشترک از هم طلاق گرفتند.

امین زندگانی و همسرش

امین زندگانی متولد 5 شهریور 1351 در تهران ، بازیگر است ، فارغ التحصیل لیسانس رشته تئاتر از دانشگاه هنر است. وی پسر مرحوم سیاوش زندگانی آهنگساز و نوازنده ویلن می باشد و تنها برادرش امید زندگانی نیز بازیگر است.

امین در سال 1376 با مینا لاکانی بازیگر ازدواج کرد اما در سال 1390 از هم جدا شدند ، او یکسال بعد در سال 1391 با دیگر بازیگر زن الیکا عبدالرزاقی پیوند زناشویی بست.

فرشید نوابی و همسرش الهام چرخنده

فرشید نوابی متولد 1 فروردین 1357 در تهران فارغ التحصیل رشته نمایش و همسرش الهام چرخنده متولد 4 تیر 1357 در کاشان فارغ التحصیل مهندس معماری است.

زوج های بازیگر در سال 1375 وقتی 18 ساله بودند با هم ازدواج کردند اما رابطه این دو بعد از 17 سال زندگی مشترک و با داشتن یک پسر به جدایی و طلاق ختم شد.

الهام چرخنده برای بار دوم با یک روحانی ازدواج کرده و ساکن کربلای عراق است.

امین حیایی و همسرش

امین حیایی متولد 19 خرداد 1349 در تهران دیپلمه کامپیوتر است ، در سال 1371 با همسرش مونا بانکی پور که با هم دوست بودند ازدواج کرد.

اما یکسال بعد با تولد پسرش دارا این رابطه به جدایی ختم شد و یکی از خبرهای جنحالی زوج های بازیگر طلاق گرفته در زمان خود بود.

امین در سال 1377 برای بار دوم با بازیگر زن نیلوفر خوش خلق ازدواج کرد.

هومن سیدی از آزاده صمدی

هومن سیدی متولد 8 آذر 1359 در رشت ، دیپلمه گرافیک است و همسرش آزاده صمدی متولد 17 دی 1357 در لاهیجان لیسانس تئاتر دارد.

این زوج در سال 1385 با یکدیگر ازدواج کردند اما در سال 92 ازهم طلاق گرفتند ، هومن سیدی در پاییز 96 با انتشار عکس دخترش خبر ازدواج دوم خود را رسانه ای کرد.

رامبد جوان و همسرانش

رامبد جوان تبریزی متولد 1 دی 1350 در تهران دیپلمه است و یک خواهر بنام پوپک دارد اولین بار در دهه 70 با دختری بنام ماندانا روحی ازدواج کرد اما این رابطه بعد از مدتی به طلاق ختم شد.

ازدواج دوم رامبد در 27 اسفند 87 با سحر دولتشاهی بازیگر نام آشنا بود اما از او نیز در سال 93 جدا شد و در سال 95 با نگار جواهریان دیگر بازیگر زن ازدواج کرد.

محمدرضا شریفی نیا و آزیتا حاجیان

محمدرضا شریفی نیا متولد 25 خرداد 1334 در تهران لیسانس تربیت بدنی دارد و همسرش آزیتا حاجیان متولد 21 دی 1336 در تهران ، بازیگر است ، این زوج در سال 1358 با هم ازدواج کردند.

بعد از 30 سال زندگی مشترک در نهایت سال 1385 طلاق گرفتند و آزیتا حاجیان در سال 1389 با محمد کریمی هراتی ازدواج کرد.

عسل بدیعی و همسرش

عسل بدیعی متولد 19 اردیبهشت 1356 در تهران لیساس علوم تغذیه داشت و همسرش فریبرز عرب نیا متولد 25 فروردین 1343 در تهران لیسانس گرافیت دارد.

خانم بدیعی در سال 1379 با عرب نیا ازدواج کرد اما این رابطه بعد از 4 سال زندگی مشترک و تولد یک فرزند پسر در سال 83 به جدایی ختم شد ، عسل بدیعی در سال 1392 بعلت ضایعه نخایی درگذشت.

