دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

هنر و رسانه /

لیست کامل هنرمندان معروف و محبوبی که فرزند یا خانواده شهید هستند/ از منوچهر هادی و سمانه پاکدل تا آزاده زارعی و محسن یگانه+عکس 

چهارشنبه، 25 مهر 1403
کد خبر: 413278
ساعدنیوز: برخی از هنرمندان محبوب ما فرزند یا از خانواده عزیز شهدا هستند که در ادامه با برخی از آنها آشنا خواهید شد.برای دنبال کردن اخبار و حواشی هنرمندان محبوبتان با ما همراه باشید.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی ساعدنیوز، محسن یگانه فرزند شهید محمدرضا یگانه است. رویا یزدان پناه مادر این هنرمند یکبار در برنامه علی ضیاء شرکت و درباره همسر شهیدش صحبت کرد. تا قبل از این برنامه کمتر کسی اطلاع داشت که محسن یگانه فرزند شهید است. مادر این خواننده مشهور در خصوص چالش‌های پیوستن محسن یگانه به وادی هنر گفت و اختلاف نظرهایی که در خانواده در خصوص این موضوع وجود داشته اما به دلیل انتخاب وی برای حضور در عرصه هنر خانواده‌اش با او همراهی کرده‌اند.

منوچهر هادی فرزند شهید است و پدر او در سال 63 و در جنگ ایران و عراق به شهادت رسید.این کارگردان جوان در خانواده‌ای پرجمعیت 11 نفره‌ای متولد شد و 5 خواهر و سه برادر دارد و خودش فرزند هفتم خانواده است.خانواده منوچهر هادی از خانواده‌های پرجمعیتی هستند که ارتباط عاطفی زیادی با هم دارند و اغلب مهمانی‌ها و دورهمی هایشان گویای این ارتباط عاطفی عمیق است.

آزاده زارعی که با بازی تماشایی خود در سریال آوای باران معروف شد تصاویر اجساد دایی هایش را که در 8 سال جنگ تحمیلی به شهادت رسیدند را در فضای مجازی منتشر کرده بود. این بازیگر جوان توضیحاتی را در مورد شهادت هر دو دایی خود داد.

سمانه پاکدل متولد 26 مهرماه 1366 در اصفهان است. سمانه پاکدل بازیگر سینما و تلوزیون است. سمانه پاکدل همسر هادی کاظمی است. سمانه پاکدل و هادی کاظمی هر دو هنرمند هستند و در سینما در آثار مختلفی ایفای نقش کرده اند.او در یک مصاحبه گفت دوست ندارد هیچوقت از اسم و رانت خانواده شهید بودن‌ش استفاده کند.

  برچسب ها: بازیگر شهادت

پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 25 مهر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
لیندا کیانی فرزانه سریال دلدادگان : ازدواج تو سن پایین راحت تره ولی هرچی میگذره هر روز داره سخت تر میشه ، ولی ازدواج خیلی چیز خوبیه
یکتا ناصر : زمان بارداری عکسی با همسرم منتشر کردم همه اومدن گفتن ما ایرانی ها چرا مراعات نمی کنیم ، بابا من اصلا میخوام 500 کیلو بشم
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
واکنش پسر هادی چوپان به نایب قهرمانی گرگ پارسی در مستر المپیا 2024: قهرمانیت مبارک بابا! +عکس
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
آفرودسواری سردار آزمون و همسرش آناهیتا با یک جیپ کلاسیک آمریکایی در جزیره زیبای کیش به همراه دوستان خانوادگی شان +عکس
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
تبدیل پایان نامه به مقاله