ناگفته نماند فریبرز عرب نیا قبل از ازدواج با عسل بدیعی با آتنه فقیه نصیری ازدواج کوتاهی داشته است

بهنوش طباطبایی و همسرش

بهنوش طباطبایی متولد 27 اردیبهشت 1360 در تهران مهندس کامپیوتر است و همسرش مهدی پاکدل متولد سال 1359 در اصفهان دانشجوی انصرافی گرافیک است.

این زوج سال 89 ازدواج کردند اما سال 94 در سکوت خبری از هم جدا شدند.

بهاره رهنما و همسرش

بهاره رهنما متولد 10 آذر 1352 در روستای هزاوه اراک بازیگر و همسرش پیمان قاسم خانی متولد 30 دی 1345 در تهران ، نویسنده است.

رهنما و قاسم خانی در سال 1370 در مسیر دانشگاه با هم دوست شدند و در سال 73 ازدواج کردند که ثمره آن یک دختر بنام پریا است اما در سال 95 بعد از 22 سال از هم جدا شدند.

خانوم رهنما در 4 شهریور 1396 برای بار دوم با شخصی بنام امیر خسرو عباسی پیوند زناشویی بست. که بعد از مدتی از یکدیگر جدا شدند.

سیما تیرانداز و همسرش

سیما تیرانداز متولد 9 شهریور 1351 در تهران فوق لیسانس کارگردانی و همسرش ناصر هاشمی متولد 22 فروردین 1335 در لنگرود لیسانس بازیگری و کارگردانی دارد.

این زوج در سال 72 باهم آشنا و سال 74 ازدواج کردند اما این رابطه در سال 1382 به جدایی ختم شد ، خانوم تیرانداز سپس با مجید جوزانی ازدواج کرد و حالا صاحب یک فرزند پسر می باشد.

آزاده نامداری و فرزاد حسنی

آزاده نامداری متولد 9 آذر 1363 در کرمانشاه لیسانس مدیریت صنعتی ، بازیگر و مجری می باشد و همسرش فرزاد حسنی متولد 21 شهریور 1356 در تهران او نیز بازیگر و مجری است.

این زوج در سال 92 باهم ازدواج کرد اما کمتر از یکسال در سال 93 از هم جدا شدند ، خانوم نامداری یکسال بعد برای بار دوم با سجاد عبادی ازدواج کرد و حالا یک دختر دارد.

شقایق دهقان و همسرش

شقایق دهقان متولد 4 اسفن 1357 در آلمان ، دیپلمه است که در سال 1383 با مهراب قاسم خانی (فیلمنامه نویس) ازدواج کرد که ثمره آن یک پسر می باشد.

این زوج در چند سال اخیر جدا از هم زندگی می کنند ولی تابحال بصورت رسمی خبر طلاق خود را رسانه ای نکردند.

صبا راد و همسرش

صبا راد متولد 30 آبان 1359 در تهران می باشد که اولین بار سال 1392 با مرتضی علی آبادی ازدواج کرد اما این زندگی سه سال بعد به طلاق ختم شد.

او در سال 1396 با مانی رهنما که او نیز یک تجربه زناشویی ناموفق داشت ازدواج کرد.

شهاب حسینی و همسرش

شهاب حسینی متولد 14 بهمن 1352 در تهران ، دیپلم رشته انسانی است که در سال 1374 با پریچهر قنبری ازدواج کرد که ثمره این زندگی دو پسر می باشد.

شهاب حسینی چندی بعد از طلاق با خان ساناز ارجمند ازدواج کرد.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 03 شهریور
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
تعرفه استخراج مقاله از پایان نامه
مراحل سابمیت مقاله
رونمایی از شخصیت کارتونی جذاب و ترسناک محبوب هادی چوپان +فیلم/ چقدر هم ادا و اطوار گرگ پارسی رو درمیاره
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
زندگی مخفیانه محمد اصفهانی به خاطر امضای جعلی و شکایت همسرش از او! / هاشمی رفسنجانی او را توصیه به پزشکی کرد!
تبدیل پایان نامه به مقاله
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI با بهترین کیفیت
اصول مهم ویراستاری تخصصی کتاب چیست؟
(عکس) گردنبند شیک و فلزی مینا مختاری برای شروع یک روز کاری/واقعا خدای سلیقه و خوش پوشیه👌
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی